26 Αυγ 2016
0 σχόλια

Λύκεια Κρεστένων-Πελοπίου: Οι μαθητές που άλωσαν τις σχολές της προτίμησής τους!

Λύκεια Κρεστένων-Πελοπίου: Οι μαθητές που άλωσαν τις σχολές
Με το χαμόγελο της επιτυχίας

Η απόλυτη αίσθηση της δικαίωσης των κόπων και των θυσιών που έκαναν για μακρύ χρονικό διάστημα, τα χαμόγελα των αριστούχων από την Ηλεία!


Καμάρι για του γονείς, τους εκπαιδευτικούς, το νομό μας οι επιτυχίες τους.

Χαρείτε τους !

Τσαρές Δημήτρης – Αστυφυλάκων (Αστυνομική Ακαδημία)
Τσαρές Δημήτρης
Αποτελεί ειδική περίπτωση καθώς είναι ήδη εγγεγραμμένος σε σχολή στην Πάτρα, αλλά ξαναέδωσε εξετάσεις και μάλιστα σε μια σχολή που απαιτεί πολύ υψηλή βαθμολογία, γιατί ήταν εξ αρχής όνειρο ζωής για αυτόν η εισαγωγή του.

Μάλιστα έχει βλέψεις αργότερα -με κατατακτήριες- να περάσει και στην σχολή αξιωματικών. Τον βρήκαμε στη δουλειά, μιας και όπως μας είπε μπορεί να πέτυχε στην σχολή που επιθυμούσε, αλλά θα περιμένει ένα ακόμα χρόνο για την εισαγωγή του!

Επιτυχία σε αναμονή ( ελέω μνημονίων). « Δεν θεωρώ ότι έκανα κάτι πολύ δύσκολο. Με βοήθησαν πολύ και οι καθηγητές μου τους οποίους και ευχαριστώ. Είχα εμπειρία από εξετάσεις και φυσικά είμαι ικανοποιημένος που πέρασα σε μια υψηλόβαθμη σχολή. Το χρόνο αυτό της αναμονής, αναγκαστικά θα δουλεύω…»

Πέττα Φωτεινή , ΓΕΛ Πελοπίου – Χρηματοοικονομική και Τραπεζική Διοικητική στο Πανεπιστήμιο Πειραιά
Πέττα Φωτεινή
«Νιώθω αρκετά ικανοποιημένη από τον εαυτό μου και την προσπάθεια μου. Πέρασα στη πρώτη μου επιλογή μου ήταν η Χρηματοοικονομική και Τραπεζική Διοικητική στο Πανεπιστήμιο Πειραιά.

Θέλω να ευχαριστήσω τους γονείς μου, τους καθηγητές του σχολείου μου αλλά και του καθηγητές του κοινωνικού φροντιστηρίου που με βοήθησαν σημαντικά να φτάσω στο στόχο μου.

Ελπίζω πως η σχολή θα μου δώσει τα εφόδια να προχωρήσω στη ζωή μου και αν όχι να αποκατασταθώ επαγγελματικά, τουλάχιστον να μου δώσει μία βάση να ξεκινήσω μόνη μου κάτι άλλο.»

Πέτρος Σκούφης : Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Υπολογιστών Αθήνας
Πέτρος Σκούφης
«Ήταν σχολή της προτίμησής μου και τώρα με την εισαγωγή μου νοιώθω ανακουφισμένος και δικαιωμένος.

Φυσικά ευχαριστώ τους γονείς και τους καθηγητές μου που με στήριξαν σε αυτή την προσπάθεια. Μου έφυγε όλο το άγχος είμαι πολύ ευχαριστημένος και ανυπομονώ για τη νέα αρχή στη ζωή μου.»

Ελευθερία Νικολακοπούλου ΜΜΕ- Πάντειο Πανεπιστήμιο
Ελευθερία Νικολακοπούλου
Η Ελευθερία –που γελούσε και η φωνή της – δήλωσε κατενθουσιασμένη από την εισαγωγή της στη σχολή που ήταν και η πρώτη της επιλογή.

Ευχαρίστησε την οικογένεια της και τους καθηγητές της στο φροντιστήριο « ΑΛΜΑ» και κατέληξε πως αισιοδοξεί πως θα τα καταφέρει παρότι γνωρίζει τις δυσκολίες!

Νεκταρία Τριαντοπούλου – Μηχανολόγων Μηχανικών Βόλος
Νεκταρία Τριαντοπούλου
«Πέρασα στο τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών στο Βόλο. Είμαι πολύ χαρούμενη που πέρασα σε μια τόσο καλή σχολή.

Αν και δεν ήταν από τις πρώτες μου επιλογές, τώρα πιστεύω πως αρχίζουν τα καλυτέρα χρόνια!

Θα ήθελα να ευχαριστήσω πολύ τους γονείς μου, τους καθηγητές μου και τους φίλους μου, που με στήριξαν όλο αυτόν τον καιρό.»

Ιωάννα Πανούτσου – Νομική Αθηνών
Ιωάννα Πανούτσου
« Ήταν η πρώτη μου επιλογή αυτή η σχολή και φυσικά είμαι πολύ ευχαριστημένη που τα κατάφερα. Ευχαριστώ όλους όσοι μου συμπαραστάθηκαν και με βοήθησαν οικογένεια και καθηγητές!

Ελπίζω να πάνε όλα καλά παρά το κλίμα αβεβαιότητας που επικρατεί και ανυπομονώ να αρχίσει η φοιτητική μου ζωή».

Δείτε ακόμη στο ilia24.grΛύκεια Αμαλιάδας: Οι μαθητές που άλωσαν τις σχολές της προτίμησής τους!

Λύκεια Ανδραβίδας-Λεχαινών: Οι μαθητές που άλωσαν τις σχολές της προτίμησής τους!

Λύκειο Γαστούνης: Οι μαθητές που άλωσαν τις σχολές της προτίμησής τους!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top