10 Οκτ 2016
0 σχόλια

Ανδρομάχη Δημητροπούλου: «Μουσική για εμένα σημαίνει ζωή» (Φωτό)

Ανδρομάχη Δημητροπούλου: «Μουσική για εμένα σημαίνει ζωή»
Το ταλαντούχο παιδί από τα Λεχαινά Ηλείας που στέκεται στο πλευρό του Νίκου Βέρτη!


Συνέντευξη στην Τσίκρου Κλυταιμνήστρα

Η Ανδρομάχη Δημητροπούλου αποτελεί αναμφισβήτητα ένα από τα πιο ταλαντούχα - και όμορφα να προσθέσω – παιδιά που έχουν βγει από το τόπο μας.

Είναι 22 χρόνων  αφού , βέβαια, τα κλείσει και επισήμως σε λίγες ημέρες. Γεννήθηκε στο Ζίγκεν της Γερμανίας στις 12 Οκτώβρη του 1994 από Έλληνες γονείς!

Εκεί μεγάλωσαν μαζί με την 2μιση χρόνια μικρότερη αδερφή της. Όταν ήταν στην ηλικία των 9 ετών επέστρεψαν στην Ελλάδα και εγκαταστάθηκαν μόνιμα στα Λεχαινά Ηλείας !

Η Ανδρομάχη μας συστήθηκε για πρώτη φορά μέσω του τηλεοπτικού μουσικού ριάλιτι “theVoice” , όπου και άφησε άφωνα τόσο τα μέλη της κριτικής επιτροπής όσο και όλους εμάς. Έκτοτε, συνεργάζεται με τον Νίκο Βέρτη και τον ακολουθεί μουσικά στις περιοδείες του.

Η Ανδρομάχη Δημητροπούλου μας παραχώρησε μία συνέντευξη στο ilia24 και μας μίλησε για τη μουσική στη ζωή της, τα πρώτα της βήματα καθώς και τα μελλοντικά της σχέδια.

Πες μας λίγα λόγια για εσένα

Από πολύ μικρή βομβαρδιζόμουν από μουσικά ερεθίσματα. Και οι δυο γονείς μου είναι καλλίφωνοι και τραγουδούσαν μες στο σπίτι. Καθημερινά είτε θα ακούγαμε κάτι στο ραδιόφωνο, είτε αυτούς.

Ο μπαμπάς μου ήταν και δάσκαλος παραδοσιακών χορών όταν ζούσαμε στη Γερμανία.

Όπως καταλαβαίνεις ,λοιπόν, όσο θυμάμαι τον εαυτό μου ο χορός και το τραγούδι δεν έλειπαν από το σπίτι μας. Έτσι κι εγώ πάντοτε τραγουδούσα στο δωμάτιο μου.

Ξεκίνησα δειλά δειλά να πειραματίζομαι πηγαίνοντας με τον μπαμπά μου και την αδερφή μου σε διαγωνισμούς παραδοσιακών τραγουδιών. Δεν τα πήγαινα και άσχημα.

Ύστερα, στα 16 μου συμμετείχα σε μια σχολική εκδήλωση όπου τραγούδησα και είχα τη τύχη να με ακούσει ένας μουσικός και κατευθείαν  μου ζήτησε να συνεργαστούμε.

Κάναμε κάποια live μαζί. Μετά συνέχισα σε μία ταβέρνα και ,έτσι, ανακάλυψα το πόσο αγαπάω το παλιό λαϊκό τραγούδι!

Συνέχισα στο ίδιο είδος μπλεγμένο ,όμως, με έντεχνο όταν ήρθα στην Αθήνα να σπουδάσω,  τραγουδώντας στο Γκάζι σε ένα Ρακάδικο του Κεραμεικού.

Ύστερα, πήγα στο ‘’TheVoice’’ και από εκεί και πέρα ως τώρα δουλεύω στο πλάι του Νίκου Βέρτη!
Τι σημαίνει για εσένα η μουσική;

Μουσική για εμένα σημαίνει ζωή. Δεν υπάρχει περίπτωση να θυμηθώ κάποια περίοδο ή κάποιο περιστατικό στη ζωή μου που να μην έχω συνδυάσει με κάποιο τραγούδι.

Είναι για μένα ο τρόπος έκφρασης μου. Βγαίνει ότι έχω μέσα στην ψυχή μου. Γι’ αυτό μου αρέσει και με βοηθάει το ότι γράφω δικά μου τραγούδια και σε στίχο και σε μουσική. Εκφράζομαι με κάθε πιθανό τρόπο και αυτό με ηρεμεί!

Πόσο σημαντική ήταν για εσένα η συμμετοχή στο μουσικό show, TheVoice;

Η συμμετοχή στο ‘’The Voice’’ ήταν μια όμορφη εμπειρία! Με βοήθησε στο να δω πως λειτουργούν η τηλεόραση και τα μέσα, με έκανε να δω πόση περισσότερη προσπάθεια από αυτήν που έκανα χρειάζεται για να βελτιώνεται κανείς καθημερινά .

Έτσι, αμέσως μετά το παιχνίδι ξεκίνησα τα μαθήματά μου δίπλα στην Νατάσα Φλουρή! Από εκεί και πέρα είναι μεγάλη διαφήμιση γιατί προβάλλεται παντού ένας καλλιτέχνης.

Εκεί με είδε και ο Νίκος Βέρτης, ο οποίος με παρακολουθούσε από όταν είχε κυκλοφορήσει ένα βίντεο στο Facebook όπου τραγουδούσα με μια φίλη μου το "μακριά μου να φύγεις".

Μετά την αποχώρηση μου ,λοιπόν, από το παιχνίδι κατευθείαν ξεκίνησα να δουλεύω μαζί του.
Έχεις επιρροές από Έλληνες ή Ξένους καλλιτέχνες ;

Ασφαλώς κι έχω επιρροές από Έλληνες καλλιτέχνες. Η αγαπημένη μου και μεγαλύτερη επιρροή μου είναι η Γλυκερία.

Με ποιους καλλιτέχνες θα ήθελες να συνεργαστείς στο μέλλον;

Στο μέλλον θα ήθελα πολύ να συνεργαστώ με την Γλυκερία, τον Σωκράτη Μάλαμα, τον Αλκίνοο Ιωαννίδη και τον Γιάννη Χαρούλη.
Έχεις συναντήσει εμπόδια στη μουσική σου πορεία μέχρι τώρα;

Πραγματικά, ίσως επειδή αγαπάω πολύ αυτό που κάνω , ήρθαν όλα από μόνα τους.

Έγιναν όπως έπρεπε να γίνουν. Εμπόδια δεν έχω συναντήσει εγώ προσωπικά.

Ο Θεούλης μου έχει φέρει το ένα καλό  μετά το άλλο πολύ ομαλά και όμορφα και τον ευχαριστώ γι' αυτό.

Ποια είναι η καλύτερη συμβουλή που σου έχουν δώσει ;

Η καλύτερη συμβουλή που μου έχουν δώσει είναι να μην αλλάξω. Να παραμείνω όπως ακριβώς είμαι και να θυμάμαι  πάντα από που ξεκίνησα!
Που θα βρίσκεσαι το φετινό χειμώνα;

Δεν γνωρίζω ακόμα τίποτα όσον αφορά το που θα βρίσκομαι τον χειμώνα.

Ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί η σεζόν μας με τον Νίκο Βέρτη στο Orama στη Θεσσαλονίκη!

Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια;

Τα μελλοντικά μου σχέδια είναι να συνεχίσω να κυνηγάω το όνειρο μου και να κυκλοφορήσω κάποια δικά μου τραγούδια.

Άλλα όνειρα και στόχοι είναι να πάρω το πτυχίο μου στη σχολή μου όπου φοιτώ στην Γερμανική φιλολογία και στην Φωνητική.
Τι θα συμβούλευες ένα νέο άτομο που μοιράζεται το ίδιο πάθος με εσένα για τη μουσική;

Θα τα συμβούλευα να κυνηγήσουν το τραγούδι μόνο εάν το αγαπάνε πραγματικά!

Διότι το θέμα δεν είναι να γίνεις διάσημος ή να ανέβουν οι followers σου ή το να βγάλεις λεφτά γιατί υπάρχουν πάρα πολλά άτομα που νομίζουν ότι αγαπάνε τη μουσική αλλά στην ουσία κυνηγούν μόνο αυτά.

Είναι απλά τα πράγματα.

Αν δεν το αγαπάς πραγματικά , δε σε πάει και το τραβάς από τα μαλλιά - αν καταλαβαίνεις τι εννοώ!

Να κάνουν ,λοιπόν, μόνο ότι αγαπάνε και όλα θα πάνε καλά! Πίστη και προσπάθεια χρειάζεται!

Πατήστε ΕΔΩ για να δείτε το άρθρο στην διαδραστική έκδοση του ilia24 στην σελίδα 71...


Πηγή:ilia24.gr (από την έντυπη έκδοση)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top