16 Οκτ 2016
0 σχόλια

My name is Nikolas... Mikros Nikolas (vol 2)!

Mikros Nikolas (vol 2)!
Στα 14 του ο Μικρός Νικόλας απο τα Ροδινά Ζαχάρως, ανάρτησε το πρώτο του βίντεο στο Youtube.


Με τον “Μικρό Νικόλα”, τα video clip του οποίου πριν μερικά χρόνια τα «έσπαγαν» στο διαδίκτυο κάνοντας τον γνωστό σε όλη την Ελλάδατα έχουμε ξαναπεί μέσω αυτής εδώ της στήλης

Θέλοντας να μάθουμε όλα τα νέα σχέδια του -κατά κόσμο Νίκου Αλεξανδρόπουλου- τον «ανακρίνουμε» και πάλι…

Σε τι φάση βρίσκεσαι αυτό το καιρό;

Είναι μια περίοδος λίγο περίεργη για μένα! Είναι καιρός να κάνω το 'comeback' στον καλλιτεχνικό τομέα, και έκανα την αρχή με την ένταξή μου στην νέα μου μουσική οικογένεια, την Satellite Records και την κυκλοφορία ενός νέου κομματιού σε συνεργασία με τον Γιώργο Σπυριδάκη, με τίτλο "Για Κάθε Μια Σου Στιγμή"! Εντωμεταξύ τελειώνουν σιγά-σιγά και οι σπουδές μου στο ΤΕΙ Μεσολογγίου και είναι λίγο στριμωγμένα τα πράγματα και εκεί, οπότε υπάρχουν πιέσεις από παντού, αλλά... δεν μασάμε εμείς από τέτοια!

Έχουν περάσει σχεδόν 6 χρόνια από τότε που τα video σου τα "έσπαγαν" στο διαδίκτυο, κάνοντας εκατομμύρια χτυπήματα, και σ` έκαναν γνωστό σε όλη την Ελλάδα... πως αντιμετωπίζεις πλέον εκείνη την περίοδο;

Έχουν ηρεμήσει λίγο τα πράγματα από τότε, αλλά όπως είπα τώρα θα γίνει το μεγάλο comeback! Όπως και να 'χει, μου λείπουν εκείνες οι εποχές της τρέλας, γιατί αλλιώς τα βλέπεις τα πράγματα στα 15 σου και αλλιώς στα 21! Άλλη η τρέλα τότε, και άλλη τώρα!

Οι σπουδές σου στο Μεσολόγγι (σ.σ. σπουδάζει Διοίκηση Επιχειρήσεων στο ΤΕΙ της πόλης) πως εξελίσσονται;

Δόξα τω Θεό, καλά τα πάμε και εκεί! Μπήκα στο 4ο και τελευταίο έτος της φοίτησης μου γι' αυτό και αρχίζει να δυσκολεύει σιγά-σιγά η κατάσταση! Ακολουθούν πρακτική και πτυχιακή και βλέπουμε! Έχω κι εγώ σαν γνήσιος Έλληνας φοιτητής κάποια χρωστούμενα μαθήματα αλλά ευελπιστώ κάποια στιγμή να καλύψω τα κενά!

Το video clip του τραγουδιού "Θα σε παρακαλάει" (σ.σ. συνεργασία με τον Αντώνη Κονίδη), πριν λίγο καιρό "τριακοσάρισε" (πάνω από 300 χιλιάδες views στο Youtube)... τι σημαίνει για σένα αυτό;

Όταν κάνεις κάποια πράγματα στην ζωή σου που βγαίνουν μέσα από την καθημερινότητά σου αλλά πάνω απ' όλα μέσα από την καρδιά σου, θεωρώ επόμενο να πάει καλά! Και βέβαια χαίρομαι που έχει πάει τόσο καλά το κομμάτι και θα πάει ακόμα καλύτερα γιατί έχει μια σταθερή συνεχή άνοδο στις προβολές του ακόμα και τώρα, σχεδόν έναν χρόνο μετά! Μακάρι να πάνε το ίδιο και τα επόμενα κομμάτια μου!

Το video γυρίστηκε στην Ζαχάρω... έρχεσαι συνέχεια στην Ηλεία ή προτιμάς να επισκέπτεσαι και άλλες περιοχές;

Καλό είναι να πηγαίνεις και σε άλλες περιοχές, όπως κάνω κι εγώ, για να μαθαίνεις νέους τόπους, να γνωρίζεις και άλλους ανθρώπους, αλλά πιστεύω ότι σαν τον τόπο που μεγάλωσες, δεν θα βρεις ποτέ άλλον! Τίποτα δεν συγκρίνεται με τους παιδικούς σου φίλους, τις περιοχές που έζησες τα εφηβικά σου χρόνια, τους δικούς σου ανθρώπους!

Αν σου δινόταν η ευκαιρία να κάνεις κάτι ωφέλιμο για το χωριό σου, τα Ροδινά, τι θα ήταν αυτό;

Δύσκολη ερώτηση! Όλοι ξέρουμε ότι στην επαρχία οι κοινωνίες είναι μικρές, πόσο μάλλον σε ένα χωριό σαν το δικό μου των 100 ανθρώπων! Οπότε δεν υπάρχουν λόγοι να μείνει η νεολαία στα χωρία! Το δικό μου χωριό είναι ένα από τα λίγα της περιοχής που έχει πολύ νεολαία! Θα έβρισκα λοιπόν έναν τρόπο να κρατήσω την νεολαία στο χωριό ή τουλάχιστον, στην περίπτωση που φύγουν για να συνεχίσουν την ζωή τους, να έχουν έναν λόγο να γυρίσουν πίσω! Αυτό πιστεύω είναι το σημαντικότερο από όλα!

Στη συνεργασία σου με τον Γιώργο Σπυριδάκη στο τραγούδι "Για κάθε μια σου στιγμή"  ακολουθείς dance μονοπάτια… γενικότερα "ψάχνεσαι" στο στυλ που θέλεις να ακολουθήσεις;

Θα έλεγα πως θέλω να δοκιμάσω διάφορα είδη μουσικής και να εντάξω το στυλ μου μέσα σε αυτά! Και δεν υπήρχε μεγαλύτερη ευκαιρία νομίζω για να το κάνω αυτό, τώρα που συνεργάζομαι με την Satellite Records! Ξεκινήσαμε με αυτό, αλλά έρχονται πολλά ακόμα! Μετά το "Για κάθε μια σου στιγμή" που ήταν ποπ-ραπ κομμάτι, ακολουθεί το "Ανούσιες Σκέψεις", που θα κυκλοφορήσει αρχές Νοεμβρίου, πάλι από την Satellite Records, το οποίο είναι καθαρά rap στυλ, και πιστεύω ότι θα κάνει την διαφορά γιατί είναι ένα 'love story' κομμάτι… κάτι που δεν έχω ξανακάνει…


Έχεις σκεφτεί να "απαλλαγείς" από το "Μικρός Νικόλας" ή θα το κρατήσεις μέχρι όσο πάει;

Μπορεί να φτάσω τα 60, να μου πέσουν τα μαλλιά, να ξεθωριάσει η φωνή μου, αλλά το “Μικρός Νικόλας” δεν το αλλάζω με τίποτα! Είναι η καλλιτεχνική μου σφραγίδα πλέον! Μικρότερος ήθελα να το κάνω “Σόκιν”, δηλαδή το ανάποδο του 'Νίκος', αλλά μετά αποφάσισα να το κρατήσω ως έχει, γιατί έτσι με έμαθε ο κόσμος και έτσι θα παραμείνω!

Κάνεις live εμφανίσεις;

Γενικότερα κάνω live σε πολλά μαγαζιά και το καλύτερο αλλά και πιο περίεργο από όλα είναι ότι δεν ψάχνομαι για μαγαζιά, αλλά με καλούν αυτοί! Μου φαίνεται πολύ περίεργο, ίσως μάλλον επειδή δεν το έχω πάρει στα σοβαρά το όλο θέμα και πουλάω τρέλα, αλλά τελικά ίσως αυτό να έχει πέραση σήμερα... Η ΤΡΕΛΑ!

Υπάρχει στη σκέψη σου να δημιουργήσεις κάτι καινούργιο;

Μαζί με την εταιρεία ετοιμάζουμε πολλά τρελά κομμάτια που είμαι σίγουρος ότι θα αρέσουν και στον κόσμο! Μετά το “Ανούσιες Σκέψεις”, που ανέφερα πριν, ακολουθεί ένα… hardcore κομμάτι και αργότερα θα φτιάξουμε και ένα σόλο άλμπουμ με βίντεο-κλιπ και πολύ τρέλα!

Τι σε κάνει να σκέφτεσαι αισιόδοξα;

Πολύ καλή ερώτηση! Δεν ξέρω... ίσως είναι η τρέλα που κουβαλάω, ίσως είναι το νεαρό της ηλικίας μου, ίσως είναι και ότι δεν παίρνω ποτέ στα σοβαρά τα πράγματα!!! Όπως και να 'χει, πάντα είναι καλό να έχουμε όνειρα, να τα ακολουθούμε και κάποια στιγμή η τύχη θα κοιτάξει και κατά το μέρος μας!

Γιώργος Γουβιάς
Πηγή: patrisnews.com

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top