6 Απρ 2017
0 σχόλια

Ηλεία: Γιαγιά ετών 112 στην Κρέστενα, ίσως η γηραιότερη Ελληνίδα!

Αν κανείς δεν γνωρίζει την πραγματική της ηλικία είναι δύσκολο να πέσει μέσα.


Η γιαγιά τα έχει 400 και μιλάει για τη διατροφή, τη δύσκολη ζωή της και τη στιγμή που μαύρισε την καρδιά της.

Στα 112 χρόνια βαδίζει αισίως η Κατερίνα Καρνάρου, κάτοικος Κρεστένων, όντας ίσως ο γηραιότερος άνθρωπος στην Ελλάδα!

Το βιβλιάριο υγείας του ΟΓΑ το έγραφε ολοκάθαρα: Γεννημένη στις 25 Ιουλίου του 1905, ενώ και η αναζήτηση με τα στοιχεία της στην Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση (ΗΔΙΚΑ) πιστοποίησε ότι έχει και ΑΜΚΑ!
Μας υποδέχθηκε περπατώντας με ένα Πί, μαζί με τη Νατάσα, τη γυναίκα που τη φροντίζει εδώ και μερικά χρόνια, και στη συνέχεια κάθισε σε μια καρέκλα κοιτώντας μας με απορία.

«Πόσων ετών είστε;» ήταν η πρώτη αυθόρμητη ερώτηση, για να έρθει η αφοπλιστική απάντηση: «Πού να θυμάμαι πόσο είμαι…». «Λίγο είμαι, δεν είμαι όσο λέτε, πρέπει να είμαι γύρω στα 105, αλλά δεν θυμάμαι και καλά.

Δύσκολη η ζωή, όσο είχα τον άνδρα μου καλά έζησα. Τον έχασα νωρίς και μου άφησε τέσσερα μικρά παιδιά, αλλά ευτυχώς είχα καλά πεθερικά και με προσέξανε και μένα και τα παιδιά μου, δεν έχω παράπονο» είπε, κάνοντας μια σύντομη αναδρομή στο παρελθόν…
«Γεννήθηκα στη Μούντριζα, πατέρας μου ο Παναγιώτης και μητέρα μου η Θεοδώρα.

Παντρεύτηκα στην Κρέστενα τον Σοφοκλή Καρνάρο, δούλεψα στα χωράφια και έκαμα αγροτικές δουλειές για να ζήσω και να αναθρέψω τα παιδιά μου.

Τώρα μένω εδώ, στην Κρέστενα, ήσυχα», μας αφηγείται η κα Κατερίνα, όμως το μυαλό της είναι διαρκώς στο βάσανο που κρύβει η καρδιά της και δεν το έχει ξεχάσει όλα αυτά τα χρόνια, τον γιο της τον Λεωνίδα, ο οποίος ασθένησε και απεβίωσε πρόωρα.

«Ο γιος μου επήγε στο Ναυτικό, έγινε Καπετάνιος μεγάλος και τρανός. Πάνω που πήρε σύνταξή του και έφτιαξε το σπίτι στην Αθήνα, δεν το χάρηκε καθόλου, πέθανε. Προσπάθησαν κι οι γιατροί, αλλά δυστυχώς τον νίκησε η αρρώστια», μας διηγείται με δάκρυα στα μάτια…
Η κα Κατερίνα Καρνάρου έχει τρεις κόρες, την Λαμπία, τη Σοφούλα και τη Θεοδώρα, αρκετά εγγόνια, δισέγγονα, αλλά και τρισέγγονο!

«Ευτύχησε να αποκτήσει και τρισέγγονο, το οποίο είναι ενός έτους σήμερα. Όλα τα χρόνια είμαστε εδώ μαζί, περάσαμε καλά και την προσέχουμε και την αγαπάμε πάρα πολύ.

Πρόσφατα έκανε μια επέμβαση στο πόδι και οι γιατροί εξεπλάγησαν από την ηλικία της. Μακάρι να πάρουμε τα χρόνια της αλλά δεν το νομίζω!», δήλωσε με χιούμορ στην εφημερίδα «Πατρίς» ο ανιψιός της, Παναγιώτης Καρνάρος.

«Ο κόσμος ήταν αλλιώς τότε. Και παλιά δύσκολα ήταν, αλλά κάποτε ήταν καλύτερα.

Σήμερα είναι πολύ δύσκολη η κατάσταση. Δόξα σοι ο Θεός να λέμε…

Να έχετε την ευχή μου και να τα χιλιάσετε», είναι οι τελευταίες λέξεις της Κατερίνας Καρνάρου, λίγο πριν την αφήσουμε, ενώ η Νατάσα, που την προσέχει όλη την μέρα, μας αποκαλύπτει ότι η κα Κατερίνα δεν θέλει να λέει την ηλικία της, ενώ το μυστικό της διατροφής της είναι λίγα και προσεκτικά!

Παναγιώτης Φωτεινόπουλος
Πηγή: patrisnews.com

Το διαβάσαμε απο το:  makeleio.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top