5 Απρ 2017
0 σχόλια

Εκλέχθηκε βουλευτής του Καναδά η ομογενής Εμμανουέλα Λαμπροπούλου (video)

Εκλέχθηκε βουλευτής του Καναδά η ομογενής Εμμανουέλα Λαμπροπούλου
Προσθήκη λεζάντας
Από σήμερα η Εμμανουέλα Λαμπροπούλου θα είναι ένας από τους στενότερους συνεργάτες του Καναδού πρωθυπουργού Τριντό.


Tη νύχτα της Δευτέρας, 75 λεπτά μετά το τέλος της ψηφοφορίας των επαναληπτικών εκλογών στην περιφέρεια του Saint Laurent στο Μόντρεαλ, οι δεκάδες φίλοι της 26χρονης καθηγήτριας Εμμανουέλας Λαμπροπούλου, που είχαν συγκεντρωθεί σε εστιατόριο στην περιοχή Plaza Vertu, ξέσπασαν σε χειροκροτήματα.

Ηταν η στιγμή που οριστικοποιείτο η εκλογή της στην ομοσπονδιακή Βουλή του Καναδά. Με ποσοστό που άγγιζε το 60%.

Λίγα λεπτά αργότερα στην αίθουσα μπήκε η νεαρή, νεοεκλεγείσα βουλευτής του κυβερνώντος Κόμματος των Φιλελευθέρων, με καταγωγή (των γονιών της) από τη Νάξο και την Αρκαδία.

Τα φώτα από τις κάμερες στράφηκαν πάνω της. Τα δελτία ειδήσεων, σε ζωντανή σύνδεση, μετέδιδαν τη θριαμβευτική επικράτησή της.

Υστερα από πολλά χρόνια – από τις μέρες της Ελένης Μπακοπάνου- ο Ελληνισμός της επαρχίας Κεμπέκ αποκτά εκ νέου εκπροσώπηση στην καναδική Βουλή.

Η Εμμανουέλα Λαμπροπούλου, ντυμένη στα κόκκινα και φορώντας χοντρά κοκάλινα γυαλιά, στάθηκε μπροστά από ένα σμήνος μικροφώνων και ξεκίνησε τη δήλωσή της ως εξής:

«Είμαι πολύ χαρούμενη που οι εκλογείς του Saint Laurent εξέφρασαν την προτίμησή τους στο πρόσωπό μου. Είναι σαφές ότι ήθελαν ως εκπρόσωπό τους στη Βουλή έναν άνθρωπο που γνωρίζει καλά τα τοπικά προβλήματα και έχει μοιραστεί μαζί τους κοινές εμπειρίες. Και είμαι σίγουρη ότι αυτό έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη σημερινή αναμέτρηση».

Με φωνή που εύλογα πρόδιδε τη φόρτισή της, η 26χρονη Ελληνίδα πρόσθεσε: «Είμαι πολύ συγκινημένη και ευχαριστώ όλη την ομάδα μου, τους εθελοντές μας και όλους όσοι εργάστηκαν πόρτα πόρτα για το σημερινό αποτέλεσμα. Πολλά συγχαρητήρια και στους συνυποψηφίους μου.

Να είστε σίγουροι ότι θα εργαστώ σκληρά ώστε να ακουστεί στην Οττάβα η φωνή όλων των εκλογέων του Saint Laurent. Σκοπός μου είναι να χτίσουμε ένα καλύτερο μέλλον για την περιοχή και τους κατοίκους της».

Λίγο μετά η Εμμανουέλα ανέβασε τον τόνο της για να υπογραμμίσει ότι «θα είμαι βουλευτής όλων σας.

Με την πόρτα μου πάντα ανοικτή στον καθένα σας».
Καταλαμβάνει μια έδρα που έμεινε κενή μετά την παραίτηση του έως πρότινος βουλευτή του Κόμματος των Φιλελευθέρων και πρώην υπουργού Εξωτερικών του Καναδά Στεφάν Ντιόν.

«Είμαι πολύ περήφανη που μου δίνεται η ευκαιρία να συνεχίσω το έργο του Στεφάν Ντιόν», είπε στον «Εθνικό Κήρυκα Νέας Υόρκης», την ίδια στιγμή που στις οθόνες της αίθουσας προβάλλονταν γραφήματα με τα ποσοστά της και αποσπάσματα από τις δηλώσεις της.

Η έδρα του Saint Laurent στο Μόντρεαλ ελέγχεται εδώ και τρεις δεκαετίες από τους Φιλελευθέρους γεγονός που εξ αρχής κατέστησε την εκλογή της Εμμανουέλας Λαμπροπούλου ως την πιο προβλέψιμη και πιθανή εξέλιξη.

Καίριο ρόλο στη νίκη της έπαιξε και ο Καναδός πρωθυπουργός Τζαστίν Τριντό, ο οποίος στάθηκε από την πρώτη στιγμή στο πλευρό της Εμμανουέλας μιλώντας με επαινετικά λόγια για την πολιτική ωριμότητα και, κυρίως, τη γνώση της για τα τοπικά προβλήματα του Saint Laurent.

Επισκεπτόμενος, λίγες ημέρες πριν τις εκλογές, το εκλογικό γραφείο της στην οδό Decarie ο κ. Τριντό μίλησε στο δίκτυο εθελοντών και στους φίλους της ομογενούς υποψηφίας, συνοδεύοντάς την μάλιστα και σε περιοδεία της στη γύρω περιοχή, όπως έγραψε τη Δευτέρα ο «Ε.Κ.».

«Η Εμμανουέλα είναι η εικόνα του Saint Laurent.

Είναι νέα, είναι δυναμική και σταθερά προσανατολισμένη στο μέλλον. Και έχω και μια παραπάνω ευαισθησία για την υποψηφιότητά της γιατί είναι δασκάλα και εκείνη, όπως και εγώ», είπε ο κ. Τριντό.

Προσθέτοντας ότι η «Εμμανουέλα έχει μεγαλώσει στην περιοχή, έχει περάσει όλη τη ζωή της εδώ και είναι έτοιμη να γίνει ο κομιστής μιας ισχυρής φωνής του Saint Laurent στην Οττάβα».

Δείτε το βίντεο απο το Εθνικός Κήρυξ www.ekirikas.com


Πηγή: newsbomb.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top