24 Μαΐ 2017
0 σχόλια

Οι ελληνικές ρίζες της Ariana Grande, τι έγραψε η ίδια στο Twitter

Οι ελληνικές ρίζες της Ariana Grande
Ελληνικές είναι οι ρίζες της 23χρονης τραγουδίστριας Ariana Grande, το όνομα της οποίας συνδέθηκε τόσο άδικα με το μακελειό της Manchester Arena.

Ελληνικές είναι οι ρίζες της 23χρονης τραγουδίστριας Ariana Grande, το όνομα της οποίας συνδέθηκε τόσο άδικα με το μακελειό της Manchester Arena τα μεσάνυχτα της Δευτέρας.

 Ariana Grande γεννήθηκε στις 26 Ιουνίου του 1993 στην πόλη Μπόκα Ρατόν της Φλόριντα.

Γονείς της είναι η Τζόαν Γκράντε και ο Έντουαρντ Μπουτέρα και εμπνεύστηκαν το όνομά της από την πριγκίπισσα Οριάνα από το καρτούν Felix the Cat.

Η οικογένειά της μετακόμισε από τη Φλόριντα στη Νέα Υόρκη όταν η μητέρα της ήταν έγκυος σε εκείνη αλλά οι γονείς της χώρισαν όταν ήταν 8-9 ετών.

Αν και αρχικά, ακόμα και η ίδια πίστευε ότι είχε ιταλική καταγωγή, τον Απρίλιο του 2014 είχε ανεβάσει στον προσωπικό της λογαριασμό στο twitter πως οι παππούδες της ήταν Έλληνες και έχει ρίζες και από τη Βόρεια Αφρική.

«Μόλις έμαθα ότι οι παππούδες μου ήταν Έλληνες και εν μέρει από τη Βόρεια Αφρική. Νόμιζα πως είμαι Ιταλίδα. Ποια είμαι; Όλη μου η ζωή είναι ένα ψέμα» είχε γράψει.


Σοκαρισμένη από την τρομοκρατική επίθεση, η Αριάνα Γκράντε εξέφρασε την οδύνη της.

Η ίδια δεν τραυματίστηκε, ωστόσο είναι σοκαρισμένη από τις σκηνές που εκτυλίχθηκαν στο Manchester Arena.

Με ένα σύντομο μήνυμά της μέσω του προσωπικού λογαριασμού της στο Twitter, εκφράζει την θλίψη της για το συμβάν.


«Είμαι συγκλονισμένη. Από τα βάθη της καρδιάς μου, λυπάμαι πολύ. Δεν έχω λόγια», αναφέρει στο tweet της λίγες ώρες μετά την έκρηξη βόμβας που σκόρπισε το θάνατο στη συναυλία της και την οποία οι αστυνομικοί αντιμετωπίζουν ως τρομοκρατική επίθεση.

Το τουίτερ γέμισε μηνύματα συμπαράστασης και λύπης για το Μάντζεστερ. Η Νίκι μινάζ έγραψε:

"Η καρδιά μου πονάει για την αδερφή μου, την Ariana και κάθε οικογένεια που έχει πληγεί από αυτό το τραγικό συμβάν στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αθώες ζωές χάθηκαν. Λυπάμαι τόσο πολύ που το ακούω αυτό. "


"Οι σκέψεις μου, οι προσευχές μου και τα δάκρυα για όλους εκείνους που πλήττονται από την τραγωδία του Μάντσεστερ απόψε.

Στέλνω όλη μου την αγάπη" έγραψε η Τέιλορ Σουίφτ.


Πηγή: thetoc.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top