13 Ιουν 2017
0 σχόλια

Παλεύουμε για τον Βαγγελάκη-Fight For Evangelos Life

Fight For Evangelos Life
Γεια σας, με λένε Βαγγέλη και είμαι 5 ετών. Λατρεύω τους Σουπερήρωες,να παίζω ποδόσφαιρο, μπάσκετ και να πηγαίνω βόλτες στο πάρκο.
Είμαι όπως όλα τα παιδιά της ηλικίας μου, μόνο που αντί να πηγαίνω στο σχολείο, πηγαίνω σχεδόν καθημερινά στο νοσοκομείο.

Τον Μάρτιο του 2014, όταν ήμουν 2 χρονών διαγνώστηκα με Νευροβλάστωμα 4ου σταδίου - ένα είδος καρκίνου παιδικής ηλικίας. Έκανα πολλά: χημειοθεραπείες, χειρουργείο, μεταμόσχευση μυελού των οστών, ακτινοθεραπεία και ανοσοθεραπεία, αλλά δυστυχώς ένα χρόνο αργότερα ο καρκίνος επανήλθε.

Έπειτα από άλλους 10 μήνες θεραπείας τα αποτελέσματά μου έχουν βελτιωθεί, αλλά ο γιατρός μου λέει ότι ο καρκίνος μου είναι πολύ επιθετικός. Γι' αυτό χρειάζομαι απελπισμένα τη βοήθειά σας για να επιβιώσω...

Δεν υπάρχει κάποια άλλη θεραπεία για μένα στην Ευρώπη, οπότε πρέπει να μαζέψω όσο το δυνατό συντομότερα τουλάχιστον 500.000 $ για να πάω στις ΗΠΑ (Memorial Hospital) για τη θεραπεία που μου προτείνει ο γιατρός μου στο Λονδίνο και η οποία θα μου σώσει τη ζωή.

Άν θέλετε να με βοηθήσετε, παρακαλώ κάντε μια δωρεά. Στο τέλος του μηνύματος θα βρειτε τους λογαριασμούς που μπορείτε να καταθέσετε οποιοδήποτε ποσό νιώθετε. Αν δεν έχετε αυτή την ευχέρεια, μπορείτε να μοιραστείτε την ιστορία μου και με άλλους.

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Αρ.Λογ: 6053010153148
IBAN:GR7701710530006053010153148
Swift/Bic code: PIRBGRAA (για καταθέτες εξωτερικού)
Δiκαιούχος Δήμητρα Βογιατζή (μητέρα του μικρού Βαγγέλη Ελευθεριάδη)

ΦΑΡΟΣ ΖΩΗΣ (ΠΕΙΡΑΙΩΣ)
IBAN: GR0201711730006173137616207
(Ο καταθέτης θα πρέπει να αναγράφει τη λέξη "δωρεά")

Lloyds Bank
Account Number: 21498068 Sort Code: 30-93-68
IBAN: GB91LOYD30936821498068
BIC: LOYDGB21028
(Δικαιούχος Stylianos Eleftheriadis)

Οι γονεις μου Stelios Eleftheriadis & Δήμητρα Βογιατζή είναι στη διάθεση σας για όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, το πλήρες ιατρικό ιστορικό μου και όλα τα επίσημα έγγραφα για τη νοσηλεία μου στις ΗΠΑ. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί τους για οποιαδήποτε απορία ή πληροφορία.

mob: +30 6951813687
e-mail: giatonvangeli@gmail.com
Facebook: Παλεύουμε για τον Βαγγελάκη
https://www.facebook.com/evangelos1eleftheriadis/

Στη σελίδα just giving www.justgiving.com/crowdfunding/evangelos-cancerfund μπορείτε να κανετε κατάθεση μέσω PayPal ή πιστωτικής-χρεωστικής καρτας.Το just giving είναι μια σελίδα που έχουμε δημιουργήσει εδώ στην Αγγλία,.

Η σελίδα αυτή είναι η πιο έγκυρη εδώ στην Αγγλία, τη χρησιμοποιούν εκατοντάδες χιλιάδες κόσμος όπως εμείς για να κάνουν έρανο και δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. 


Αυτό που θέλουμε να τονίσουμε για αυτή τη σελίδα είναι πως το μήνυμα που εμφανίζεται μπαίνοντας δεν λέει ότι κάνοντας share (κοινοποίηση) μας δίνονται 10 λίρες, αλλά πως κάνοντας share μπορεί να μας αποφέρει μέσω όρο περίπου 10 λίρες μέσω αυτών που θα το δουν και θα κάνουν κατάθεση.

Δηλαδή σε καμία περίπτωση δεν θα μπουν χρήματα στον λογαριασμό μας κάνοντας share, like ή comment, και γενικά όπου το βλέπετε αυτό στο fb δεν ισχύει, είναι ψευδές.

Σας ευχαριστούμε από καρδίας για την ευαισθητοποίησή σας και σας παρακαλούμε θερμά να μας βοηθήσετε με ότι μπορεί ο καθένας. Ακόμη και η ελάχιστη καταβολή του καθενός όταν γίνει μαζικά θα μας εξασφαλίσει το εισιτήριο για το δικαίωμα του μικρού μας μαχητή και ήρωα στη ζωή…


Παλεύουμε για τον Βαγγελάκη-Fight For Evangelos Life

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top