1 Ιουλ 2017
0 σχόλια

Οι μαθητές που αρίστευσαν σε Κρέστενα, Ζαχάρω, Πελόπιο, Φιγαλεία

Δείτε τους μαθητές που αρίστευσαν σε Κρέστενα, Ζαχάρω, Πελόπιο, Φιγαλεία
Δείτε τι δήλωσαν οι μαθητές για την επιτυχία τους


ΓΕΛ ΚΡΕΣΤΕΝΩΝ





Βασιλική Ηλιοπούλου (Ανθρωπιστικών) 18,034

«Ήταν έκπληξη για μένα τα αποτελέσματα και γι’ αυτό το λόγο είμαι πολύ χαρούμενη και ικανοποιημένη. Το πιο πιθανό είναι ότι θα ακολουθήσω τη Φιλολογία. Ευχαριστώ την οικογένειά μου , τους φίλους μου  καθώς και το σχολείο που έκανε πάρα πολλά και κανείς δεν το παραγνωρίζει».



Γιώργος Κεφάλας (Θετικής) 17,224

«Το αποτέλεσμα ήταν αναμενόμενο  και σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος. Πρώτη προτίμηση είναι η Οδοντιατρική που είναι όμως πιο ψηλά, αλλά το Χημικό είναι σίγουρο. Προσωπικά έκανα την προσπάθειά μου, αλλά πιστεύω ότι θα μπορούσα καλύτερα».




Γεωργία Κυριακοπούλου (Ανθρωπιστικών) 16,905

«Νιώθω πολύ ευχαριστημένη και ικανοποιημένη διότι περίμενα ένα χρόνο  γι’ αυτό το αποτέλεσμα. Πρώτη επιλογή μου είναι η Ψυχολογία αλλά δε γνωρίζω αν καταφέρω να την πιάσω. Ευχαριστώ το ΓΕΛ Κρεστένων και το φροντιστήριο «ΑΛΜΑ», καθώς και τους γονείς μου. Για τα παιδιά που θα περάσουν αυτή τη δοκιμασία θέλω να πώς να μην ακούνε τον περίγυρο και να μην έχουν άγχος για τις εξετάσεις».



Ανδρέας Σκούφης (Θετικής) 16,888

«Περίμενα να έχω γράψει περισσότερο, αλλά σε γενικές γραμμές πήγα καλά. Αυτό που με ενδιαφέρει περισσότερο είναι η σχολή Ικάρων, αλλά θα περιμένουμε τις βάσεις και τα στατιστικά για ξέρουμε σίγουρα. Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους που με βοήθησαν  τα τελευταία δύο χρόνια και ειδικά τους γονείς μου».

ΓΕΛ ΖΑΧΑΡΩΣ



Χριστίνα Στολάκη (Ανθρωπιστικών) 18,424

«Είμαι ευχαριστημένη διότι επιτέλους ανταμείφθηκαν οι κόποι μου. Διάβαζα αλλά συγχρόνως δεν στερήθηκα τα υπόλοιπα και κυρίως το χορό που μου αρέσει. Να ευχαριστήσω τους γονείς μου που με στήριξαν, τις καθηγήτριες της κατεύθυνσης και την καθηγήτρια που μου έκανε ιδιαίτερο μάθημα. Πρώτος στόχος μου είναι η Νομική Αθηνών».



Αναστάσιος  Μισιχρόνης (Θετικής) 18,145

«Τώρα μετά τις βαθμολογίες έχω ηρεμία και περιμένω τις βάσεις. Σκέφτομαι να δηλώσω πρώτη σχολή την Κτηνιατρική, ανάλογα πως θα κυμανθούν οι βάσεις. Οι πανελλαδικές εξετάσεις είναι μια επίπονη διαδικασία,  που μετά νιώθεις την κούραση! Ευχαριστώ τον καθηγητή Ζαχαρία Ζαχαρόπουλο και επίσης τη μητέρα μου που μαζί κάναμε Χημεία».



Αλκιβιάδης  Ξένος (Θετικής)  17,91

«Νιώθω ανακούφιση αλλά πιστεύω ότι θα μπορούσα να πάω καλύτερα. Πρώτη επιλογή μου είναι η Κτηνιατρική, στην οποία ή θα  την πιάσω οριακά ή θα τη χάσω… Ευχαριστώ τη μητέρα μου που ήταν καθηγήτριά μου στην έκθεση και τους υπόλοιπους καθηγητές, καθώς και τον πατέρα μου που ήταν πάντα δίπλα μου».


ΓΕΛ ΠΕΛΟΠΙΟΥ



Θεόδωρος Σπηλιόπουλος (Θετικής) 17,58

«Είμαι ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα και πιθανόν να φτάσω το στόχο μου που είναι το βιολογικό, εφόσον πέσουν  οι βάσεις. Τα θέματα ήταν λίγο  πιο δύσκολα από πέρυσι και ήξερα τι να γράψω, αν και στη βιολογία έκανα  ένα λάθος. Θέλω να ευχαριστήσω τους καθηγητές μου που με βοήθησαν, καθώς και τους γονείς μου για τη διαρκή στήριξή τους».




Γιώργος  Κεφαλούρος (Ανθρωπιστικών) 17,048

«Είμαι πολύ ικανοποιημένος διότι πιάνω τις δύο πρώτες επιλογές μου που είναι η Αστυνομία και Πυροσβεστική. Η διαδικασία των εξετάσεων ήταν ψυχοφθόρα, αλλά στο τέλος ανταμείφθηκαν οι κόποι μου. Εύχομαι και σε όλα τα παιδιά να πιάσουν τους στόχους τους. Ευχαριστώ τους γονείς  και τα αδέλφια μου, τους καθηγητές του φροντιστηρίου «ΑΝΟΔΟΣ» και ιδιαίτερα τις κ.κ. Έφη Λέντζιου και Μαίρη Αθανασοπούλου, καθώς και τους καθηγητές  του σχολείου  για τη στήριξη και εμπιστοσύνη τους».


ΓΕΛ ΦΙΓΑΛΕΙΑΣ




Μαρία Κόπιτσα (Ανθρωπιστικών) 17,428

«Είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένη διότι στο χωριό που είναι απομακρυσμένο, έχω λιγότερες δυνατότητες σε σχέση με τους νέους που μένουν στις πόλεις. Για να φύγει από εδώ  ένα παιδί και ν’ ακολουθήσει τα όνειρά του θα πρέπει να έχει δίπλα του τους γονείς του. Αυτό εμένα με βοήθησε πολύ στο να πηγαίνω σχεδόν καθημερινά στον Πύργο και να επιστρέφω. Ήταν κάτι πολύ σημαντικό για εμένα, αφού οι κόποι  μου βρήκαν ανταπόκριση. Πρώτος στόχος μου είναι να περάσω Ψυχολογία».

Πηγή: protinews.gr 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top