31 Μαρ 2015
0 σχόλια

Επτά μεγάλες αλλαγές έρχονται στο Facebook! Δείτε για ποιες πρόκειται!

Επτά μεγάλες αλλαγές έρχονται στο Facebook
1. Σφαιρικά βίντεο στο News Feed.

 Το Facebook σύντομα θα υποστηρίζει βιντεάκια που θα έχουν γυριστεί με τεχνολογία 360-μοιρών (την ίδια που έχει το Google Maps' Street View), τα οποία επιτρέπουν στον χρήστη να αλλάζει την οπτική του, κλικάροντας στο σημείο που θέλει κάθε φορά!


2. Αρχείο των διαδικτυακών αγορών και επικοινωνία με τις επιχειρήσεις μέσω Messenger.

 Το Messenger, σύντομα θα ενσωματωθεί στα e-commerce sites και στο μέλλον ο χρήστης που θα κάνει μία αγορά, θα επιλέγει αν θέλει να συνδεθεί με τον λογαριασμό του στο FB, ώστε οι εταιρείες να στέλνουν ειδοποιήσεις για τις λεπτομέρειες της αγοράς και του προϊόντος απευθείας μέσω Messenger.
e-commerce
Αν σας ενοχλεί να λαμβάνετε να γεμίζετε το Inbox σας με δεκάδες emails για το τί αγοράσατε, πότε έφυγε η παραγγελία, πότε θα φτάσει και πότε έγινε η πληρωμή, αυτή η εφαρμογή θα σας απαλλάξει, και θα σας δώσει επιπλέον την ευκαιρία να συνομιλείτε με την εκάστοτε εταιρεία απευθείας μέσω Messenger.

3. Απαντήσεις σε μηνύματα με άλλες εφαρμογές.

 Θα μπορείτε να ανοίξετε έξτρα εφαρμογές για να απαντήσετε σε μηνύματα όπως το Giphy ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ με το Messenger.

 (Να θυμίσουμε ότι μέχρι τώρα ίσχυε ότι κλείναμε το Μessenger, ανοίγαμε το Giphy, δημιουργουσαμε το GIF και το αντιγράφαμε στο μήνυμα).
Messenger
4. Βίντεο που έχουμε ποστάρει στο Facebook θα μπορούν να ενσωματωθούν (να γίνουν embed) αλλού!

Γιούπι για τους ειδήμονες! Μέχρι τώρα όταν πόσταρε κάποιος ένα βίντεο μπορούσαμε μόνο να κάνουμε ...share. Να το μοιραστούμε δηλαδή 'κλεβοντας' το από τον άλλον.

 Οι αρμόδιοι του FB θεωρούν (δικαίως) ότι μ αυτόν τον τρόπο πολλοί χρήστες θα προτιμούν να ανεβάζουν βιντεάκια στο Facebook απευθείας, παρά στο Youtube.

5. Aν κάποιος σχολιάζει μία ιστορία κάπου στο διαδίκτυο, θα εμφανιστεί και στο FB.

 Την επόμενη φορά που θα θέλεις να πεις κάτι για ένα άρθρο που διάβασες, να θυμάσαι ότι θα φανεί στην σχετική ιστορία που θα έχει ποστάρει το FB.
Πρόκειται για  ένα πολύ σημαντικό εργαλείο για τις εταιρείες που θέλουν να εμπλέξουν χρήστες στα θέματά τους, και να μετρήσουν με κάποιο τρόπο το λεγόμενο engagement.
engagement

6. Ετοιμάσου να ελέγχεις περισσότερες συσκευές με τον FB λογαριασμό σου.
Η εταιρεία ανακοίνωσε νέους τρόπους για τους προγραμματιστές του, ώστε να μπορέσουν να χτίσουν προγράμματα που θα μπορούν να ελέγξουν τα πάντα - από την γκαραζόπορτα ως το αυτόματο πότισμα της γλάστρας σου! Το FB μπαίνει στον κόσμο του IoT (Internet of Things).

7. Oι προγραμματιστές θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στα στατιστικά των εφαρμογών τους.

 Θα  μπορούν δηλαδή να δουν πόσοι άνθρωποι ασχολούνται διαδραστικά με αυτές και από που έρχονται (δημογραφικά στοιχεία κτλ)
στατιστικά

Πηγή: toratora.gr
Πληροφορίες: athensmagazine.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top