10 Οκτ 2016
0 σχόλια

Χρυσηίδα Δημουλίδου: Μας ψεκάζουν, δεν κάνω πλάκα! (video)

Χρυσηίδα Δημουλίδου: Μας ψεκάζουν, δεν κάνω πλάκα!
"Αυτοί κοροϊδεύουν, δεν πειράζει... Εγώ έχω ανακαλύψει και άλλα πράγματα και δεν τα λέω..." δήλωσε η συγγραφέας των best seller


Οι δηλώσεις της Ελληνίδας συγγραφέως των best seller στην κάμερα του «Φτιάξε καφέ να στα πω» σίγουρα θα συζητηθούν.

«Μας ψεκάζουν κανονικά το δηλώνω... Δεν κάνω πλάκα... Ας το ψάξουν, ας ανοίξουν το google και πατήσουν «χημικοί ψεκασμοί» θα δουν πάρα πολλά, εγώ δεν το λέω κάτι έτσι αν δεν το ψάξω... είναι πολύ σοβαρό θέμα, θέλει πάρα πολύ συζήτηση...

Αυτοί κοροϊδεύουν, δεν πειράζει... Εγώ έχω ανακαλύψει και άλλα πράγματα και δεν τα λέω...» τόνισε η Χρυσηίδα Δημουλίδου!

Μάλιστα, σήμερα το πρωί ανέβασε στην σελίδα της στο Facebook, φωτογραφίες από τον αττικό ουρανό, για να αποδείξει στους διαδικτυακούς της φίλους ότι μας ψεκάζουν!

Δείτε το βίντεο του Gossiptvgr:


Πηγή: news.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top