Ως αναγκαίο κακό χαρακτηρίζουν οι Ηλείοι την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας, που αυτή τη χρονιά φαίνεται πως θα δυσκολευτούν ιδιαίτερα να εξοικονομήσουν τα χρήματα που απαιτούνται ώστε να κυκλοφορούν νόμιμα τα οχήματα τους.
Ωστόσο για τους μεγαλύτερους ένα «βάσανο» ακόμη έρχεται να προστεθεί, αφού από φέτος η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων σταματά να στέλνει τα κλασσικα ειδοποιητήρια και απαιτείται η εκτύπωση τους από την ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας.
Δείτε το βίντεο της ΟΡΤ
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου