19 Νοε 2012
0 σχόλια

ΠΟΕ – ΟΤΑ: Στάση εργασίας και πορεία διαμαρτυρίας


  Κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις τους οι εργαζόμενοι της ΠΟΕ – ΟΤΑ που αντιδρούν στο μέτρο της διαθεσιμότητας. 

Στάση εργασίας από τις 11.00 το πρωί έως το τέλος της βάρδιας θα πραγματοποιήσει σήμερα Δευτέρα 19 Νοεμβρίου η ΠΟΕ-ΟΤΑ.
Οι εργαζόμενοι θα συγκεντρωθούν στις 12.00 στα γραφεία της ΠΟΕ-ΟΤΑ στην πλατεία Καραϊσκάκη και θα ακολουθήσει πορεία προς τη Βουλή.
Σε ψήφισμα που εξέδωσε η ΠΟΕ ΟΤΑ καλεί τους δημάρχους να αναστείλουν άμεσα τη λειτουργία των δήμων.
Η Εκτελεστική Επιτροπή της ΠΟΕ- ΟΤΑ αποφάσισε επίσης να επεκτείνει τις καταλήψεις σε ΚΕΠ και παιδικούς σταθμούς.


Read more: http://www.newsbomb.gr/koinwnia/story/254126/poe-–-ota-stasi-ergasias-kai-poreia-diamartyrias#ixzz2CeOT3PMy

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top