11 Δεκ 2013
0 σχόλια

Νόμος του κράτους η Ολυμπία Οδός μέχρι τον Πύργο

Νόμος του κράτους αποτελεί από χθες το μεσημέρι η Ολυμπία Οδός και η κατασκευή των τμημάτων Πάτρα – Πύργος  και Καλό Νερό -Τσακώνα.

Ο Βουλευτής Ηλεία της ΝΔ Γιώργος Κοντογιάννης στην ομιλία του αναφέρθηκε στον αγώνα που δόθηκε για να διασφαλιστεί ότι η Ολυμπία Οδός θα φτάσει στην Ηλεία, καθώς και στο τι πρέπει να γίνει μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου για την κύρωση των συμφωνιών κατασκευής των οδικών αξόνων.

Σημειώνεται ότι στην ψήφιση της σύμβασης περιλαμβάνεται ως τμήμα του εθνικού σχεδιασμού και το τμήμα Πύργος – Καλό Νερό που μένει εκτός συμβάσεων για νομικούς λόγους.


 Ο Γιώργος Κοντογιάννης, τόνισε μεταξύ άλλων τα οφέλη που προκύπτουν από τη διασφάλιση της κατασκευής της Ολυμπίας Οδού, καθώς:  «Η Ηλεία θα γίνει σύντομα ένας τόπος εύκολα και με ασφάλεια προσβάσιμος στα μεγάλα αστικά κέντρα. Οι ακτές, τα δάση, τα ιστορικά της μνημεία -με πρώτη και καλύτερη την Αρχαία Ολυμπία- θα είναι μια ανάσα από την Πάτρα και μόλις δυο ώρες από την Αθήνα, με κόστος πολύ μικρότερο από την πρόσβαση στα δημοφιλή νησιά. Και αυτό σημαίνει πολλά σε αυτή την περίοδο της κρίσης, για κάθε ελληνική οικογένεια.

Θα έπρεπε, λοιπόν, να βλέπουμε την επόμενη μέρα και η επόμενη μέρα επιβάλλει:

Πρώτον, να ξεκινήσει το συντομότερο η βελτίωση του δρόμου που θα συνδέει τον Πύργο με το Καλό Νερό, δηλαδή, κύριε Υπουργέ, ο δρόμος που μένει εκτός συμβάσεων, λόγω των νομικών προβλημάτων που υπάρχουν στην περιοχή του Καϊάφα.

Πρέπει να αξιοποιηθεί το γεγονός ότι δεξιά και αριστερά του υπάρχοντος δρόμου υπάρχει δημόσιος χώρος, όπου μπορεί να κατασκευαστεί τουλάχιστον από μία λωρίδα εκτάκτου ανάγκης. Καταλαβαίνετε ότι κάτι τέτοιο θα καταστούσε το τμήμα αυτού του δρόμου πιο ασφαλές και πιο λειτουργικό, έως την κατασκευή του κλειστού αυτοκινητοδρόμου, όποτε λυθούν τα νομικά προβλήματα.

Δεύτερον, πρέπει να ξεκινήσει το συντομότερο η ολοκλήρωση του οδικού άξονα που ενώνει τον Πύργο με την Ολυμπία και τον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου-Τριπόλεως-Καλαμάτας. Τα ωφελήματα από αυτό το έργο είναι εύκολα αντιληπτά, αφού ουσιαστικά η Κεντρική Πελοπόννησος θα αποκτήσει πρόσβαση στις μοναδικές παραλίες της Ηλείας.              

Τρίτον, πρέπει όχι μόνο στην Ολυμπία Οδό, αλλά σε όλο το εύρος των έργων να προγραμματιστούν οι κάθετοι άξονες που θα κάνουν τα έργα, για τα οποία συζητούμε, πιο λειτουργικά. Επί παραδείγματι, πρέπει να κατασκευαστεί άμεσα ο δρόμος που θα ενώνει το λιμάνι του Κατάκολου, στο  οποίο κάθε χρόνο φθάνου περί το ένα εκατομμύριο τουρίστες, με την Ολυμπία Οδό».

Ως προς τους τοπικούς φορείς της Ηλείας που εκφράζουν αντιρρήσεις ο Γιώργος Κοντογιάννης ανέφερε χαρακτηριστικά: «Το ερώτημα που τίθεται για ορισμένους αιρετούς συμπατριώτες μου και ευτυχώς λίγα μέσα ενημέρωσης της περιοχής μου που αντιδρούν είναι: Θέλουν την κατασκευή του έργου ή όχι; Αν το έργο από την Πάτρα μέχρι τον Πύργο και από το Καλό Νερό μέχρι την Τσακώνα το αναλάμβαναν εξολοκλήρου οι εργολάβοι, θα ήταν καλό; Τώρα που κατασκευάζεται με χρήματα από το ΕΣΠΑ δεν είναι καλό;»

Η απάντηση στους διαφωνούντες είναι ότι είναι:  «Απόφαση της Κυβέρνησης και του Πρωθυπουργού να βγει η Ηλεία και η Δυτική Πελοπόννησος από την απομόνωση και να τους δοθούν όλες εκείνες οι δυνατότητες για ανάπτυξη. Στο χέρι μας, λοιπόν, είναι στην αυριανή Ελλάδα η περιοχή μας να κατέχει πρωτεύουσα θέση».

Παναγιώτης Παυλόπουλος
Πηγή ileiapost.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top