9 Μαΐ 2014
0 σχόλια

ΠΥΡΓΟΣ: Μάχη για την επιβίωση για άνεργη μητέρα με 4 παιδιά

Την καθημερινή μάχη με την σκληρή καθημερινότητα δίνει η Κατερίνα Κοτσόμπαλη η οποία ζει με τα τέσσερα αγγελούδια της στον Πύργο. 

Μία γυναίκα μόνη, άνεργη και άρρωστη προσπαθεί να επιβιώσει κρατώντας στην αγκαλιά της καθημερινά τα παιδιά της, την Παναγιώτα 15 ετών, την Αγάπη 11 ετών, την Αγλαΐα 9 ετών και τον 8χρονο Γιώργο ο οποίος πάσχει από μεγαλοκεφαλία διάταση πλαγίων κοιλιών.


Αγώνας για επιβίωση

Ο αγώνας για επιβίωση καθημερινός και μόνη στήριξη της Κατερίνας τα παιδιά της τα οποία της χαμογελούν δίνοντας της, την δύναμη να συνεχίσει να προσπαθεί ελπίζοντας σε ένα καλύτερο αύριο. «Είμαι χωρισμένη, άνεργη με τέσσερα ανήλικα παιδιά» λέει και η φωνή της σπάει.

«Είμαι τρία χρόνια άνεργη και έχω κάνει αιτήσεις προκειμένου να εργαστώ στην καθαριότητα ενώ επειδή δεν είχα τελειώσει την τρίτη γυμνασίου δεν πήρα κάποια μόρια και δεν με πήραν για δουλειά. Προσπάθησα να δω τι μπορώ να κάνω με το θέμα της εργασίας.

Πηγαίνω καθαρίζω κάποια σπίτια κυρίως για να μπορέσω να τα βγάλω πέρα με τα παιδιά». Σε αυτόν τον πραγματικά δύσκολο αγώνα της επιβίωσης η Ιερά Μητρόπολη Ηλείας φροντίζει να στηρίξει την οικογένεια της

Κατερίνας στο βαθμό βέβαια που είναι εφικτό. «Με στηρίζει η εκκλησία για να καλύψω κάποιες από τις ανάγκες μου όπως το ενοίκιο μου και με την ΔΕΗ που έχω κάνει έναν διακανονισμό, γιατί για εμένα είναι υπερβολικά μεγάλο το ποσό το οποίο πρέπει να δίνω. Έτσι απευθύνομαι στον πατήρ Άγγελο στον Ιερό Ναό του Αγ. Αθανασίου που μας στηρίζουν όσο μπορούν καθώς από τον πατέρα των παιδιών δεν έχω καμία βοήθεια».

Προβλήματα υγείας

Τα προβλήματα όμως δεν σταματούν εκεί για την οικογένεια της Κατερίνας Κοτσόμπαλη καθώς τόσο η υγεία η δική της όσο και του 8χρονου Γιώργου δεν είναι σε καλή κατάσταση. «Ο γιατρός μου είπε ότι έχω κοίλη η οποία θα πρέπει να εγχειριστεί καθώς μου δημιουργεί πολλά προβλήματα αφού βρίσκεται στο σημείο όπου είχα κάνει καισαρική.

Ο γιατρός έχει πει ότι πρέπει να μπω άμεσα για επέμβαση, ωστόσο δεν έχω ασφάλεια και το κόστος εάν μπω στο νοσοκομείο είναι πολύ μεγάλο. Απευθύνθηκα στην πρόνοια προκειμένου να βγάλω βιβλιάριο απορίας και μου είπαν ότι πρέπει πρώτα να πάω να κάνω την νέα φορολογική δήλωση και με βάση το εισόδημα να εγκρίνουν εκείνοι εάν θα με περάσουν ως άπορη.

Τους εξήγησα ότι είμαι άπορη και ζω με ένα πολυτεκνικό επίδομα και την βοήθεια της εκκλησίας… αλλά τίποτα». Όσον αφορά την κατάσταση του 8χρονου Γιώργου δυστυχώς δεν υπάρχει θεραπεία αλλά το παιδί θα πρέπει μέσα στο καλοκαίρι να υποβληθεί και πάλι σε μαγνητική εγκεφάλου προκειμένου να δουν την πορεία της υγείας του. «Για τον Γιώργο δεν υπάρχει κάποια θεραπεία, έχει μεγαλοκεφαλία διάταση πλαγίων κοιλιών. Το καλοκαίρι θα πρέπει να πάμε και πάλι στον Ιπποκράτη προκειμένου να γίνει μαγνητική εγκεφάλου η οποία κοστίζει.

Όταν θα έρθει το διάστημα εκείνο θα πρέπει να αναζητήσω κάποιον άνθρωπο προκειμένου να με βοηθήσει οικονομικά. Αυτό το πράγμα έχει καταστρέψει και τα δόντια του παιδιού τα οποία δεν μπορέσαμε να τα φτιάξουμε καθώς έπρεπε να βάλουμε κάποια μηχανήματα και το κόστος ήταν μεγάλο».

Οι ανάγκες

Η οικογένεια έχει ανάγκη από είδη ένδυσης και υπόδησης κυρίως για τα παιδιά ενώ ιδιαίτερα σημαντικές είναι και οι ανάγκες σε τρόφιμα. Την ίδια στιγμή απαιτείται οικονομική στήριξη της οικογένειας προκειμένου ο μικρός Γιώργος να μπορέσει να κάνει την μαγνητική εγκεφάλου η οποία απαιτείται για την υγεία του, ενώ άμεσα θα πρέπει να βρεθεί λύση προκειμένου να αντιμετωπιστεί και το πρόβλημα υγείας το οποίο αντιμετωπίζει η μητέρα.

Την ίδια στιγμή η οικογένεια δέχτηκε προσφορά μίας γυναίκας η οποία θέλει να κάνει δωρεά το σπίτι της στα τέσσερα παιδιά μέσω του «Θεόφιλου» προκειμένου η οικογένεια να έχει ένα «κεραμίδι». Ωστόσο η Κατερίνα δεν μπορεί να ανταποκριθεί στα έξοδα τα οποία απαιτούνται για την μεταβίβαση έτσι ώστε να εξασφαλίσει τουλάχιστον την στέγη των παιδιών.

Άννα Αγγελίδου
Πηγή: protinews.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top