8 Μαΐ 2014
0 σχόλια

Πέφτει η καρό σημαία για το «ράλι Ακρόπολις» – Το τέλος του ιστορικού θεσμού

Ιστορική ανάμνηση θα αποτελεί σε λίγο όπως όλα δείχνουν το «Ράλι Ακρόπολις» μετά την απόφαση του διευθύνοντος συμβούλου της Eurosport Events κ. Φρανσουά Ριμπέιρο να πετάξει τη χώρα μας έξω από τις διοργανώτριες του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Αυτό βέβαια δεν προκύπτει από κάποια ιδιοτροπία του ισχυρού άνδρα του οργανισμού αλλά σε καθαρά οικονομικούς λόγους. Η αρχή του τέλους ήταν στις 23 Αυγούστου 2013. Τότε για πρώτη φορά το «ράλι Ακρόπολις» τίθεται για πρώτη φορά εκτός προγράμματος του παγκοσμίου πρωταθλήματος.


Την θέση μας πήραν η Πολωνία και η Λιθουανία που με ένα μεγάλο προϋπολογισμό και χοντρά διαφημιστικά πακέτα ανέλαβαν να αντικαταστήσουν το ελληνικό ράλι συνδιοργανώνοντας έναν αγώνα ιστορικής σημασίας, μιας και για πρώτη φορά στην ιστορία του WRC τα αυτοκίνητα θα πατούσαν λιθουανικό έδαφος. Μόνο το παράβολο που κατέβαλαν ήταν ύψους 450.000 ευρώ!

Το «καψόνι» αυτό προκάλεσε την παρέμβαση ακόμη και του Μεγάρου Μαξίμου που όπως αποκαλύπτει στο protothema.gr ο Παύλος Αθανασούλας, ιδρυτής της Celeritas(της εταιρείας στην οποία είχε αναθέσει πλέον η ΕΛΠΑ την διοργάνωση των αγώνων) είχε σαν στόχο να ξαναμπεί το ράλι στο διεθνές ημερολόγιο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Υπήρξε ακόμη και προσωπική παρέμβαση του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά για το θέμα ο οποίος φέρεται να μίλησε με τον πρόεδρο της FIA κ. Ζαν Τοντ, ο οποίος με τη σειρά του ζήτησε να υπάρξει άμεση επικοινωνία της θυγατρικής της Red Bull, της Red Bull Media House που έχει αναλάβει την διοργάνωση του WRC με την αντίστοιχη ελληνική εταιρία. Όπως και έγινε με τους δυο διοργανωτές να αναζητούν μια εφικτή λύση. Ωστόσο η πρόταση της Celeritas να προστεθεί το ράλι Ακρόπολις στο καλεντάρι των αγώνων και από 13 να γίνουν 14 μέσα στη χρονιά βρήκε αντίθετους τους κατασκευαστές.

Διάβασε περισσότερα στο: koolnews.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top