19 Μαΐ 2016
0 σχόλια

Το Τwitter επαναστατεί με τις 7.500 σελίδες φόρους: «Ανγκελα φέρε κι άλλα, εγώ τα υπογράφω όλα!»

Το Τwitter επαναστατεί με τις 7.500 σελίδες φόρους: «Ανγκελα φέρε κι άλλα, εγώ τα υπογράφω όλα
Με το σύνθημα «Ρεζιλευτήκαμε» (#reziLEFTikame) χρήστες του Twitter σχολιάζουν το νέο πολυνομοσχέδιο 7.500 σελίδων που κατέθεσε η κυβέρνηση και περιλαμβάνει τσουνάμι φόρων.


Αγγέλα εγώ τα υπογράφω όλα!! Φέρε κ άλλα Μνημόνια.. έχω 153 γίδια π χειροκροτάνε.. Είμαι κ ο Πρώτος!! #reziLEFTikame

To νέο ΑΦΗΓΗΜΑ του ΣΥΡΙΖΑ: Τον Σεπτέμβρη ο κόσμος ήξερε ότι δεν ψήφιζε για το πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης, αλλά για ΑΡΙΣΤΕΡΗ φοροεπιδρομή!

Τα αγροτεμάχια δεν είναι ψηφοφόροι μας  #reziLEFTikame
Ιωαννου @TheoNT1

Με τροπολογία μεσα στη νύχτα σαν τους κλέφτες φορολογούνε κ τα αγροτεμάχια . #reziLEFTikame

7000 σελίδες -1000 άχρηστες (τίτλοι, μισές κλπ) => 6000 6000 / 4 => 1500 ανά ημέρα. Τι φωνάζετε; Εδώ εγώ έχω διαβάσει το εκκρεμές του Φουκώ

H Εύη Καρακώστα(βουλ ΣΥΡΙΖΑ, που θεωρεί φοροφυγάδες τους συνταξιούχους των 600 ευρώ που τους κόβουν το ΕΚΑΣ)εκλέγεται στη...Β' Πειραιά.Αυτό.

7.000 σελίδες σε 4 μέρες, κλαίω

Δεν είναι δυνατόν το 68% του τζίρου των ελεύθερων επαγγελματιών να πηγαίνει στο κράτος. Τους στραγγαλίζουμε
#7500_σελιδες

Δείτε περισσότερα στο: iefimerida.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top