Στον «αέρα» βρίσκεται η κατασκευή και ολοκλήρωση του οδικού τμήματος από Διάσελλα μέχρι τη γέφυρα Τσεμπερούλας, στην Ε.Ο. Κρεστένων- Ανδρίτσαινας,
λόγω των πρόσθετων αναγκών που προέκυψαν για χρηματοδότηση ύψους περίπου 3 εκατ. ευρώ!
Αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο τμήμα του σημαντικού αυτού έργου που χρηματοδοτήθηκε από το ΕΣΠΑ οδεύει προς ολοκλήρωση, αλλά στην πορεία των εργασιών κρίθηκαν αναγκαίες νέες παρεμβάσεις που αφορούν την πρόσβαση στη νέα γέφυρα της Τσεμπερούλας , καθώς και στην 2η είσοδο-έξοδο της Πλατιάνας όπου σημειώνονται καθιζήσεις.
Το γεγονός αυτό έχει προβληματίσει τους αρμόδιους φορείς εκτέλεσης του έργου, αφού εφόσον δεν εξευρεθεί χρηματοδότηση προκειμένου να εκτελεστούν τα παραπάνω πρόσθετα έργα, ορατός είναι ο κίνδυνος της απώλειας των συνολικών κονδυλίων, λόγω της μη ολοκλήρωσης των εργασιών που είναι απαραίτητες.
Ήδη σύμφωνα με πληροφορίες, για το συγκεκριμένο θέμα έχουν ενημερωθεί τα κορυφαία στελέχη της Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος και εξετάζονται οι τρόποι για την εξεύρεση των χρημάτων, με σκοπό να ολοκληρωθεί το έργο το οποίο δημοπρατήθηκε στις αρχές του 2012 με τελικό προϋπολογισμό 12.541.877,35 ευρώ.
Το Σεπτέμβριο
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες το έργο που αφορά στη βελτίωση της οδού, από διασταύρωση Διασέλλων έως τον οικισμό Μπαρακίτικων, μήκους 8,07Km και αποτελεί τμήμα της μελέτης από έξοδο Κρεστένων (διασταύρωση Σκιλλουντίας) έως Μπαρακίτικα συνολικού μήκους 18.9Km, πρόκειται να ολοκληρωθεί τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.
Ωστόσο προκειμένου να παραδοθεί προς κυκλοφορία είναι αναγκαία η κατασκευή πασσαλοσυστοιχιών τόσο στις προσβάσεις της νέα γέφυρας στη Τσεμπερούλα, όσο και στην είσοδο της Πλατιάνας.
Για τις συγκεκριμένες παρεμβάσεις εξάλλου θετικό είναι το γεγονός πως έχουν γίνει οι περιβαλλοντικές μελέτες, για τις οποίες αναμένεται η οριστική τους έγκριση από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση.
Να αναφερθεί επίσης ότι σε πολλά σημεία του εν λόγω οδικού τμήματος έχουν γίνει ασφαλτοστρώσεις , ενώ σ’ εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες στεγανοποίησης του κομματιού μεταξύ Διασέλλων και Πλατιάνας, όπου από την αρχή κατασκευής της Ε.Ο. Κρεστένων-Ανδρίτσαινας σημειώνονταν αλλεπάλληλες καθιζήσεις λόγω υπόγειων υδάτων.
Επιμέλεια: Κώστας Αντωνόπουλος - protinews.gr
λόγω των πρόσθετων αναγκών που προέκυψαν για χρηματοδότηση ύψους περίπου 3 εκατ. ευρώ!
Αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο τμήμα του σημαντικού αυτού έργου που χρηματοδοτήθηκε από το ΕΣΠΑ οδεύει προς ολοκλήρωση, αλλά στην πορεία των εργασιών κρίθηκαν αναγκαίες νέες παρεμβάσεις που αφορούν την πρόσβαση στη νέα γέφυρα της Τσεμπερούλας , καθώς και στην 2η είσοδο-έξοδο της Πλατιάνας όπου σημειώνονται καθιζήσεις.
Το γεγονός αυτό έχει προβληματίσει τους αρμόδιους φορείς εκτέλεσης του έργου, αφού εφόσον δεν εξευρεθεί χρηματοδότηση προκειμένου να εκτελεστούν τα παραπάνω πρόσθετα έργα, ορατός είναι ο κίνδυνος της απώλειας των συνολικών κονδυλίων, λόγω της μη ολοκλήρωσης των εργασιών που είναι απαραίτητες.
Ήδη σύμφωνα με πληροφορίες, για το συγκεκριμένο θέμα έχουν ενημερωθεί τα κορυφαία στελέχη της Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος και εξετάζονται οι τρόποι για την εξεύρεση των χρημάτων, με σκοπό να ολοκληρωθεί το έργο το οποίο δημοπρατήθηκε στις αρχές του 2012 με τελικό προϋπολογισμό 12.541.877,35 ευρώ.
Το Σεπτέμβριο
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες το έργο που αφορά στη βελτίωση της οδού, από διασταύρωση Διασέλλων έως τον οικισμό Μπαρακίτικων, μήκους 8,07Km και αποτελεί τμήμα της μελέτης από έξοδο Κρεστένων (διασταύρωση Σκιλλουντίας) έως Μπαρακίτικα συνολικού μήκους 18.9Km, πρόκειται να ολοκληρωθεί τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.
Ωστόσο προκειμένου να παραδοθεί προς κυκλοφορία είναι αναγκαία η κατασκευή πασσαλοσυστοιχιών τόσο στις προσβάσεις της νέα γέφυρας στη Τσεμπερούλα, όσο και στην είσοδο της Πλατιάνας.
Για τις συγκεκριμένες παρεμβάσεις εξάλλου θετικό είναι το γεγονός πως έχουν γίνει οι περιβαλλοντικές μελέτες, για τις οποίες αναμένεται η οριστική τους έγκριση από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση.
Να αναφερθεί επίσης ότι σε πολλά σημεία του εν λόγω οδικού τμήματος έχουν γίνει ασφαλτοστρώσεις , ενώ σ’ εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες στεγανοποίησης του κομματιού μεταξύ Διασέλλων και Πλατιάνας, όπου από την αρχή κατασκευής της Ε.Ο. Κρεστένων-Ανδρίτσαινας σημειώνονταν αλλεπάλληλες καθιζήσεις λόγω υπόγειων υδάτων.
Επιμέλεια: Κώστας Αντωνόπουλος - protinews.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου