29 Νοε 2016
0 σχόλια

Ηλεία: Γενοκτονία αναπήρων - Έκοψαν το επίδομα 25χρονου ανάπηρου για.... να σωθεί η χώρα! (Ηχητικό)

Ηλεία: Γενοκτονία αναπήρων - Έκοψαν το επίδομα 25χρονου ανάπηρου για.... να σωθεί η χώρα
Το επίδομα ενός 25χρονου ανάπηρου από τα Λεχαινά Ηλείας έκοψαν οι ανάλγητες υπηρεσίες του Υπουργείου Υγείας χωρίς να υπολογίζουν την τραγική οικονομική και οικογενειακή του κατάσταση.


« Όταν ήμουν παιδάκι 6 ετών προσβλήθηκα από μηνιγγίτιδα και μου έκοψαν το πόδι για να σωθώ.

Από τοτε ζω με τεχνητό μέλος.

Πρόσφατα οι αρμόδιοι μου μείωσαν το ποσοστό αναπηρίας με αποτέλεσμα να χάσω το ειδικό επίδομα που λάμβανα κάθε δύο μήνες.

Ζητώ από τους συνανθρώπους μου να με βοηθήσουν ώστε να σταθώ στα πόδια μου.

Δεν ζητάω ελεημοσύνη.

Απλά θέλω να διωρθωθεί η σε βάρος μου αδικία» - ανέφερε ο Πάνος Μονόλιθος από τα Λεχαινά.

Ακούστε τι ανέφερε ο Πάνος Μονόλιθος στο ionionfm.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top