12 Δεκ 2016
0 σχόλια

Οι εργαζόμενοι του δήμου Πύργου, φέρνουν την ομοσπονδία από την Αθήνα (Ηχητικό)

Οι εργαζόμενοι του δήμου Πύργου, φέρνουν την ομοσπονδία από την Αθήνα
Ανάστατοι οι δημοτικοί υπάλληλοι του Πύργου, μετά την ανακοίνωση του δημάρχου για ιδιωτικοποίηση της αποκομιδής των απορριμμάτων, που αφήνει στον αέρα τους εργαζόμενους, 40 μόνιμους και 20 συμβασιούχους.


Ο πρόεδρος του Σωματείου Υπαλλήλων του δήμου, Χρήστος Γαρύφαλλος, ανέφερε στο IONION FM, ότι ανοίγει ο δρόμος της εξόδου πολλών υπαλλήλων και προανήγγειλε συνάντηση την Πέμπτη με τους εργαζόμενους, παρουσία της Ομοσπονδίας από την Αθήνα.

«Εκφράζουμε την κατηγορηματική μας αντίθεση για τον ιδιώτη.

Πώς μιλά ο δήμαρχος για οικονομία, χωρίς να παρουσιάζει οικονομοτεχνική μελέτη.

Πώς εγγυάται για τις θέσεις εργασίας και για τις παρεχόμενες υπηρεσίες του ιδιώτη.

Και αν αποτύχει πώς θα ξαναστηθεί η υπηρεσία αποκομιδής», σχολίασε ο κ. Γαρύφαλλος.

Ακούστε τι ανέφερε ο πρόεδρος του Σωματείου Υπαλλήλων του δήμου, Χρήστος Γαρύφαλλος στο ionionfm

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top