Ανάστατοι οι δημοτικοί υπάλληλοι του Πύργου, μετά την ανακοίνωση του δημάρχου για ιδιωτικοποίηση της αποκομιδής των απορριμμάτων, που αφήνει στον αέρα τους εργαζόμενους, 40 μόνιμους και 20 συμβασιούχους.
Ο πρόεδρος του Σωματείου Υπαλλήλων του δήμου, Χρήστος Γαρύφαλλος, ανέφερε στο IONION FM, ότι ανοίγει ο δρόμος της εξόδου πολλών υπαλλήλων και προανήγγειλε συνάντηση την Πέμπτη με τους εργαζόμενους, παρουσία της Ομοσπονδίας από την Αθήνα.
«Εκφράζουμε την κατηγορηματική μας αντίθεση για τον ιδιώτη.
Πώς μιλά ο δήμαρχος για οικονομία, χωρίς να παρουσιάζει οικονομοτεχνική μελέτη.
Πώς εγγυάται για τις θέσεις εργασίας και για τις παρεχόμενες υπηρεσίες του ιδιώτη.
Και αν αποτύχει πώς θα ξαναστηθεί η υπηρεσία αποκομιδής», σχολίασε ο κ. Γαρύφαλλος.
Ακούστε τι ανέφερε ο πρόεδρος του Σωματείου Υπαλλήλων του δήμου, Χρήστος Γαρύφαλλος στο ionionfm
Ο πρόεδρος του Σωματείου Υπαλλήλων του δήμου, Χρήστος Γαρύφαλλος, ανέφερε στο IONION FM, ότι ανοίγει ο δρόμος της εξόδου πολλών υπαλλήλων και προανήγγειλε συνάντηση την Πέμπτη με τους εργαζόμενους, παρουσία της Ομοσπονδίας από την Αθήνα.
«Εκφράζουμε την κατηγορηματική μας αντίθεση για τον ιδιώτη.
Πώς μιλά ο δήμαρχος για οικονομία, χωρίς να παρουσιάζει οικονομοτεχνική μελέτη.
Πώς εγγυάται για τις θέσεις εργασίας και για τις παρεχόμενες υπηρεσίες του ιδιώτη.
Και αν αποτύχει πώς θα ξαναστηθεί η υπηρεσία αποκομιδής», σχολίασε ο κ. Γαρύφαλλος.
Ακούστε τι ανέφερε ο πρόεδρος του Σωματείου Υπαλλήλων του δήμου, Χρήστος Γαρύφαλλος στο ionionfm

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου