25 Αυγ 2017
0 σχόλια

Δηλώσεις επιτυχόντων που πρώτευσαν στα ΓΕΛ Κρεστένων, Ζαχάρως, Φιγαλείας και Πελοπίου

επιτυχόντων που πρώτευσαν στα ΓΕΛ Κρεστένων, Ζαχάρως, Φιγαλείας και Πελοπίου
Δικαιώθηκαν οι κόποι τους



ΓΕΛ ΚΡΕΣΤΕΝΩΝ


Βασιλική Ηλιοπούλου -18,034
Φιλολογία Αθηνών


«Είμαι πολύ ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα, αφού η πρώτη προτίμησή μου ήταν η Φιλολογία. Αυτό που πλέον μετά από τα αποτελέσματα  ανυπομονώ είναι να πάω στη σχολή μου.

Ευχαριστώ για μια ακόμη φορά την οικογένειά μου , τους φίλους μου  καθώς και το σχολείο που έκανε πάρα πολλά και κανείς δεν το παραγνωρίζει».

Γεωργία Κυριακοπούλου -16,905
Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών Πειραιά

«Νιώθω μεγάλη ικανοποίηση για την εισαγωγή μου στη σχολή που ήταν η δεύτερη επιλογή μου, αλλά μου αρέσει εξίσου και ήταν κάτι που περίμενα.

Αυτό που θέλω να επισημάνω είναι ότι οι πανελλαδικές εξετάσεις χρειάζονται πολύ δουλειά αλλά είναι πολύ μυθοποιημένες  για τα παιδιά και τελικά δεν είναι τόσο ψυχοφθόρα η εμπειρία».

ΓΕΛ ΖΑΧΑΡΩΣ

Χριστίνα Στολάκη -18,424
Νομική Αθηνών

«Είμαι πολύ ικανοποιημένη και χαρούμενη  διότι ανταμείφθηκαν οι  κόποι μου, ενώ συγχρόνως δεν στερήθηκα και τις υπόλοιπες δραστηριότητες και κυρίως το χορό.

Ήξερα ότι με τα μόρια που συγκέντρωσα περνούσα και δεν είχα άγχος για το αποτέλεσμα.

Ευχαριστώ τους γονείς μου που με στήριξαν, τις καθηγήτριες κατεύθυνσης και την καθηγήτρια που μου έκανε ιδιαίτερο μάθημα».

Αναστάσιος  Μισιχρόνης -18,145
Χημείας  Αθήνας

«Μαζί με την Κτηνιατρική ήταν οι δύο σχολές που μου άρεσαν  από  παλιά περισσότερο.

Τώρα οι πανελλήνιες τελείωσαν και ξεκινάει κάτι καινούργιο.

Νιώθω δικαιωμένος από το αποτέλεσμα  και για το λόγο αυτό ευχαριστώ τον καθηγητή Ζαχαρία Ζαχαρόπουλο και επίσης τη μητέρα μου που μαζί κάναμε Χημεία».


Αλκιβιάδης  Ξένος -  17,91
1ος Επιστήμης Τροφίμων και Διατροφής του Ανθρώπου Αθήνας

«Όσο περνούσε ο καιρός το τμήμα αυτό μου άρεσε όλο και περισσότερο.

Ωστόσο περίμενα ότι θα περάσω εκεί, αλλά όχι ότι θα βγω πρώτος  πανελλαδικά.

Ευχαριστώ τη μητέρα μου που ήταν καθηγήτριά μου στην έκθεση και τους υπόλοιπους καθηγητές, καθώς και τον πατέρα μου που ήταν πάντα δίπλα μου».


ΓΕΛ ΠΕΛΟΠΙΟΥ

Θεόδωρος Σπηλιόπουλος 17,58
Βιολογικών Εφαρμογών & Τεχνολογιών Ιωάννινα

«Πέρασα σε αυτό που ενδιαφερόμουν και είμαι πολύ χαρούμενος γι’ αυτό.

Αρχικά περίμενα  για τη μοριακή βιολογία, αλλά και αυτή η σχολή έχει ομοιότητα.

Οι βάσεις ήταν κανονικές και δεν με εξέπληξαν.

Θέλω να ευχαριστήσω τους καθηγητές μου που με βοήθησαν, καθώς και τους γονείς μου για τη διαρκή στήριξή τους».

Γιώργος  Κεφαλούρος - 17,048
Σχολή Πυροσβεστών

«Ανταμείφθηκαν οι κόποι μου σε έναν τομέα που έχει επαγγελματική αποκατάσταση.

Θέλω να ευχαριστήσω ξανά  τους γονείς  και τα αδέλφια μου, τους καθηγητές του φροντιστηρίου «ΑΝΟΔΟΣ» και ιδιαίτερα τις κ.κ. Έφη Λέντζιου και Μαίρη Αθανασοπούλου, καθώς και τους καθηγητές  του σχολείου  για τη στήριξη και εμπιστοσύνη τους».



ΓΕΛ ΦΙΓΑΛΕΙΑΣ

Μαρία Κόπιτσα - 17,428
Ψυχολογία Ρέθυμνο

«Είναι τεράστια η ικανοποίησή μου διότι παρά τις ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες που αντιμετώπισα στο χωριό  που είναι απομακρυσμένο, πέτυχα το στόχο μου αφού η Ψυχολογία ήταν η πρώτη μου επιλογή.

Αυτό που ήξερα ήταν ότι περνούσα στη σχολή, αλλά δε γνώριζα σε ποια περιοχή, κάτι που όμως  τώρα δεν με πειράζει.

Για να φύγει από εδώ  ένα παιδί και ν’ ακολουθήσει τα όνειρά του,  θα πρέπει να έχει δίπλα του τους γονείς του, κάτι που   συνέβη με εμένα».

Πηγή: protinews.gr 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top