31 Μαρ 2018
0 σχόλια

Στον «αέρα» οι τέσσερις εργολαβίες της Πατρών-Πύργου

Στον «αέρα» τέσσερις εργολαβίες της Πατρών-Πύργου
Η Τράπεζα Αττικής προχώρησε στη λήψη μέτρων κατά του ομίλου Καλογρίτσα


Λύση για τις εργολαβίες που εκτελεί ή έχει μειοδοτήσει ο όμιλος Καλογρίτσα -ανάμεσά τους και οι τέσσερις από τις οκτώ εργολαβίες του αυτοκινητόδρομου Πατρών – Πύργου- αναζητούν πλέον στο υπουργείο Υποδομών.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η διοίκηση της Τράπεζας Αττικής προχώρησε στις αρχές της εβδομάδας στη λήψη μέτρων κατά του κατασκευαστικού ομίλου, του οποίου αποτελεί το μεγαλύτερο πιστωτή.

Το θέμα είχε προκύψει από πέρυσι, όταν η διοίκηση της τράπεζας Αττικής είχε στείλει στον όμιλο επιστολές, στις οποίες μεταξύ άλλων, επεσήμανε ότι:

«Η διοίκηση της Τράπεζας παρέλαβε τον λογαριασμό του ομίλου σας σε δυσανάλογο ύψος αναφορικά με τις εξασφαλίσεις του και μάλιστα έναν λογαριασμό που αυξήθηκε υπερβολικά στο άμεσο παρελθόν και σε ιδιαίτερα σύντομο χρονικό διάστημα».

«Σας έχουμε καταστήσει γνωστό ότι οφείλεται να εξεύρετε άλλες πηγές χρηματοδότησής σας, από άλλες Τράπεζες και εξ ιδίων διαθεσίμων σας, διότι η Τράπεζα μας αδυνατεί να υπερβεί σε χρηματοδοτήσεις το όριο που σας θέσαμε, των 108 εκατ. ευρώ». «Πως ζητάτε πρόσθετη χρηματοδότηση από την Τράπεζά μας και όχι από άλλες Τράπεζες και μάλιστα πιεστικά, όταν γνωρίζεται ότι με τα απαιτούμενα ποσά υπερβαίνετε το όριο των 108 εκατ. ευρώ;»

«Πώς είναι δυνατόν, επίσης, να ζητάτε την χορήγηση νέων εγγυητικών καλής εκτελέσεως για έργα που δεν έχετε εξεύρει τους αναγκαίους για την κατασκευή τους πόρους; Και με ποια λογική, για όλα αυτά, απευθύνετε απειλητικά και απαράδεκτα μηνύματα και επιστολές στα στελέχη μας;».

«Εάν δεν είστε σε θέση να φέρετε σε πέρας τα έργα που έχετε αναλάβει, είτε με χρηματοδοτήσεις άλλων Τραπεζών ή τρίτων, άλλως εξ ιδίων σας, τότε θα μας αναγκάσετε να σας θέσουμε υπό την εποπτεία μας και να επιδιώξουμε να αναλάβουν και αποπερατώσουν τα εν εξελίξει έργα σας, άλλοι αξιόπιστοι φορείς».

Το ζήτημα είναι πώς ο όμιλος Καλογρίτσα κατάφερε να μειοδοτήσει, με εκπτώσεις άνω του 50%, στις τέσσερις από τις οκτώ εργολαβίες του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος, καθώς και σε σειρά εργολαβιών του ΔΕΔΔΗΕ για τα δίκτυα της ΔΕΗ.

Τώρα, αν δεν βρεθεί λύση, άγνωστο παραμένει ποιος θα κατασκευάσει τα έργα.

Πηγή: patrastimes.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top