30 Ιουν 2018
0 σχόλια

Οι πρώτοι των πρώτων της Ηλείας, μιλούν στο «ilia24»

Οι πρώτοι των πρώτων της Ηλείας, μιλούν στο «ilia24»
Οι αριστούχοι του νομού με τις υψηλότερες βαθμολογίες μιλούν στο «ilia24» για την επιτυχία τους


 Δικαιωμένοι για τον μεγάλο αγώνα που έδωσαν με το μεθοδικό διάβασμα όχι μόνο της φετινής χρονιάς, αλλά την προετοιμασία μιας τουλάχιστον τριετίας, νοιώθουν οι αριστούχοι μαθητές του νομού, που πήραν τις υψηλότερες βαθμολογίες που θα τους ανοίξουν διάπλατα το δρόμο για να φοιτήσουν στην σχολή που έχουν επιλέξει.

Στόχος ζωής λοιπόν και τον πέτυχαν! Κι ήρθε η ώρα να αδράξουν τους καρπούς των κόπων τους και με διαβατήριο τους βαθμούς τους να χτυπήσουν την πόρτα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, για να κάνουν το όνειρο πραγματικότητα.

Η πρώτη των πρώτων σε όλη την Ηλεία, είναι η Πατσού Σοφία με 19.168 μόρια, μαθήτρια του ΓΕΛ Βαρθολομιού (Μουσικό Σχολείο) και ακολουθούν με υψηλές βαθμολογίες αρκετοί μαθητές από διάφορα Λύκεια της Ηλείας.

Οι αριστούχοι που συγκέντρωσαν τις μεγαλύτερες βαθμολογίες, μιλούν στην ηλεκτρονική εφημερίδα «ilia24» για τα συναισθήματά τους και τους στόχους τους…

Φωτεινού Δήμητρα, 19.126 μόρια, ΓΕΛ Πελοπίου

Είμαι παραπάνω από ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα, γιατί βλέπω τους κόπους μου να ανταμείβονται. Είμαι κατεύθυνση θετικών σπουδών και στόχος μου ήταν η ιατρική. Σίγουρα δεν είναι μια εύκολη διαδικασία.

Χρειάζεται επιμονή και συνεχή προσπάθεια και προφανώς οι θυσίες είναι αναπόφευκτες. Ευχαριστώ όλους τους καθηγητές και την οικογένειά μου για τη στήριξη και τη βοήθειά τους, που ήταν πολύτιμη και εύχομαι συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά.

Μελίνα Τεμπονέρα, 18.556 μόρια, 1ο ΓΕΛ Αμαλιάδας

Τα συναισθήματα είναι ανάμεικτα. Σε ορισμένα μαθήματα περίμενα μεγαλύτερο βαθμό ενώ σε άλλα μικρότερο. Ίσως περίμενα να γράψω λίγο παραπάνω. Στόχος μου είναι η ιατρική, αλλά για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος πρέπει οι βάσεις να πέσουν αρκετά, γι' αυτό και δεν είμαι απολύτως ικανοποιημένη.

Ωστόσο ήταν ένας αρκετά κάλος βαθμός και μπορώ να έχω αρκετές άλλες επιλογές αν δεν περάσω στην ιατρική. Ευχαριστώ πολύ τους καθηγητές μου, την οικογένεια μου και γενικότερα όλους τους ανθρώπους που στάθηκαν δίπλα μου και με στήριξαν προκειμένου να καταφέρω να πετύχω τους στόχους μου.

Κουφωλιά Δήμητρα, 18.529 μόρια, ΓΕΛ Κρεστένων

Είμαι πολύ ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα και πιστεύω ότι πέτυχα τον στόχο μου! Ευχαριστώ όλους τους ανθρώπους που όλο αυτό το διάστημα στάθηκαν δίπλα μου κι με υποστήριξαν.

Επίσης ευχαριστώ τους καθηγητές μου στο γυμνάσιο, οι οποίοι μου έδωσαν τις απαιτούμενες βάσεις να συνεχίσω, έπειτα τους καθηγητές με τους οποίους συνεργάστηκα τα τρία τελευταία χρόνια κι κυρίως τους καθηγητές του ΓΕΛ Κρεστένων. Σίγουρα ο δρόμος για την κατάκτηση της γνώσης είναι τραχύς, όμως με πολλή επιμονή και προσπάθεια όλα γίνονται εφικτά!

Αρβανίτης Κωνσταντίνος, 17.801 μόρια, ΓΕΛ Βαρθολομιού

Πέτυχα τον στόχο μου, νιώθω ευχαριστημένος με την επίδοσή μου και πιστεύω πως σε αυτό σημαντικό ρόλο έπαιξαν το συστηματικό διάβασμα, η ενθάρρυνση απ' τον στενό και οικογενειακό κύκλο, καθώς και η βοήθεια αξιόλογων εκπαιδευτικών.

Στοχεύω στο Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του Πολυτεχνείου και θεωρώ πως θα υλοποιήσω τις προσδοκίες μου!

Πηγή: ilia24.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top