31 Ιουλ 2018
0 σχόλια

Δημιουργία brand name για τον Κυπαρισσιακό

Δημιουργία brand name για τον Κυπαρισσιακό
Την ώρα που οι χώρες τις μεσογείου αναπτύσσονται στην Ηλεία πουλάμε… ήλιο


Στις τελευταίες θέσεις της ανάπτυξης βρίσκεται η Ηλεία και όπως όλα δείχνουν μόνο «τυχαίο» δεν είναι το γεγονός.

Ένας τόπος κυριολεκτικά ευλογημένος από το Θεό, είναι προτελευταίος στην ανάπτυξη καθώς δεν έχει καταφέρει συντεταγμένα να διεκδικήσει πράγματα για την ανάπτυξη του.

Παρ όλα αυτά άνθρωποι οι οποίοι επέλεξαν να δημιουργήσουν στο τόπο, προχώρησαν σε καλές πρακτικές με αποτέλεσμα σήμερα τα καταλύματα τους να έχουν επισκεψημότητα καθ όλη τη διάρκεια του έτους, ενώ η πληρότητα τους κατά τους θερινούς μήνες να αγγίζει το 100%.

Στα όρια των Νομών Ηλείας και Μεσσηνίας βρίσκεται το Natura Club & Spa.

Πρόκειται για μία ξενοδοχειακή μονάδα με μοναδική θέα τον Κυπαρισσιακό κόλπο.

Ο ιδιοκτήτης της μονάδας Αντώνης Τζαναβάρης άνοιξε την πόρτα της μονάδας τους στην «Πρώτη» και μιλήσαμε για το πώς ο ίδιος κατάφερε να κρατήσει την επισκεψημότητα σε υψηλά επίπεδα καθ όλη την διάρκεια του έτους.

Το Natura Club & Spa είναι η πρώτη μονάδα η οποία προχώρησε σε συνεργασίας στο πλαίσιο του ιατρικού τουρισμού.

Σε συνεργασία με το Ιατρείο Ολιστικής Θεραπείας Natura Medica κατάφερε να προσεγγίσει επισκέπτες από πολλές χώρες αλλά και καθ όλη τη διάρκεια του έτους.

Αυξάνει ο ανταγωνισμός

Αυτό όμως το οποίο χρειάζεται ουσιαστικά ο τόπος προκειμένου να αναπτυχθεί, πέρα από τις καλές πρακτικές σύμφωνα με τον Αντ. Τζαναβάρη είναι και η δημιουργία ενός «brand name» που θα ακούει στο όνομα Κυπαρισσιακός Κόλπος καθώς είναι μία περιοχή που θα πρέπει να αναπτυχθεί ισόρροπα.

«Μέσα από έρευνα αγοράς και το κριτήριο που έχω είδα ότι οι επισκέπτες ζητούν συγκεκριμένα πράγματα που έχουν να κάνουν κυρίως με τις δραστηριότητες που μπορούν να αναπτύξουν πηγαίνοντας σε μία περιοχή. 

Ο νομός Ηλείας είναι  ο προτελευταίος σε ανάπτυξη στην χώρα και ακέραια την ευθύνη έχουν οι πολιτικοί του τόπου οι οποίοι εφαρμόζουν «παλαιομοδίτικα» συστήματα πάνω στην ρουσφετολογία.

Το άσχημο είναι πως και οι νέοι που θέλουν να αναλάβουν τα ινία έχουν καθηγητές αυτούς τους ανθρώπους.

Για να αναπτυχθεί ο τόπος χρειάζεται συλλογικότητα και συνεργασία. Είμαστε σε ένα κράτος που δεν έχει εθνικό κτηματολόγιο, χρήσης γης, καθορισμό αιγιαλού και παραλίας.

Εάν δεν συλλειτουργήσουν ο πρωτογενής τομέας, η μεταποίηση και ο τουρισμός η μοίρα του τόπου θα παραμείνει η ίδια» σημείωσε χαρακτηριστικά ο Αντ. Τζαναβάρης ενώ υπογράμμισε ότι άλλες χώρες της Μεσογείου αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς «Η μεσόγειος αναπτύσσεται.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχω στην διάθεση μου αυτή τη στιγμή οι κρατήσεις είναι Ελλάδα- Τουρκία 1-3.

Οι πολιτικοί αναφέρονται σε αριθμούς για την Ελλάδα μιλώντας για 33 εκατομμύρια επισκέπτες ωστόσο τα πραγματικά στοιχεία δείχνουν  22-23 εκατομμύρια.

Η κρουαζιέρα δεν έχει επίσημα στοιχεία. Ο μετανάστης που δουλεύει και πάει να κάνει διακοπές στην πατρίδα του και να γυρίσει δεν μπορεί να αποτελεί μετρίσιμο στοιχείο.

Η κρουαζιέρα πάει Κατάκολο βγαίνει στα διεθνή ύδατα, πάει Μύκονο και μετριέται και εδώ και στη Μύκονο.

Τα αεροπλάνα που μπαίνουν μόνο για ανεφοδιασμό στη χώρα και φεύγουν δεν είναι εισροή τουρισμού. Αυτή τη στιγμή η αγορά της Τουρκία είναι ανοιχτή.

Μόνο η TUI έχει κλείσει συμφωνία να στείλει 6 εκατομμύρια  Γερμανούς ένα πρακτορείο. Οι Τούρκοι έχουν παραγγείλει και θα έχουν μέσα στα επόμενα 2 χρόνια 70 επιβατικά αεροπλάνα. Έχουν ανταλλάγματα τέτοια.

Θα αγοράσουν από Γερμανία Leopard και παίρνουν ως αντάλλαγμα τουρισμό, ενώ έχουν τιμές κάτω από τα 2/3 σε σχέση με εμάς.

Την ίδια στιγμή «ανοίγματα» γίνονται και από την Αλβανία και την Βουλγαρία ότι το κόστος είναι στο μισό.

Παράλληλα σημαντικά αναπτύσσονται η Τυνησία, το Μαρόκο, η Αίγυπτος ενώ χωρίς μέχρι στιγμή να έχουμε κατανοήσει το πώς η Ιορδανία μπαίνει δυνατά στον ιατρικό τουρισμό.

Την ίδια στιγμή η Ελλάδα περιμένει να προσελκύσει τουρισμό μόνο με βάση τη θάλασσα και τον ήλιο… δηλαδή από σπόντα».

Άννα Αγγελίδου
Πηγή: protinews.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top