Αρκετές είναι οι ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό όπως επισημαίνει με ανακοίνωση της η ΕΛΜΕ Ηλείας.
Το Μουσικό Σχολείο που στεγάζεται στο Βαρθολομιό φαίνεται ότι αντιμετωπίζει σημαντικό πρόβλημα ελλείψεων εκπαιδευτικών κυρίως ειδικοτήτων.
Ειδικότερα στην ανακοίνωση της η ΕΛΜΕ Ηλείας επισημαίνει: «Πέρασε πάνω από ένας μήνας από την έναρξη των μαθημάτων και υπάρχουν ακόμα δεκάδες κενά στα σχολεία της Ηλείας.
Αν ανατρέξει κάποιος στις ανακοινώσεις της ΕΛΜΕ Ηλείας για τις ελλείψεις εκπαιδευτικών την τελευταία δεκαετία, θα δει ότι η ιστορία επαναλαμβάνεται.
Όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις αντιμετώπισαν με πανομοιότυπο τρόπο το πρόβλημα, στον ίδιο δρόμο βαδίζει και η σημερινή.
Τα συνολικά κενά της Ηλείας (14/10/2019)
Γυμνάσια -ΓΕΛ
23
ΕΠΑΛ
13
Ειδική αγωγή& παράλληλη στήριξη
13
Μουσικό σχολείο
150 ώρες
Τα κενά αυτά καλούνται να τα καλύψουν οι συνάδελφοι αναπληρωτές, οι οποίοι επί σειρά ετών περιφέρονται από νήσο σε νήσο και από χωρίο σε χωρίο, εξαιτίας της συνειδητής επιλογής των μηδενικών διορισμών.
Οι σημαντικές ελλείψεις εκπαιδευτικών έχουν επιπτώσεις στο διδακτικό έργο.
Ιδιαίτερα στα σχολεία που καθυστερούν συστηματικά να προσληφθούν αναπληρωτές, οι μαθητές χάνουν 1-2 μήνες σε κάθε σχολικό έτος.
Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι δεν ολοκληρώνουν τη διδακτέα ύλη η οποία σε κάποια μαθήματα είναι «προϋπόθεση» για την παρακολούθηση της επόμενης τάξης π.χ μαθηματικά.
Πολλά αντικείμενα δεν διδάσκονται, συμπεριλαμβανομένων και των πανελληνίως διδασκόμενων μαθημάτων.
Οι επιπτώσεις στους μαθητές της Γ’ Λυκείου
Σε πέντε σχολεία της Ηλείας (1ο ΓΕΛ Αμαλιάδας , Βάρδας, Ζαχάρως, Κρεστένων,και Φιγαλείας) οι μαθητές δεν έχουν καθηγητές στα μαθήματα προσανατολισμού.
Αντιλαμβάνεται λοιπόν κανείς ότι οι μαθητές αυτών των σχολείων θα βρεθούν σε μειονεκτική θέση. Φέτος το πρόβλημα γίνεται ακόμα πιο δύσκολο.
Οι ώρες που χάνουν οι μαθητές στα μαθήματα των ομάδων προσανατολισμού της Γ’ τάξης του Λυκείου είναι πολύ περισσότερες (7 ώρες την εβδομάδα).
Οι χαμένες ώρες δεν μπορούν να αναπληρωθούν, η διδακτέα ύλη όμως στην οποία θα εξεταστούν είναι ίδια για όλους.
Κατά τ’ άλλα οι κυβερνήσεις προσπαθούν να πείσουν μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς ότι το εκπαιδευτικό σύστημα προσφέρει ίσες ευκαιρίες σε όλα τα παιδιά.
Όλα αυτά είναι συνέπεια των αντιλαϊκών πολιτικών που υλοποιούνται όλα αυτά τα χρόνια με τις εντολές ΕΕ – ΔΝΤ – ΟΟΣΑ.
Την τελευταία δεκαετία 2010-2019:
Έχουν μειωθεί κατά 21.000 περίπου οι εκπαιδευτικοί στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Δεν έχουν γίνει μόνιμοι διορισμοί.
Συνέπεια των πολιτικών αυτών είναι οι συνεχείς παραιτήσεις αναπληρωτών από απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές.
Το υψηλό κόστος διαβίωσης, ο πενιχρός μισθός, και η κατάργηση των μορίων και της προϋπηρεσίας στην πράξη, οδηγούν σε αυτή την τραγική κατάσταση εκπαιδευτικούς και μαθητές.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ
✔ Την άμεση πρόσληψη αναπληρωτών και κάλυψη όλων των κενών στα σχολεία.
✔ Κάλυψη των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας.
✔ Μονιμοποίηση των συναδέλφων μας αναπληρωτών εκπαιδευτικών.
✔ Αύξηση της χρηματοδότησης για την Παιδεία.
ΚΑΛΟΥΜΕ
Τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τους γονείς να μην συμβιβάζονται με αυτήν την κατάσταση στη λογική ότι αυτό συμβαίνει κάθε χρόνο και ότι ίσως κάποια στιγμή τα κενά αυτά θα καλυφθούν, αφού βέβαια πρώτα χαθούν χιλιάδες εκπαιδευτικές ώρες.
ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΜΕ - ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ
Τις αμέσως επόμενες μέρες σε συνεργασία με γονείς, μαθητικές κοινότητες, εκπαιδευτικούς και την τοπική κοινωνία (ιδιαίτερα στα σχολεία που υπάρχουν ελλείψεις) θα πάρουμε πρωτοβουλίες στην κατεύθυνση της αγωνιστικής διεκδίκησης των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας».
Πηγή: protinews.gr
Το Μουσικό Σχολείο που στεγάζεται στο Βαρθολομιό φαίνεται ότι αντιμετωπίζει σημαντικό πρόβλημα ελλείψεων εκπαιδευτικών κυρίως ειδικοτήτων.
Ειδικότερα στην ανακοίνωση της η ΕΛΜΕ Ηλείας επισημαίνει: «Πέρασε πάνω από ένας μήνας από την έναρξη των μαθημάτων και υπάρχουν ακόμα δεκάδες κενά στα σχολεία της Ηλείας.
Αν ανατρέξει κάποιος στις ανακοινώσεις της ΕΛΜΕ Ηλείας για τις ελλείψεις εκπαιδευτικών την τελευταία δεκαετία, θα δει ότι η ιστορία επαναλαμβάνεται.
Όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις αντιμετώπισαν με πανομοιότυπο τρόπο το πρόβλημα, στον ίδιο δρόμο βαδίζει και η σημερινή.
Τα συνολικά κενά της Ηλείας (14/10/2019)
Γυμνάσια -ΓΕΛ
23
ΕΠΑΛ
13
Ειδική αγωγή& παράλληλη στήριξη
13
Μουσικό σχολείο
150 ώρες
Τα κενά αυτά καλούνται να τα καλύψουν οι συνάδελφοι αναπληρωτές, οι οποίοι επί σειρά ετών περιφέρονται από νήσο σε νήσο και από χωρίο σε χωρίο, εξαιτίας της συνειδητής επιλογής των μηδενικών διορισμών.
Οι σημαντικές ελλείψεις εκπαιδευτικών έχουν επιπτώσεις στο διδακτικό έργο.
Ιδιαίτερα στα σχολεία που καθυστερούν συστηματικά να προσληφθούν αναπληρωτές, οι μαθητές χάνουν 1-2 μήνες σε κάθε σχολικό έτος.
Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι δεν ολοκληρώνουν τη διδακτέα ύλη η οποία σε κάποια μαθήματα είναι «προϋπόθεση» για την παρακολούθηση της επόμενης τάξης π.χ μαθηματικά.
Πολλά αντικείμενα δεν διδάσκονται, συμπεριλαμβανομένων και των πανελληνίως διδασκόμενων μαθημάτων.
Οι επιπτώσεις στους μαθητές της Γ’ Λυκείου
Σε πέντε σχολεία της Ηλείας (1ο ΓΕΛ Αμαλιάδας , Βάρδας, Ζαχάρως, Κρεστένων,και Φιγαλείας) οι μαθητές δεν έχουν καθηγητές στα μαθήματα προσανατολισμού.
Αντιλαμβάνεται λοιπόν κανείς ότι οι μαθητές αυτών των σχολείων θα βρεθούν σε μειονεκτική θέση. Φέτος το πρόβλημα γίνεται ακόμα πιο δύσκολο.
Οι ώρες που χάνουν οι μαθητές στα μαθήματα των ομάδων προσανατολισμού της Γ’ τάξης του Λυκείου είναι πολύ περισσότερες (7 ώρες την εβδομάδα).
Οι χαμένες ώρες δεν μπορούν να αναπληρωθούν, η διδακτέα ύλη όμως στην οποία θα εξεταστούν είναι ίδια για όλους.
Κατά τ’ άλλα οι κυβερνήσεις προσπαθούν να πείσουν μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς ότι το εκπαιδευτικό σύστημα προσφέρει ίσες ευκαιρίες σε όλα τα παιδιά.
Όλα αυτά είναι συνέπεια των αντιλαϊκών πολιτικών που υλοποιούνται όλα αυτά τα χρόνια με τις εντολές ΕΕ – ΔΝΤ – ΟΟΣΑ.
Την τελευταία δεκαετία 2010-2019:
Έχουν μειωθεί κατά 21.000 περίπου οι εκπαιδευτικοί στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Δεν έχουν γίνει μόνιμοι διορισμοί.
Συνέπεια των πολιτικών αυτών είναι οι συνεχείς παραιτήσεις αναπληρωτών από απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές.
Το υψηλό κόστος διαβίωσης, ο πενιχρός μισθός, και η κατάργηση των μορίων και της προϋπηρεσίας στην πράξη, οδηγούν σε αυτή την τραγική κατάσταση εκπαιδευτικούς και μαθητές.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ
✔ Την άμεση πρόσληψη αναπληρωτών και κάλυψη όλων των κενών στα σχολεία.
✔ Κάλυψη των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας.
✔ Μονιμοποίηση των συναδέλφων μας αναπληρωτών εκπαιδευτικών.
✔ Αύξηση της χρηματοδότησης για την Παιδεία.
ΚΑΛΟΥΜΕ
Τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τους γονείς να μην συμβιβάζονται με αυτήν την κατάσταση στη λογική ότι αυτό συμβαίνει κάθε χρόνο και ότι ίσως κάποια στιγμή τα κενά αυτά θα καλυφθούν, αφού βέβαια πρώτα χαθούν χιλιάδες εκπαιδευτικές ώρες.
ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΜΕ - ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ
Τις αμέσως επόμενες μέρες σε συνεργασία με γονείς, μαθητικές κοινότητες, εκπαιδευτικούς και την τοπική κοινωνία (ιδιαίτερα στα σχολεία που υπάρχουν ελλείψεις) θα πάρουμε πρωτοβουλίες στην κατεύθυνση της αγωνιστικής διεκδίκησης των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας».
Πηγή: protinews.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου