31 Ιαν 2020
0 σχόλια

11χρονος Έλληνας έγινε χάλκινος στην Ρομποτική Ολυμπιάδα

11χρονος Έλληνας έγινε χάλκινος στην Ρομποτική Ολυμπιάδα
Η συμμετοχή του Βασίλη Ντάντη στην Ρομποτική Ολυμπιάδα της Ουγγαρίας κινηματογραφήθηκε από την COSMOTE στο ντοκιμαντέρ «The Real Robokids»


Είναι έντεκα και είναι έξυπνος. Εντάξει μέχρι εδώ, συμβαίνουν αυτά.

Τι γίνεται όμως όταν στην ίδια πρόταση με το έντεκα και το έξυπνος μπαίνει και το «έχει ήδη κερδίσει ένα χάλκινο στην παγκόσμια Ολυμπιάδα Ρομποτικής» και ετοιμάζεται πυρετωδώς για την συμμετοχή του στην επόμενη αντίστοιχη Ολυμπιάδα;

Γίνεται θαυμασμός. Και πολλά μπράβο έρχονται να συρρεύσουν στο φύλλο της εφημερίδας.
Εισαγωγή στον προγραμματισμό

Ο Βασίλης Ντάτης, είναι από τη Λάρισα και είναι γιος στρατιωτικών.

Ξεκίνησε να ασχολείται με τον προγραμματισμό ως «αυτοδίδακτος» κατασκευάζοντας απλά παιχνίδια στο «Scratch», μια ιστοσελίδα του ΜΙΤ.«Αυτό που μου κέντρισε το ενδιαφέρον ήταν η αγάπη μου για τους υπολογιστές, δηλαδή η περιέργειά μου να μάθω τι κρύβεται πίσω από τη λειτουργία τους».

«Γιε μου πού πας; Μάνα θα πάω στη Ρομποτική»

«Οι γονείς μου δεν έχουν καμία σχέση ούτε με τη ρομποτική ούτε με τον προγραμματισμό.

Πήγαινα Τετάρτη Δημοτικού όταν τους ενημέρωσαν από το σχολείο για το “ενδιαφέρον” μου. Αμέσως με προέτρεψαν να εξερευνήσω την κλίση μου ξεκινώντας από το TINASLAB στη Λάρισα, όπου έκανα τα πρώτα μου βήματα στον προγραμματισμό.

Η μεγάλη ευκαιρία ωστόσο, μου δόθηκε το 2018 όταν εγκατασταθήκαμε στην Αθήνα και άρχισα να φοιτώ στο 4Ο Δημοτικό Αγίας Παρασκευής. Εκεί ξεκίνησα μαθήματα ρομποτικής στο “Stem Educations”».

Εισαγωγή στους διαγωνισμούς

Παρότι μαθητής Ε’ Δημοτικού, ο τότε δάσκαλός του, κύριος Τσατσαρώνης και οι γονείς του τον ενθάρρυναν να συμμετάσχει στον πανελλήνιο διαγωνισμό Γυμνασίου «Πρωτέα». Πήρε την 7η θέση ανάμεσα σε 177 ομάδες.

«Έτσι, κατέληξα τον Ιούνιο του 2019 να συμμετάσχω με την ομάδα του συγκεκριμένου Γυμνασίου, “JoBi Team” στον Πανελλήνιο προκριματικό διαγωνισμό για την Παγκόσμια Ολυμπιάδα Ρομποτικής κατακτώντας την 1η θέση και παίρνοντας το εισιτήριο για την Ολυμπιάδα».

Διάβασε περισσότερα στο: www.koyzoylo.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top