10 Σεπ 2022
0 σχόλια

Καζάρμα: Δεσπόζει εν μέσω του Κυπαρισιακού κόλπου, σήμα κατατεθέν του Καϊάφα και της περιοχής!

Κτίσθηκε το 1203! Αξίζει αυτή η εικόνα εγκατάλειψης;


Κτίστηκα το 1203 και το όνομά μου είναι Καζαρμα, ( από το ενετικό, καζα= σπίτι , άρμα = όπλο), 

Για να επιβλέπω την περιοχή μας από τους τότε πειρατές. 

Άντεξα και αντέχω στο πέρασμα των χρόνων, τις αντίξοες συνθήκες, κατακτητές και στέκομαι αγέρωχα αλλά με πολλά τραύματα αγναντεύοντας την όμορφη παραλία του Καϊάφα μας με τις φυσικές ομορφιές της, ως φύλακας, για να με βλέπετε και να βλέπω τις επόμενες γενιές!!!! 

Όμως στο γερασμένο κουφάρι μου και στην αγκαλιά μου, εγκαταστάθηκε μια άγρια συκιά, εδώ και 15 χρόνια, ποιό δυνατή και νέα που με τα χέρια της (κλαδιά της) με απωθεί και γκρεμίζει ότι έχει απομείνει. 

Ζητώ την βοήθειά σας για να συνυπάρχουμε μαζί στη ζωή και στις αναμνήσεις!!!! 

Μικρή η αξία μου, αλλά μεγάλη η πολιτιστική μου κληρονομιά!!!! 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!!!






Ιωαννης Αργυρης

Ενεργοί Συμπολίτες Ζαχάρως

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top