11 Ιουλ 2020
0 σχόλια

Ηλεία Πανελλαδικές 2020: Ο Γεώργιος Κατσαλάς με 18.600 μόρια ο πρώτος των πρώτων

Απο το 2ο ΓΕΛ Πύργου

Ο Γεώργιος Κατσαλάς συγκέντρωσε 18.600 μόρια, όντας πρώτος στο σχολείο του  2ο ΓΕΛ Πύργου και ίσως ο πρώτος σε όλη την Ηλεία.

Ο ίδιος προσήλθε λίγο μετά τις 11 το πρωί στο 2ο ΓΕΛ για να δεί τη βαθμολογία του και όπως όλα δείχνουν θα κάνει πραγματικότητα τα όνειρά του  περνώντας στη  σχολή των ονείρων του.

Ο ίδιος δήλωσε στο odigos.gr:

" Πάντα μου άρεσε η Πανεπιστημική καριέρα, ήθελα να ασχοληθώ με το Πανεπιστήμιο. 

Αυτό μπορεί να μου το προσφέρει και η Ιατρική και το Βιολογικό , λογικά προς την Ιατρική συκλίνω. 

Είμαι πολύ χαρούμενος που ανταμοίβονται οι προσπάθειές μου. Δεν το περίμενα , ήμουν πολύ αγχωμένος και δεν ήξερα οτι θα πάω τόσο καλά. 

Πραγματκά δεν είχα τόσες υψηλές πρσοδοκίες. Έκανα θυσίες, έκανα μάθημα με τον πατέρα μου και τη μητέρα μου φυσική και χημεία.

Το γεγονός οτι είχα δύο ανθρώπους δίπλα μου να με στηρίζουν κατά τη διάρκεια της καραντίνας ήταν πάρα πολύ σημαντικό. 

Δεν αποπροσανατολίστηκα, ήμουν σε κανονικό πρόγραμμα σαν να ήμουν στο σχολείο. Θυσίες πάντα γίνονται. Δεν μπορείς να προοδεύσεις κανα πετύχεις κάτι  δίχως θυσίες.

Είμαι στεναχωρημένος για κάποιους συμμαθητές μου οι οποίοι ενώ θυσιάστηκαν και αυτοί δεν είχαν το ανάλογο αποτέλεσμα. 

Κακά τα ψέμματα αυτές οι εξετάσεις δεν αξιολογούν τους μαθητές με τον καλύτερο τρόπο. Και ειδικά φέτος. "

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top