29 Αυγ 2020
0 σχόλια

879 Ηλείοι πέτυχαν την εισαγωγή τους στα Πανεπιστήμια. Τι λένε οι πρώτοι των πρώτων

 

Τέλος στην αγωνία των 1121 υποψηφίων από την Ηλεία δόθηκε χθες το πρωί 

καθώς το υπουργείο Παιδείας προχώρησε στην ανακοίνωση των βάσεων εισαγωγής των υποψηφίων στις σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. 

Τα αποτελέσματα έφτασαν στο Νομό Ηλείας με «ρυθμούς χελώνας» καθώς το σύστημα του υπουργείου καθυστερούσε σημαντικά την μετάδοση των αποτελεσμάτων ενώ ακόμα και η διεύθυνση http://results.it.minedu.gov.gr όπου οι υποψήφιοι είχαν την δυνατότητα να δουν σε ποια σχολή εισάγονται για αρκετή ώρα ήταν «εκτός λειτουργίας».

Το 78,41% των υποψηφίων της Ηλείας, δηλαδή 879 υποψήφιοι έχουν κάθε λόγο να χαμογελούν καθώς πέτυχαν την εισαγωγή τους σε κάποιο τμήμα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Ειδικότερα 775 είναι οι επιτυχόντες που προέρχονται από τα Γενικά Λύκεια της Ηλείας και πέτυχαν την εισαγωγή τους στο Πανεπιστήμιο, ενώ 104 υποψήφιοι των ΕΠΑΛ μπορούν κι εκείνοι να χαμογελούν καθώς ειδικά φέτος οι βαθμολογικές επιδώσεις τους ήταν ιδιαίτερα καλές έως και άριστες. 

Στα ΓΕΛ

Όσο αφορά τα Λύκεια της Ηλείας με τις περισσότερες επιτυχίες, για μία ακόμα φορά φαίνεται ότι ξεχωρίζουν εκείνα των πόλεων Πύργου και Αμαλιάδας, χωρίς αυτό να σημαίνει πως άλλα λύκεια της Περιφέρειας δεν σημείωσαν σημαντικές επιτυχίες.

Ειδικότερα από το 4ο ΓΕΛ Πύργου την εισαγωγή τους στα Πανεπιστήμια πέτυχαν 76 μαθητές ενώ από το 2ο ΓΕΛ πύργου 75 υποψήφιοι, ακολουθεί το 1ο ΓΕΛ Πύργου με 70 επιτυχόντες και το 3ο ΓΕΛ με 53 επιτυχόντες σε Πανεπιστημιακές σχολές.

Το «ρεκόρ» ωστόσο με τους περισσότερους επιτυχόντες για το 2020 κατέχει το 2ο ΓΕΛ Αμαλιάδας όπου 84 υποψήφιοι κατάφεραν να εισαχθούν στο Πανεπιστήμιο, ενώ στο 1ο ΓΕΛ Αμαλιάδας 61 υποψήφιοι πέτυχαν την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Από τα περιφερειακά σχολεία, φέτος φαίνεται ότι ξεχώρισαν το ΓΕΛ Ανδραβίδας με 56 επιτυχόντες, των Λεχαινών με 42 ενώ τα ΓΕΛ Ζαχάρως και Βάρδας είχαν από 33 επιτυχόντες έκαστος.

 Στα ΕΠΑΛ

Σημαντικές επιτυχίες σημειώθηκαν και στα ΕΠΑΛ. 

Ειδικότερα 40 χαμόγελα επιτυχίας προήλθαν από το 2ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας που για μία ακόμα χρονιά «σπάει» το ρεκόρ των υποψηφίων στην Ηλεία, ενώ οκτώ λιγότερες (σ.σ. 32 επιτυχόντες) πέτυχε το 2ο ΕΠΑΛ Πύργου

Ακολούθησε το ΕΠΑΛ Κρεστένων με 11 επιτυχόντες, το ΕΠΑΛ  Λεχαινών με  9 επιτυχόντες, ενώ από έξι επιτυχόντες είχαν το 1ο ΕΠΑΛ Πύργου και το 1ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας.

1ο ΓΕΛ ΠΥΡΓΟΥ

Γιώργος ΚαρούμπαληςΙκάρων (ΣΙ) Μηχανικοί (ΣΜΑ) (18.250 μόρια)

Μπορεί η βαθμολογία μου να ήταν ιδιαίτερα υψηλή, ωστόσο νοιώθω ιδιαίτερα ανακουφισμένος μετά και την ανακοίνωση των βάσεων. Η Ικάρων- Μηχανικών ήταν η πρώτη μου επιλογή και πραγματικά νοιώθω ότι δικαιώθηκαν οι κόποι μου κατά την διάρκεια της χρονιάς που πέρασε.

2ο ΓΕΛ ΠΥΡΓΟΥ

Γιώργος Κατσαλάς- Ιατρική Αθήνα (18.600 μορια)

Η φετινή χρόνια υπήρξε ιδιαίτερα δύσκολη λόγω των δυσμενών συνθηκών που διαμορφώθηκαν με την εμφάνιση του κορωνοϊού στη ζωή μας. Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που πέρασα στη σχολή που επιθυμούσα και ανταμείφθηκαν οι κόποι μου.  Ευχαριστώ από καρδιάς τους γονείς μου και ταυτόχρονα  καθηγητές οι οποίοι αποτέλεσαν αρωγοί του δύσκολου αυτού εγχειρήματος και τους φροντιστές μου . Ιδιαίτερη ήταν και η συμβολή των σχολείων στα οποία φοίτησα . Εκεί δεν έμαθα μονάχα να θέτω στόχους και να προοδεύω μαθητικά αλλά να είμαι και σωστός άνθρωπος .Προς τα παιδιά που φέτος δεν τα πήγαν τόσο καλά θα ήθελα να πω ότι οι πανελλαδικές δεν αναδεικνύουν πάντοτε τους πιο έξυπνους ανθρώπους (υπεισέρχεται και ο παράγοντας τύχη ) και ότι ένας αριθμός μορίων δεν μπορεί να εκφράσει καμία δημιουργική νεανική προσωπικότητα !

Χρήστος Τσαγγαρούλιας –Ιατρική Αθηνών (18.500 μόρια)

Με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων ολοκληρώνεται  ευχάριστα ο κύκλος ενός  μεγάλου αγώνα αφού κατάφερα να εισαχθώ στη σχολή πρώτης προτίμησης μου. Θέλω να ευχαριστήσω τους συνοδοιπόρους μου σε αυτή την προσπάθεια, την οικογένεια μου, το σχολείο μου (2ο ΓΕΛ Πύργου) και τους καθηγητές μου Κουτρουμάνο Γιάννη, Κορομάντζου Ήρα από την Άνοδο και τους καθηγητές μου από το Ορόσημο- Θαλής. Ένας αγώνας τελειώνει, ένας άλλος, μάλλον δυσκολότερος αλλά πιο ωραίος αρχίζει. Εύχομαι κάποια στιγμή να είμαι ικανός να προσφέρω στον άνθρωπο και στην κοινωνία μας, η οποία χρειάζεται την βοήθεια όλων μας για να διατηρήσει την συνοχή της στους δύσκολους καιρούς που βιώνουμε. Καλές σπουδές σε όλους τους συμφοιτητές, καλή δύναμη για τους επόμενους και για όσους θα προσπαθήσουν ξανά.

Ελένη Τόγια – Μαθηματικών Αθήνα - ΕΚΠΑ  (18.475 μόρια)

Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη καθώς δεν επηρεάστηκα από τα μόρια τα οποία είχα συγκεντρώσει και επέλεξα τη σχολή που ήθελα. Για εμένα είναι σημαντικό ότι δεν με πίεσαν οι γονείς μου ενώ είχα διαρκώς και την βοήθεια των καθηγητών μου κατά την διάρκεια της φετινής χρονιάς και ειδικά του Θανάση Γιαννακόπουλου, τη Ζωή Βούρτση, τον Γιάννη Κουτρουμάνο, αλλά και τον καθηγητή της φυσικής μου! 

Αθανάσιος – Μάριος Μπαρτζιώτης – Νομική Αθηνών (18.450 μόρια)

Η αλήθεια είναι ότι από τη στιγμή της ανακοίνωσης των βάσεων αισθάνομαι δικαιωμένος για την προσπάθεια την οποία κατέβαλα. Ανοίγει σταδιακά ο δρόμος προκειμένου να κάνω τα όνειρα μου πραγματικότητα καθώς η Νομική ήταν η πρώτη μου επιλογή κατά την συμπλήρωση του Μηχανογραφικού. Τώρα κάνω όνειρα για τη νέα μου φοιτητική ζωή, ενώ παράλληλα στόχος μου είναι να ολοκληρώσω την σχολή μου λαμβάνοντας όλα τα εφόδια για το μέλλον μου.

Ελένη Ζαπάντη –Νομική Θεσσαλονίκης (18.125 μόρια)

Νοιώθω ανακούφιση μετά την ανακοίνωση των βάσεων. Ήταν μία ιδιαίτερα δύσκολη και απαιτητική χρονιά για όλους. Αν και γνώριζα ότι ήμουν ιδιαίτερα ψηλά όσο αφορά τα μόρια που είχα συγκεντρώσει δεν ήξερα πως θα κυμανθούν οι βάσεις γεγονός που μου είχε προκαλέσει ανησυχία. Οι κόποι μου όμως δικαιώθηκαν. Υπήρχαν παιδιά τα οποία αν και διάβαζαν πολύ δεν δικαιώθηκαν οι προσπάθειες τους καθώς στην πραγματικότητα η καραντίνα δεν βοήθησε καθόλου ψυχολογικά. Ήταν ένα δύσκολο ταξίδι, το οποίο ωστόσο έληξε αίσια χάρη στην ενθάρρυνση που είχα τόσο από τους δικούς μου ανθρώπους όσο και από το σχολείο μου. Υγεία πάνω από όλα και όλα θα τα καταφέρουμε στο τέλος.

3ο ΓΕΛ ΠΥΡΓΟΥ

Διονύσης Αδαμόπουλος- Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών  (ΕΜΠ- Αθήνα)  (18.575 μόρια)

Μετά από μια δύσκολη χρονιά, είμαι χαρούμενος που τελικά κατάφερα να περάσω στη σχολή της πρώτης μου προτίμησης, την σχολή των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών στο Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους γονείς μου, τους καθηγητές μου στο 3ου Λυκείου Πύργου, τους καθηγητές μου στα φροντιστήρια Ορόσημο-Θαλής και Άνοδο, καθώς και την φιλόλογό μου Δήμητρα Πλαφουντζή για την στήριξή τους όλα αυτά τα χρόνια.

Μαρία Ασμή – Φαρμακευτική Πάτρα (18.240 μόρια)

Μπορεί η φαρμακευτική να ήταν η δεύτερη μου επιλογή και όχι η πρώτη αλλά μετά την  ανακοίνωση των βαθμολογιών περίμενα ότι θα περάσω εκεί. Είμαι ικανοποιημένη και πιστεύω ότι και σε αυτό το τομέα θα μπορέσω να βρω κάτι που να με ενδιαφέρει πραγματικά και επαγγελματικά στο μέλλον.

4ο ΓΕΛ ΠΥΡΓΟΥ

Βενετία Κώστογλου – Νομική Αθηνών (18.375 μόρια)

Τελείωσε αίσια μία ιδιαίτερα δύσκολη χρονιά και σίγουρα νοιώθω δικαιωμένη καθώς πέτυχα το στόχο μου. Θέλω να ευχαριστήσω το κ. Χαραλαμπίδη και όλους τους καθηγητές μου καθώς και με την δική τους συμβολή ανταμείφτηκαν οι κόποι μου.

Μαρία Τζίβα-Ιατρική Πάτρας (18.175 μόρια)

Η Ιατρική ήταν η πρώτη μου επιλογή και η επίτευξη του στόχου μου με κάνει ιδιαίτερα χαρούμενη. Θέλω να ευχαριστήσω για την όλη στήριξη τους, την οικογένεια μου πρώτα από όλους τους καθηγητές στο σχολείο μου, αλλά και στο φροντιστήριο  Ορόσημο Θαλής και την Ήρα Κορομάντζου για την πολύτιμη βοήθεια που μου προσέφεραν. Θέλω παράλληλα να ευχηθώ σε όλους τους συμφοιτητές μου καλή σταδιοδρομία σε ότι κι αν κάνουν

1ο ΕΠΑΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ

Αλέξανδρος- Αστέριος Καστανάς – 2ος στην Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης Θεσσαλονίκης, (18.305 μόρια)

«Είχα γράψει αρκετά καλά και ήμουν σχεδόν σίγουρος πως θα περάσω στη σχολή που ήθελα. Πέρασα δεύτερος μάλιστα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους γονείς μου και τους καθηγητές μου που ήταν πάντα κοντά μου».

2ο ΕΠΑΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ

Μαρία Παπαγεωργίου – 2η στην Ιατρική Κρήτης, (19.250 μόρια)

«Είμαι πολύ χαρούμενη και ικανοποιημένη. Οι κόποι μου ανταμείφθηκαν. Ήταν μία δύσκολη χρονιά στην οποία καταφέρω να πιάσω την πρώτη μου επιλογή στις σχολές. Θέλω να ευχαριστήσω τους καθηγητές μου, το σχολείο μου, την οικογένειά μου και ιδιαίτερα την αδερφή μου που μου στάθηκε ψυχολογικά και πρακτικά. Η χρονιά λόγω της πανδημίας ήταν ιδιαίτερη, και κάποιους τους δυσκόλεψε, ενώ άλλους  τους ωφέλησε. Εμένα προσωπικά με ωφέλησε. Ελπίζω να πέρασαν όλα τα παιδιά στην πρώτη τους επιλογή!»

Νάσια Σουβαλιώτη  – 1η στην Φαρμακευτική Πατρών, (19.170 μόρια)

«Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη από την απόδοσή μου, καθώς η σχολή ήταν η δεύτερη επιλογή μου. Ευχαριστώ το σχολείο μου, τους καθηγητές μου και κυρίως την οικογένειά μου».

Νικηφόρος Ροδόπουλος – Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών Τρικάλων, (18.540 μόρια)

«Ήταν η πρώτη μου επιλογή και είμαι πολύ χαρούμενος που κατάφερα να πραγματοποιήσω το όνειρό μου. Οι κόποι όλων αυτών των χρόνων ανταμείβονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και πιστεύω ότι χωρίς την στήριξη της οικογένειάς μου και την καλή συνεργασία με τους καθηγητές μου δεν θα ήταν ίδιο το αποτέλεσμα».

ΓΕΛ ΓΑΣΤΟΥΝΗΣ

Μαρία Βούρτση – Ψυχολογία Κρήτης, (17.100 μόρια)

«Νιώθω ευχαριστημένη και χαρούμενη με την ανακοίνωση των βάσεων και ταυτόχρονα ανυπόμονη για το μέλλον στο νησί! Εύχομαι καλή σταδιοδρομία και φοιτητική ζωή σε όλους τους υποψηφίους της φετινής ιδιαίτερης χρονιάς».

Αγγελική Παυλίδη – Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών Πάντειο Πανεπιστήμιο, (16.700 μόρια)

«Δικαιώθηκαν οι κόποι μου και νιώθω χαρούμενη γι’ αυτό. Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου και τους καθηγητές μου που στάθηκαν στο πλευρό μου σε αυτό τον δύσκολο αγώνα!».

ΓΕΛ ΛΕΧΑΙΝΩΝ

Αρίστεια Μαρινοπούλου – Ναυτιλιακών Σπουδών Πειραιά, (17.225 μόρια)

Έπιασα άνετα τη σχολή που ήθελα και είμαι πολύ ικανοποιημένη. Επιτέλους οι κόποι μου ανταμείφθηκαν μετά από μεγάλη προσπάθεια. Ευχαριστώ τους γονείς μου, τους φίλους μου και τους καθηγητές μου, που με υποστήριξαν και με βοήθησαν σε αυτόν τον αγώνα».

ΓΕΛ ΒΑΡΔΑΣ

Αλέξης Σταθόπουλος - Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, (17.950 μόρια)

«Ήταν μια διαφορετική αλλά όχι δύσκολη χρονιά για μένα. Από την αρχή της είχα ένα στόχο τον οποίο ήξερα πως θα τον εκπληρώσω και τα κατάφερα! Ευχαριστώ την οικογένεια μου, την κα Γεωργοπούλου Μαρία καθηγήτρια μου στα νεοελληνικά και το φροντιστήριο "Κατεύθυνση". Εύχομαι να έχουμε μια όμορφη ακαδημαϊκή ζωή!».

Γεωργία Κυριακοπούλου – 1η στη Νομική Κομοτηνής, (17.750 μόρια)

«Έπιασα τον στόχο μου. Μπορεί να μην ήταν Νομική Αθηνών, αλλά Νομική Κομοτηνής, αλλά είμαι απόλυτα ικανοποιημένη. Ευχαριστώ και πάλι την οικογένειά μου και την καθηγήτριά μου Διονυσία Κρίγκου».

ΓΕΛ  Κρεστένων

Διονύσιος Γρηγορόπουλος, Πληροφορική στο Χαροκόπειο

«Πέρασα στο Χαροκόπειο που ήταν κάτι που ουσιαστικά ήθελα, μετά το Καποδιστριακό. Αισθάνομαι ευχαριστημένος γιατί ένιωσα ότι δικαιώθηκα μετά από τόσους κόπους. Είμαι χαρούμενος γιατί πλέον ανοίγονται νέοι δρόμοι. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους καθηγητές μου για τη στήριξη όλη αυτή τη χρονιά και την οικογένειά μου».

Σταυρούλα Δάγλαρη,  Κοινωνική Λειτουργός Πανεπιστήμιο Πατρών

«Είχα μεγάλη αγωνία μέχρι να βγουν οι βάσεις και η σχολή  ήταν μέσα στις πρώτες επιλογές που ήθελα να βάλω, οπότε είμαι υπερήφανη και χαρούμενη. Φέτος έπεσε αρκετά η ψυχολογία των υποψηφίων λόγω της πανδημίας, αλλά προσωπικά τον στόχο μου τον πέτυχα και μπροστά μου ανοίγεται  μια καινούργια ζωή».

Γεώργιος Καραθανάσης, Βιοϊατρική Θεσσολονίκης

«Το περίμενα το αποτέλεσμα, ήταν κάτι το δύσκολο, μας αδίκησε βέβαια το ποσοστό  το οποίο έπαιξε σημαντικό ρόλο και μας έριξε αρκετά. Όμως και αυτό που πέτυχα ήταν μέσα στα ενδιαφέροντά μου, αυτό που ήθελα πάντα να κάνω».

Εμμανουέλλα Σαβουϊδάκη, Χημικό Πατρών

«Είμαι πολύ ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα, αφού περίμενα πιο χαμηλά λόγω της έκθεσης, που μου είχε ρίξει την βαθμολογία. Ήταν κάτι που το ήθελα πάρα πολύ και αποτελούσε τρίτη επιλογή μου. Φέτος υπήρξαν πολλές δυσκολίες, κυρίως με τα διαδικτυακά μαθήματα, τις οποίες τις ξεπεράσαμε. Να ευχαριστήσω τους καθηγητές μου, τόσο στο σχολείο όσο και στο φροντιστήριο».

Βασιλική Κουφωλιά, Μαθηματικό Αθήνα

«Είμαι παρά πολύ ικανοποιημένη και χαρούμενη γιατί το Μαθηματικό ήταν η πρώτη μου επιλογή και κάτι που ήθελα εδώ και πολλά χρόνια. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους καθηγητές μου στο σχολείο και στο φροντιστήριο που με βοήθησαν ιδιαίτερα, καθώς και την οικογένειά μου».

Βασιλική Καλκανά, Κοινωνική Λειτουργός Πάτρα

«Η μόνη λέξη που μπορώ να πω ότι νιώθω μετά τα αποτελέσματα είναι ευτυχία, είμαι πάρα πολύ χαρούμενη και  είναι πολύ ωραίο το συναίσθημα να περνάς εκεί που στόχευες και προσπαθούσες τόσο καιρό, με όλες τις δυσκολίες. Ευχαριστώ πάρα πολύ τους καθηγητές μου, την καθηγήτριά μου στο ιδιαίτερο και τους γονείς μου φυσικά, γιατί αν δεν ήταν αυτοί δεν θα είχα καταφέρει κάτι».

ΓΕΛ  Ζαχάρως

Δήμητρα Μπάκα, 8η Ιατρική Πατρών

 «Πέτυχα αυτό που ήθελα σε μια χρονιά που υπήρχαν μεγαλύτερες δυσκολίες και απαιτούσε περισσότερη  προσπάθεια απ’ όλους.  Αυτό όμως συνέβαλε στο να έχει τόσο μεγάλη πτώση των σχολών. Ευχαριστώ πολύ τους καθηγητές μου και το σχολείο»

Ιωάννα Μεντή, Ιατρική Πατρών

«Ήταν κάτι που το ήθελα πολύ και είμαι πολύ ευχαριστημένη και χαρούμενη γιατί ανταμείβονται οι κόποι μιας ολόκληρης ζωής, όχι απλά μιας χρονιάς. Ήταν μια πολύ δύσκολη χρονιά, σχολείο δεν πηγαίναμε και μέχρι τελευταία στιγμή δεν ξέραμε τι θα κάνουμε. Θέλω να ευχαριστήσω τους καθηγητές της τάξης  του σχολείου, τον καθηγητή φυσικής κ. Διονύση, τους καθηγητές του φροντιστηρίου Άνοδος και την οικογένειά μου για την ψυχολογική τους στήριξη».

Χριστίνα Αντωνοπούλου, Νομική Θεσσαλονίκης

«Είμαι πολύ χαρούμενη όλα πήγαν πολύ καλά και πέτυχα το στόχο μου. Παρά τις δυσκολίες  ανταμείφθηκαν οι κόποι μου.  Φέτος όλα πήγαν πολύ στραβά και είχαμε μεγάλη αγωνία και για τις εξετάσεις και για τα αποτελέσματα, αλλά και για το πανεπιστήμιο. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην οικογένειά μου και τους καθηγητές μου»

Έλλη Καράπαπα, 15η Φαρμακευτική Αθηνών

«Ήταν η πρώτη μου επιλογή και είμαι πάρα πολύ χαρούμενη, αφού ο στόχος μου επετεύχθη και είμαι έτοιμη για τη φοιτητική ζωή.  Να ευχαριστήσω τους καθηγητές, την οικογένειά μου και τους φίλους μου που με στήριξαν σε αυτή τη δύσκολη χρονιά».

Δημήτριος Πιτσινής, Σχολή Αστυφυλάκων

«Είμαι χαρούμενος γιατί δικαιώνονται οι κόποι χρόνων. Νιώθω ότι παρά τις δυσκολίες που περάσαμε φέτος  μπόρεσα να πετύχω το στόχο μου και εύχομαι σε όλα τα παιδιά να έχουν περάσει στις σχολές προτίμησής τους και καλή σταδιοδρομία σε όλους. Θέλω να αφιερώσω την επιτυχία μου στον παππού μου που πέθανε πρόσφατα».

Πηγή: odigos.grprotinews.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top