1 Φεβ 2021
0 σχόλια

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ κ. Ανδρέα Παπαδάκο, Αναπληρωτή Δήμαρχο Ήλιδας (Aμαλιάδας)



Αποκλειστικό του paneliakos.com - Των Βασίλη Καυκά και Γιάννη Αγιώτη

Paneliakos.com   Γειά σας κ. Αντιδήμαρχε, ευχόμαστε να είσαι καλά και ο Θεός να σου δίνει δύναμη να εργάζεσαι για το καλό των ανθρώπων και στην προκειμένη περίπτωση του Δήμου  Ήλιδας.

Ανδρέας Παπαδάκος:  Αναπληρωτής Δήμαρχος Ήλιδας:  Να είσαστε καλά.  Εγώ δεν δίνω συνεντεύξεις, ούτε και στην Ηλεία.

Paneliakos.com   Ευχαριστούμε πολύ που κάνατε αυτή την εξαίρεση για εμάς που ναι μεν είμαστε στην Αμερική αλλά μας ενδιαφέρει τι γίνεται στην Ελλάδα, στην Ηλεία και τον Ελληνισμό.  Κύριε Παπαδάκο.  Πως αποφασίσατε να φύγετε από το Τορόντο όπου έχετε επιχειρήσεις και να πάτε να θέσετε υποψηφιότητα στην Αμαλιάδα και στο ψηφοδέλτιο του κ. Γιάννη Λυμπέρη;

Ανδρέας Παπαδάκος:  Δεν έχω φύγει από το Τορόντο, μένω μισό χρόνο στο Τορόντο και μισό χρόνο στην Ελλάδα.  Ο πρώτος και κυριότερος λόγος είναι να βοηθήσω το τόπο μας και το Νοσοκομείο Αμαλιάδας.  Με πλησίασε ο κ. Λυμπέρης με τον οποίο έχω φιλία και εκτίμηση και μου ζήτησε να ασχοληθώ και με τα πολιτικά και να βοηθήσω το τόπο μου.


Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη στοpaneliakos.com 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top