7 Απρ 2021
0 σχόλια

ΔΗΜΟΣ ΠΥΡΓΟΥ: «i-AGRIC» – Ψηφιακή πλατφόρμα για τις ανάγκες των αγροτών

 

Η mobile πλατφόρμα απευθύνεται σε πολίτες-αγρότες-επιχειρήσεις


Ο Δήμος Πύργου ενημερώνει ότι το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, στα πλαίσια ανάπτυξης και παροχής νέων υπηρεσιών συστημάτων βέλτιστης πληροφόρησης – ενημέρωσης και εξυπηρέτησης του αγροτικού πληθυσμού, υλοποίησε μία καινοτόμα mobile πλατφόρμα για «έξυπνες» συσκευές (smartphones).

Η νέα εφαρμογή «i-AGRIC» παρέχει στους συντελεστές της αγροτικής παραγωγής και τους πολίτες υπηρεσίες γενικής ενημέρωσης, εξατομικευμένων ειδοποιήσεων, προσωποποιημένης ενημέρωσης και προσωποποιημένης εξυπηρέτησης/συμβουλευτικής.

Η mobile πλατφόρμα απευθύνεται σε πολίτες-αγρότες-επιχειρήσεις οι οποίοι μέσω κινητού τηλεφώνου ή ταμπλέτας θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται για κάθε θέμα αρμοδιότητας του ΥΠΑΑΤ για να υποβάλλουν ερωτήματα για τις υποθέσεις τους, όπως:

Υπηρεσίες ενημέρωσης (δελτία τύπου, ανακοινώσεις Υπουργείου κλπ)

Υπηρεσίες εξατομικευμένων ειδοποιήσεων – Ο χρήστης της υπηρεσίας έχει την ευχέρεια να επιλέξει τις κατηγορίες/τα θέματα για τα οποία ενδιαφέρεται να λαμβάνει ενημερώσεις – ειδοποιήσεις, γύρω από τα αντικείμενα που αφορούν στο Υπουργείο ή και τους εποπτευομένους φορείς. 

Μπορεί επίσης να επιλέξει την Περιφερειακή Ενότητα για την οποία θέλει να λαμβάνει ενημερώσεις – ειδοποιήσεις ή/και συνδυασμό θεμάτων και γεωγραφικής περιοχής. 

Με τον τρόπο αυτό κάθε πολίτης έχει εξατομικευμένες επιλογές και λαμβάνει περιεχόμενο μόνο για ότι πραγματικά τον ενδιαφέρει.

Υπηρεσίες προσωποποιημένης ενημέρωσης – Οι πολίτες μετά την αυθεντικοποίησή τους μέσω taxisnet, έχουν πρόσβαση σε προσωποποιημένες υπηρεσίες ενημέρωσης σχετικά με αιτήματ ακαι υποθέσεις τους. 

Ενδεικτικά:

Πρόσφατες πληρωμές ενισχύσεων ΟΠΕΚΕΠΕ

• Μεταβίβαση δικαιωμάτων ΟΠΕΚΕΠΕ

• Πρόσφατες πληρωμές αποζημιώσεων ΕΛΓΑ

• Οφειλές προς ΕΛΓΑ

• Διοικητικό στάδιο αιτήσεων αποζημιώσεων ΕΛΓΑ

Υπηρεσίες προσωποποιημένης εξυπηρέτησης – συμβουλευτικής – Οι πολίτες μετά την αυθεντικοποίησή τους, έχουν πρόσβαση σε προσωποποιημένες υπηρεσίες εξυπηρέτησης και συμβουλευτικής. 

Έχουν την ευχέρεια να υποβάλλουν από την εφαρμογή του κινητού, αιτήματα εξυπηρέτησης για μεγάλο αριθμό διοικητικών διαδικασιών ή/και θεμάτων του Υπουργείου και των εποπτευομένων φορέων του. 

Τα αιτήματα των πολιτών είναι εφικτό να συνοδεύονται από φωτογραφίες και γεωγραφική απεικόνιση της περιοχής ή του γεωγραφικού στίγματος για το οποίο υποβάλλουν αιτήματα εκείνη τη στιγμή. 

Τα αιτήματα εξυπηρέτησης παραλαμβάνουν, οι πύλες εισόδου αιτημάτων στο Υπουργείο (ticketing system) και στους εποπτευομένους φορείς, ανάλογα με το θέμα εξυπηρέτησης, προκειμένου να το διεκπεραιώσουν. 

Η απάντηση της Υπηρεσίας στέλνεται στη θυρίδα του κινητού του χρήστη.

Για κατέβασμα σε Android Play Store https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.bsmapps.collectives

Για κατέβασμα σε Apple Store https://apps.apple.com/gr/app/i-agric/id1545820080

Πηγή: skalistiri.news

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top