21 Μαΐ 2022
0 σχόλια

Μετανιωμένο το... παρεάκι της μαγκιάς που έκανε bullying στον Θύμιο

 

«Δεν είμαι αλήτης, άστοχη ενέργεια» (vid)

Μετά τις διαστάσεις που έχει πάρει η εξαφάνιση του Θύμιου, η παρέα που τον τρόμαζε, δηλώνει μετανιωμένη.

Με την εξαφάνιση του Θύμιου ασχολήθηκε ένα μέρος της εκπομπής της Αγγελικής Νικολούλη, την Παρασκευή. Στο «Φως στο Τούνελ» μεταξύ άλλων μίλησαν και μέλη της παρέας που συμμετείχε στο εξοργιστικό video που του πετούσαν βεγγαλικά, τα οποία μετά το ντόρο που δημιουργήθηκε, δείχνουν μετανιωμένα για την πράξη τους.

Το τηλεοπτικό συνεργείο της εκπομπής εντόπισε και μίλησε με τον 20χρονο που πετούσε τα βεγγαλικά στο σπίτι του άτυχου Θύμιου.

«Άκουσα ότι είστε στην πόλη και φαντάστηκα ότι θα έψαχνες και μένα. Δεν θέλω να το συζητήσω. Είμαι χάλια. 

Μόνο την αλήθεια θα πω, όπως την είπα και στην αστυνομία. Έκανα μια τεράστια βλακεία, μία πλάκα χωρίς καμία δικαιολογία. 

Όπως και να έχει ήταν λάθος. Αυτό δεν αλλάζει και έχω μετανιώσει. Αυτό το παιδί εγώ δεν το ήξερα. Δεν γνώριζα το πρόβλημά του. Δεν είχα ιδέα ότι πρόκειται για ΑΜΕΑ. 

Δεν θα τολμούσα ποτέ να πειράξω τέτοιο άνθρωπο γιατί ξέρω από την οικογένειά μου. 

Αλλά, …βλακεία, λάθος. Δεν το ξεκινήσαμε εμείς, χωρίς αυτό να δικαιολογεί κάτι.


Διάβασε περισσότερα στο: gazzetta.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top