Η ενημέρωση μετά τα περιστατικά phising που καταγγέλθηκαν από πολίτες
Με αφορμή περιστατικά προσπάθειας εξαπάτησης με «αλίευση» στοιχείων μέσω τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικών μηνυμάτων (phishing), που έχουν αναφερθεί τις τελευταίες ημέρες, η ΔΕΗ ενημερώνει τους πελάτες της ότι:
δεν εμπλέκεται σε κανένα στάδιο της διαδικασίας για την πίστωση των ποσών των δικαιούχων του Power Pass,
δεν θα ζητήσει ποτέ από τους πελάτες τα στοιχεία e-banking και το IBAN του λογαριασμού τους.
«Καλούμε τους πελάτες μας να ακολουθήσουν πιστά και προσεκτικά τις οδηγίες που προβλέπονται στη σελίδα → https://vouchers.gov.gr/powerpass», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΔΕΗ.
Πηγή: athensmagazine.gr
Δείτε επίσης: Power Pass: Απάτες σε Αχαΐα και Ηλεία με λεία πάνω από 72.000 ευρώ
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου