30 Νοε 2022
0 σχόλια

Κείμενο Τριανταφυλλιάς Νιάρχου

 

Καλησπέρα αγαπητοί μου διαδικτυακοί φίλοι

Οι επιστήμονες που έχουν σχέση με την διαδικτυακή τεχνολογία  σε κάθε  τους ζήτηση  επαινούν και καυχώνται ότι  το διαδίκτυο είναι μια επανάσταση κλπ. Κλπ.  

Συμπληρώνουν φυσικά και μας   επισημαίνουν  αρκετά πράγματα ότι  όλα  παίζουν κάποιο ρόλο στη ζωή μας  και στην καθημερινότητα μας αρκεί να το χρησιμοποιούμε σωστά.  

Προσωπικά  δεν έχω καμιά σχέση με την τεχνολογία αυτή.  

Οφείλω όμως  για να είμαι ειλικρινής,  θες καλώς θες κακώς, ότι και εγώ  σε αυτή την ηλικία,  <<εγκλιματίστηκα >>  με το διαδίκτυό.  

Σε  αρκετά πράγματα  είμαι αυτοδίδακτη

Φυσικά πάντα με την στήριξη  των παιδιών  μου,  που πάντα με  κατατόπιζαν και με καθοδηγούσαν.  

Γινόμουνα και πολλές φορές ενοχλητική. 

Στην  τελευταία μου ανάρτηση που αφορούσε  το γιορτασμό της Εθνικής Αντίστασης , έγραψα  την άποψή μου, <<χωρίς πλέον κανένα φόβο>> .   

Ή ανάρτηση μου αυτή  θα μπορούσε να θεωρηθεί , ως ένα μήνυμα προς  κάθε κατεύθυνση. 

Από την τοπική μας κοινωνία , στους διοικούντες, στους εκπαιδευτικούς, και   να φτάσει, και γιατί όχι, μέχρι τα αρμόδια υπουργεία. 

Και αυτό το λέω  επειδή  συχνά ακούγεται ότι το διαδίκτυο είναι μια επανάσταση

Υπάρχει πιο καλύτερη αναίμακτη επανάσταση να εκφράζουμε ελεύθερα  την άποψή μας, με επιχειρήματα, και γεγονότα   και να πάρουν όλοι  το μήνυμα  τους , ότι ο απλός λαός  βλέπει  κάτι και το εκφράζεται… 

Διαπίστωσα όμως  αρκετοί φίλοι μου  το διάβασαν, αλλά πολύ λίγοι έκαναν σχόλια.  

Δυστυχώς όμως  αυτή την εντύπωση εισέπραξα.  

Και  συλλογίστηκα… δηλ  υπάρχει ακόμη φόβος  για  την χρονική αυτή περίοδο, που μας έκανε  υπερήφανους, ως Έλληνες , και  κωλύονται να εκφράσουν  την άποψή τους;;; 

Απλά   εκφράζω  την απορία μου

Αγαπητοί μου φίλοι  εγώ περνάω  ευχάριστα   τις ελεύθερες ώρες μαζί  σας. 

Εύχομαι  σε όλους σας να έχετε υγεία, αισιοδοξία,  να είστε πάντα χαρούμενοι  και γελαστοί , αλλά πάντα με κάθε θέμα που αντιμετωπίζουμε  σαν κοινωνία  να εκφραζόμαστε ελεύθερα, να υποδεικνύουμε,  να επισημαίνουμε, να  είμαστε ενεργοί πολίτες  , να μην είμαστε αδιάφοροι και  μέσω αυτού του <<εργαλείου>> κάλλιστα  μπορούμε να προσφέρουμε τεράστιο έργο.   

Πάντα κατά την άποψή μου

Καλή αυριανή, που προβλέπεται  να είναι χειμωνιάτικη,  και προσφέρω  σε όλους που θα με διαβάσετε μια αγκαλιά λουλούδια.

Καλίδονα Ζαχάρως-Τριανταφυλλιάς Νιάρχου







0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top