24 Φεβ 2023
0 σχόλια

Πως σχεδιάζεται η ενεργοποίηση του σιδηροδρομικού δικτύου στην Πελοπόννησο

 

Δύο έργα συν μια συνολική μελέτη προχωρά το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών μέσω του ΟΣΕ για την ενεργοποίηση του σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου που στο μεγαλύτερο τμήμα του είναι ανενεργό για χρόνια.

 

Σήμερα το ενεργό δίκτυο στην Πελοπόννησο είναι η γραμμή από Κόρινθο μέχρι Ρίο, ο Προαστιακός Πάτρας Άγιος Βασίλειος-Κάτω Αχαγιά και οι τουριστικές γραμμές Διακοπτό – Καλάβρυτα και Κατάκολο – Αρχαία Ολυμπία.

Μιλώντας στο ypodomes.com ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ, Σπύρος Πατέρας, σημειώνει πως στο στόχαστρο του Οργανισμού έχει μπει σε πρώτη φάση η επαναλειτουργία δύο σημαντικών τμημάτων.

Το πρώτο είναι το Κάτω Αχαγιά-Πύργος  το οποίο είναι σε φάση μελετητικής ωρίμανσης, ενώ είναι σε εξέλιξη η διασφάλιση της χρηματοδότησης του έργου. 

Ο στόχος είναι ο διαγωνισμός να προκηρυχθεί το αμέσως επόμενο διάστημα.

Το δεύτερο έργο αφορά στην ανάταξη του τμήματος Κόρινθος-Άργος-Ναύπλιο το οποίο είναι επίσης σε εξέλιξη το “κλείδωμα” της χρηματοδότησης από το ΠΕΠ Πελοποννήσου καθώς υπάρχει ως έργο-γέφυρα στο ΕΣΠΑ. Το κλειδί για το έργο είναι η έγκριση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή της μελέτης σκοπιμότητας και βιωσιμότητας του έργου. 

Στόχος είναι να ληφθεί το πράσινο φως της Περιφέρειας Πελοποννήσου μέσα στο 2023, γεγονός που θα σημάνει και την έναρξη υλοποίησης του έργου μέσα από τη δημοπράτηση του.


Η συνέχεια στο best-tv.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top