3 Μαρ 2023
0 σχόλια

Τριανταφυλλιά Νιάρχου: «Για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολύ»

 

Με  αφορμή   την ανάρτηση του κ. Π.Φιλιππόπουλου  στην ομάδα <<ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΚΑΙΑΦΑ>>, που έχει αναφερθεί   στην  εκκλησία της Αγ. Αικατερίνης  και  στην τρύπια στέγη  της,  

και διαβάζοντας  τα  σχόλια μου ήρθαν  στον νου  μου οι στοίχοι του μεγάλου μας Ο.ΕΛΥΤΗ :<<Για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολύ..>>

Πριν  γράψω  την άποψη μου   σας παρακαλώ πατήστε  εδώ  για ενημέρωσή  σας:: https://www.visit-olympia.gr/listing/limni-kaiafa-iamatika-loytra

Όπως  θα διαπιστώσατε ο ΚΑΊΦΑΣ είναι τουριστικός και πολιτιστικός προορισμός στον άξονα Κατάκολου Αρχ.Ολυμπίας -Π.Δ.Ε. και δυστυχώς   βλέπουμε  αυτές  τις εικόνες  που  δεν τιμούν κανένα μας.  

Ίσως  δεν έχουμε καλά κατανοήσει  ότι <<όταν  αναδεικνύουμε   τα προβλήματα  του τόπου μας παράγουμε  σημαντικό έργο>>, έλεγαν οι αρχαίοι προγονοί μας.

Ως  ενεργός πολίτης που γεννήθηκα, μεγάλωσα  και ζω σε αυτόν τον ευλογημένο τόπο με λυπούν   όλα αυτά, αλλά  έχω βγάλει και εγώ ταπεινά  τη δική μου άποψη,΄<<ότι ένας κούκος  δεν φέρνει ποτέ την άνοιξη..>>  

Για  την προσφορά  μου  στον τόπο  μου έχω δεχτεί και καλές αλλά και άσχημες κριτικές, φυσικά όχι  καλοπροαίρετες δυστυχώς κακοπροαίρετες, που με στεναχωρούσαν.. 

Θα αναφερθώ  σε ένα περιστατικό που πήρα  την αφορμή από το εκκλησάκι της Αγ. Αικατερίνης, και  ένοιωσα μεγάλη πικρία όχι γιατί το είπαν, αλλά για το ποιος  το είπε  και το σχολίασε   στο διαδίκτυό.  

Όταν  άρχισα  έναν προσωπικό αγώνα   για να ξαναλειτουργήσει το εκκλησάκι  στο Βαρκο, κάποιος ιερέας  της περιοχής….<όνομα και μη χωριό>>

δυστυχώς, σχολίασε  ως εξής :  <<    Στο σπίτι του κρεμασμένου  δεν μιλάμε  για σκοινί…>>  ποτέ μα ποτέ  δεν κατάλαβα  τι εννοούσε.  Εγώ μόνο αυτό μπορώ να πω. Μου  έκανε  άσχημη εντύπωση  γιατί είχα  την άποψη ότι όλοι οι παπάδες  θα έπρεπε να ενδιαφέρονται για ‘όλα τα εκκλησάκια  του Δήμου μας , 

Βλέποντας όμως  σήμερα  την ανάρτηση  αυτή   έβγαλα πολλά συμπεράσματα  ….     

Για ενημέρωση  των διαδικτυακών σας φίλων, η όλη  διαδικασία   για να γίνει το έργο στο Βαρκό ,  βρίσκεται  στην τελική ευθεία…. 

Και αυτό οφείλεται  στην  πρωτοβουλία μας  να συγκεντρώσουμε  χρήματα από τους ευαισθητοποιημένους  φίλους  και πατριώτες μας και πληρώσαμε  τη μελέτη,    γιατί η εκκλησία    δεν διέθεσε ούτε 50  ευρω.  

Δεν  ζήτησα  ούτε   επαίνους ούτε ανδριάντες  να  μου κάνουν.   Είμαι ενεργός πολίτης  και δεν θα πάψω να είμαι και δεν κρύβομαι πίσω από  ψεύτικα προφίλ ούτε  σε ανωνυμίες..

Δεν μπορέσαν ποτέ μου να καταλάβω  γιατί  το δασάκι αυτό να μην καθαρίζετε, με τη συνεργασία  όλων  των εμπλεκομένων φορέων, δηλ,. Δήμου, Περιφ., Δασαρχείου κλπ και να παρουσιάζουμε ως τόπος  μια ξεχωριστή εικόνα  σύμφωνα που  με αυτή που μας έχει χαρίσει η φύση..   δεν είναι λυπηρών.. όταν ακούς να σου λένε για οτιδήποτε  γύρω  από εκεί    δεν μπορούμε να βάλουμε χέρι γιατί ανήκει αλλού…..και διερωτάται ο απλός άνθρωπος  μα ούτε και  στην καθαριότητα, ούτε  στη συντήρηση  

Μήπως  και για το εκκλησάκι υπάρχει αυτή η εξήγηση;;   απλά  μήπως;;;;…

Κλείνοντας     σας τονίζω  ότι πάντα θα είναι  στην επικαιρότητα τα λόγια του ΕΛΥΤΗ ..<<Για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολύ…>>  

Έρχονται εκλογές   ας σκεφτούμε λογικά και ψυχρά  ας αφήσουμε τα συναισθηματικά μας  στην άκρη     είναι ανιψιός μου  τι να κάνω….. ναι αλλά  δεν έχει  όμως  δυνατότητες…ας το σκεφτούμε πια   ας  ξυπνήσουμε, ας αφήσουμε  στην άκρη  τα προσωπικά συμφέροντα μας….. 

Ας  ενδιαφερθούν και οι φίλοι μας πατριώτες που βρίσκονται  στις μεγαλουπόλεις,  για τον τοπο μας, ας μην μένουν μόνιμα εδώ,  εδώ όμως γεννηθήκαμε, εδώ είναι ο τόπος καταγωγής μας. 

Πρόσφατη  είναι η απογραφή   , ας κάνουν  την αυτοκριτική  τους…..




Κείμενο: Triantafullia Niarchou

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top