27 Σεπ 2023
0 σχόλια

Κείμενο Τριανταφυλλιάς Νιάρχου: Η άποψή μου σχετικά με τον πολιτικό πολιτισμό που ίσως θα έπρεπε να έχουμε

 

Παίρνοντάς αφορμή από το άρθρο του καθηγητή και συγγραφέα κο Βίτσα

 

και  αφού  το διαδίκτυο μας δίνει την δυνατότητα να ερχόμαστε σε επικοινωνία μεταξύ μας, αλλά και να εκφράζουμε την άποψή μας  με απαραίτητη προϋπόθεση πάντα τον πολιτισμό και την ευπρέπεια, θα ήθελα και εγώ απλά  να εκφράσω  την άποψή μου σχετικά με τον πολιτικό πολιτισμό που ίσως θα έπρεπε να έχουμε.

ΖΑΧΑΡΩ

 Διαβάζοντας λοιπόν τις απόψεις του κου Βίτσα με αγγίξαν  και θέλω να μοιραστώ μαζι σας  τον κάθε προβληματισμό μου.   

Πάντα  είχα  στη σκέψη μου  ότι πρέπει να υπάρχει  συνεργασία  , μεταξύ των υποψηφίων , έστω στην περίοδο των εκλογών για τα προβλήματα που χρόνια ταλανίζουν τον τόπο μας και δεν προχωράμε μπροστά.

ΚΑΙΑΦΑΣ

Οι λύσεις  πάντα μπροστά βρίσκονται, ποτέ πίσω.  Γιατί να μην γίνει έστω μια συγκέντρωση με όλους τους υποψηφίους, να ακουστούν τα προβλήματα, να ακουστεί η φωνή των πολιτών παρουσία των υποψηφίων Δημάρχων και ο καθένας να τα λάβει υπόψη του , να δουλέψει όπως  αυτός νομίζει , να φτιάξει το δικό πρόγραμμα με τις προτάσεις  του, και να το δημοσιεύσει.

ΚΑΛΙΔΟΝΑ

Οι δε πολίτες απαλλαγμένοι από κακές συνήθειες και ανθρώπινες αδυναμίες, του τύπου ..<<σιγά το είπε αυτός… εγώ δεν έχω σχέση   με αυτόν..ή  και ποιος  είναι αυτός…..κλπ>> να έχουν την δυνατότητα να κάνουν τη σωστή επιλογή.  

Ας  αφήσουμε στην άκρη τις προσωπικές υποχρεώσεις όταν πρόκειται για εκλογές που αφορούν τον τόπο μας, το μέλλον των παιδιών μας και την καθημερινή ποιότητα της ζωής μας.

Η ΖΑΧΑΡΩ ΠΡΙΝ ΝΥΧΤΙΩΣΕΙ!!

 Υπάρχουν άλλοι τρόποι να βγάλουμε τις προσωπικές μας υποχρεώσεις. 

Νομίζω ότι έχει έρθει πλέον η ώρα να τα σκεφτούμε όλα σοβαρά.  Και κάτι άλλο που  για μένα ,είναι κατά κάποιο τρόπο ατόπημα, εκ μέρους των τοπικών προέδρων.

ΚΑΪΑΦΑΣ

 Όταν γίνεται επίσκεψη των υποψηφίων Δημάρχων , ανεξάρτητα αν τον στηρίζουν ή όχι, θα πρέπει να είναι παρόντες, να εκθέτουν τα προβλήματα του κάθε χωριού.

Καζάρμα σήμα κατατεθέν του Καϊάφα

Γιατί  ο Προέδρος είναι ο μόνος που έχει πραγματική άποψη για  το κάθε πρόβλημα του χωριού του.  

Να  είναι παρών  και να   γίνεται διάλογος πως πρέπει να λυθούν, και τι μέλλει γενέσθαι γενικά γύρω από την καθημερινότητα των κατοίκων του  κάθε  χωριού. 

Είναι και αυτό ένα δείγμα του πολιτικού Πολιτισμού που  θα έχουμε.

ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑ ΑΠΟ ΚΑΛΙΔΟΝΑ

ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑ ΑΠΟ ΚΑΛΙΔΟΝΑ


Θα μπορούσα  να γράψω πολλά δεν θέλω να γινώ κουραστική, η άποψη μου είναι ότι για να προχωράμε και να δημιουργούμε   πρέπει πάντα  να υπάρχουν συνεργασίες σε κάθε τι που θα προκύπτει  και  θα έχει σχέση  το κοινωνικό σύνολο

 

ΤΟ ΜΠΙΣΧΙΝΙ

                                                                                    

ΡΟΔΙΝΑ


Θα κλείσω με τη ρήση του Δημοσθένη, την οποία έχω ως αρχή μου: << Αν οι πολίτες ενός τόπου λένε, τι με ενδιαφέρει εμένα, ο τόπος αυτός είναι καταδικασμένος να χαθεί..>>. 

Και εγώ ως ενεργός πολίτης προσπαθούσα με τον δικό μου τρόπο, και την προσφορά μου να δείχνω ότι δεν θέλω να χαθεί αυτός ο τόπος. 

Ας το σκεφτούμε όλοι και ας πράττουμε ανάλογα

ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΑΣΤΡΟ

ΜΗΛΕΑ - ΣΚΛΙΒΑ


ΚΑΛΙΔΟΝΑ  27 9- 2023

Τριανταφυλλιά Νιάρχου

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top