15 Οκτ 2023
0 σχόλια

ΤΑΔΕ ΕΦΗ ΠΛΑΤΩΝ: «Οι άνθρωποι γενικά κρίνουν από τα φαινόμενα, παρά από την πραγματικότητα, γιατί η όραση ανήκει σε όλους, ενώ η αντίληψη σε λίγους..»

 

H 15H   Οκτωβρίου  είναι  μια σημαντική  ημέρα ,  κρίνεται  το μέλλον  του τόπου μας.

   

Στο  λίγο αυτό διάστημα που ερχόμουν  σε επαφή  με φίλους και πατριώτες, και παρακολουθώντας   ανακοινώσεις, απαντήσεις, και σχόλια, αποκόμισα αρκετά.

Άλλα  μου δημιούργησαν πόνο, άλλα  χαρά και άλλα προβληματισμούς.  

Και  ρωτώντας  και  εγώ  τον  χρόνο,  όπως λέει  μια κινέζικη  παροιμία,    τι να κάνω να τα γιατρέψω όλα αυτά;;; ο  χρόνος μου απάντησε <<άσεμε να περάσω..>>.

 


Αγαπητοί μου συμπατριώτες  και φίλοι, πράγματι  τον  χρόνο  δεν τον σταματά κανείς.  

Εμείς  όλοι μας  θα πρέπει να βαδίζουμε  παρέα με τον  χρόνο  , να έχουμε οράματα, να δημιουργούμαι,  να δουλεύουμε  και να προσφέρουμε.

Όλα ανήκουν  πλέον  στον παρελθόν. Δεν  χρειάζεται   πλέον  να αναλωνόμαστε  τι κάναμε σωστά  και τι  δεν κάναμε, Πρέπει να  δουλέψει, καλά  το μυαλό μας, και να κάνουμε  τη σωστή  επιλογή. 

Δεν  είμαι τέλειος χαρακτήρας, έχω  τις παραξενιές μου, τις ιδιοτροπίες μου, τα ελαττώματά μου, αλλά  δεν θα πάψω να είμαι άνθρωπος.


Οι ανακοινώσεις  των τελευταίων ημερών  με πίκραναν  και με προβλημάτισαν.   

Επειδή από  το 2010  ήμουν μαζί με τον Δήμαρχο, δεν ενθυμούμαι ποτέ  να είχαμε κάνει κάποια  ουσιαστική αυτοκριτική   γιατί  χάναμε τις εκλογές, έκτος  αν καλούσε όποιους ήθελε και μένα με αγνοούσε.  

Θα μπορούσα  άνετα  να γράψω  αρκετά  γιατί έχω εμπειρίες  και βιώματα    από τη συνεργασίας  μας.  

Δεν το  έκανα   γιατί θεώρησα  ότι  δεν είναι σωστό και έντιμο για να μην θεωρηθώ  επηρεάζω   την κοινή γνώμη. Αυτή  ήταν η άποψή  μου και αυτό έπραξα.


Ο  χρόνος είναι μπροστά μας  και θα πρέπει να τον συνοδεύουμε

Δεν  μετανιώνω ποτέ  για τις απόψεις μου  και τις προτάσεις  μου, μετανιώνω όμως  για τις στιγμές  που σώπασα  ενώ είχα τόσα να πω.  γιατί  δυστυχώς  τους ανθρώπους  τους  μετράμε   στο τέλος  , στην ράχη  όλοι καλοί φαίνονται.

Εύχομαι  μέσα  από  την καρδιά μου  ο θεός να μας βοηθήσει,  να πράξουμε ποιο είναι το σωστό και το καλύτερο  για  τον τόπο μας



ΚΑΛΙΔΟΝΑ   15 ΟΚΤΩΒΡΗ  2023

Γράφει η Τριανταφυλλιά Νιάρχου

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top