27 Νοε 2023
0 σχόλια

Ο Γιάννης Τζουανόπουλος στην εφ. «Πατρίς»: Από τα Μακρίσια Ολυμπίας, μέχρι τα πέρατα της γης!

 

Ένας άνθρωπος ορόσημο για την Ηλεία και τον απόδημο ελληνισμό όλης της γης με το αστέρι του να ξεκινά από τα Μακρίσια Ολυμπίας και να λάμπει σε ολόκληρο τον κόσμο, χωρίς ο ίδιος να ξεχνά τον τόπο του.

«Οι γονείς μου ήταν ερασιτέχνες ηθοποιοί και από την κοιλιά της μάνας μου άκουγα τα λόγια των ρόλων που ερμήνευε. 

Άλλοτε δραματικούς, άλλοτε κωμικούς, όμως πάντοτε με την ίδια αγάπη, όπως αυτή που μεγάλωσε εμένα και τον αδερφό μου Κώστα. 

Θυμάμαι, απέναντι από το αρχαίο στάδιο της Ολυμπίας είχαμε ένα κτήμα με φυσικό σύνορο τον Αλφειό ποταμό, εκεί τα καλοκαίρια παραθερίζαμε και  πριν ακόμη πάω στο σχολείο, άκουγα καλλιτέχνες όπως την Άννα Συνοδινού, τον Θάνο Κοτσόπουλο και άλλους να ερμηνεύουν τους ρόλους τους. 

Μπορεί να μην καταλάβαινα τι έλεγαν, όμως ένιωθα έντονα πως αυτά που έβλεπα και άκουγα, μου άρεσαν πολύ και όπως αποδείχθηκε ήταν τα ερεθίσματα που καθόρισαν την πορεία μου».

Με το Διον. Παπαγιαννόπουλο, το Β. Ανδριανό, το Γ. Μαλούχο, τη Μ. Αλιφέρη και άλλους συναδέλφους στην «Κρουαζιέρα των τρελών».


Με αυτά τα λόγια ξεκίνησε τη συζήτησή μας ο πηγαίος, αυθόρμητος και πάντα δημιουργικός Γιάννης Τζουανόπουλος.


Δείτε ολόκληρο το άρθρο στο paneliakos.com

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top