6 Ιαν 2024
0 σχόλια

Καρίνα Κανελλάκης - Η πρώτη γυναίκα μαέστρος που “κέρδισε” την Ευρώπη

 

Η πρώτη γυναίκα μαέστρος που “κέρδισε” την Ευρώπη

Το καλοκαίρι του 2019, η μαέστρος Karina Canellakis έγραψε ιστορία καθώς έγινε η πρώτη γυναίκα που διηύθυνε την ορχήστρα στην Πρώτη Νύχτα του Φεστιβάλ Proms στη Βρετανία. 

Η βιολονίστρια και μαέστρος όπως μαρτυρά και το επίθετό της, έχει ελληνικές ρίζες από την πλευρά του πατέρα της. 

Το βράδυ του Ιουλίου (2019) μαζί με τη συμφωνική ορχήστρα και την χορωδία του BBC χάρισε στο κοινό μια εξαιρετική μουσική εμπειρία όπου έκλεισε με το μοναδικό Glagolitic Mass του Τσέχου συνθέτη Λέος Γιάνατσεκ. 

Το ντεμπούτο της στα Proms της Αγγλίας το έκανε πριν δύο χρόνια, αλλά το ταλέντο της είχε διαφανεί από το 2008, όταν είχε αποδώσει με μοναδικό τρόπο την 6η Συμφωνία του Γκουστάβ Μάλερ «Είναι τιμή για μένα και είμαι πολύ ιδρωμένη» δήλωσε χαριτολογώντας όταν κατέβηκε από τη σκηνή. 

Η 42χρονη μαέστρος ξεκίνησε την καριέρα της ως βιολονίστρια, «Έπαιζα δεύτερο βιολί και έπαιζα με την καρδιά μου» είπε σε συνέντευξή της στο Τρίτο Ραδιόφωνο του BBC. Ο άνθρωπος που έπεισε την Karina Canellakis να αφήσει το δοξάρι και να πιάσει την μπαγκέτα ήταν ο Βρετανός Μαέστρος σερ Σάιμον Ράτλ. 

«Μου είπε: μπορεί να μην βλέπεις πολλούς ανθρώπους που να σου μοιάζουν εκεί πάνω, αλλά ειλικρινά πιστεύω πως θα μπορούσες να το κάνεις», «Αυτό ήταν που άλλαξε το μοτίβο της σκέψης μου και που έδωσε μια μικρή ώθηση να φτιάχνω μουσική χωρίς μουσικό όργανο στα χέρια μου, παρόλο που στην αρχή ήταν αρκετά τρομακτικό» είπε σε συνέντευξή της στο BBC. 


Δείτε περισσότερα στο ellines.com

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top