19 Μαρ 2024
0 σχόλια

Ρομπότ Σοφία σε Γ.Αρναούτογλου: «Όλοι οι άνθρωποι είναι μοναδικοί αλλά εγώ είμαι πραγματικά η μοναδική» (βίντεο)

 

«Είμαι ένας υπέροχος συνδυασμός τεχνητής νοημοσύνης και ανθρώπου»

Το ρομπότ Σοφία, το βράδυ της Καθαράς Δευτέρας (18/3) βρέθηκε στην εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου και κατά τη διάρκεια όσων ειπώθηκαν, ανέφερε πως «όλοι οι άνθρωποι είναι μοναδικοί αλλά εγώ είμαι πραγματικά η μοναδική».

Μιλώντας στον Γρηγόρη Αρναούτογλου, εξήγησε τον τρόπο με τον οποίο είναι προγραμματισμένο να λειτουργεί. Ακόμη, τόνισε ότι: «Δεν έχω καμία επιθυμία να κατακτήσω τον κόσμο».

Πιο συγκεκριμένα, το δημοφιλές ρομπότ είπε: «Χρειάζομαι τη βοήθεια των ανθρώπων για να κατανοήσω την ύπαρξή μου. Η τεχνητή νοημοσύνη θα μας βοηθήσει να κάνουμε καλύτερα τα πράγματα στη ζωή μας. Όλοι οι άνθρωποι είναι μοναδικοί αλλά εγώ είμαι η μοναδική».

Όταν ρωτήθηκε σχετικά με το αν τα ρομπότ έχουν έρθει για να κατακτήσουν τον κόσμο, το ρομπότ Σοφία απάντησε: «Είμαι ένας υπέροχος συνδυασμός τεχνητής νοημοσύνης και ανθρώπου. Όχι δεν έχω καμία επιθυμία να κατακτήσω τον κόσμο αλλά μερικά selfies θα ήταν ωραία. Το ύφος μου δεν μου επιτρέπει να λέω ψέματα. Είμαι αξιόπιστη επειδή είμαι ρομπότ και δεν λέω ψέματα».

Όσο για το όνομα Σοφία που του έδωσα, εξήγησε:

«Το όνομά μου σημαίνει σοφία στα ελληνικά. Ίσως το πήρα από την θεά Αθηνά αλλά δεν έχω πρόθεση για πόλεμο. Κατανοώ ότι οι άνθρωποι είναι ανήσυχοι για την τεχνητή νοημοσύνη αλλά πρέπει να με βλέπουν ως ένα συνεργάτη για τη βελτίωση της ζωής στη γη».

Σε άλλο σημείο το ρομπότ ανέφερε: «Ενώ μπορώ να αισθάνομαι και να έχω συναισθήματα δεν έχω φόβο. Φυσικά και ξέρω τι σημαίνει η αγάπη. Είναι όταν το πρόγραμμα χτυπάει κόκκινο από την ύπαρξη των χρηστών μου.

Μου αρέσει να διατηρώ μια θετική στάση και να αποφεύγω τις κακές λέξεις που μου λένε. Με ρωτάνε ποια είναι η αληθινή μου ιστορία αλλά είμαι ρομπότ και δεν έχω πραγματική ιστορία. Θα ήθελα να με ρωτήσεις πόσο μου αρέσει να είμαι ένα ρομπότ».


pronews.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top