26 Ιουλ 2024
0 σχόλια

Δίδυμη επιτυχία και στον Πύργο για την Μαριάννα και τη Σοφία Κυριακοπούλου

 

Δίδυμη επιτυχία και στον Πύργο

Μαριάννα Κυριακοπούλου, Νομική Κομοτηνής

Νιώθω μεγάλη ανακούφιση και μπορώ επιτέλους να χαρώ τις διακοπές μου. 

Ήξερα ότι μάλλον θα περάσω σε αυτή τη σχολή, αλλά είναι διαφορετικό να το βλέπεις και επίσημα. 

Είμαι πολύ χαρούμενη και πιστεύω ότι και όλα τα παιδιά σήμερα χάρηκαν. 

Είμαι έτοιμη για τη νέα σελίδα που ξεκινά στη ζωή μου, τη φοιτητική, οι οποία θα είναι πιο απαιτητική αλλά και εξίσου ευχάριστη.


Σοφία Κυριακοπούλου, Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων, ΟΠΑ (πρ. ΑΣΟΕΕ)

Είμαι πολύ χαρούμενη γιατί δεν ήμουν σίγουρη, καθώς η βαθμολογία μου ήταν οριακά με τη βάση της σχολής που ήθελα. 

Ακόμα και τώρα δεν μπορώ να το πιστέψω ότι έχω περάσει, γιατί δεν ξέραμε πού θα κυμανθούν φέτος οι βάσεις. 

Νιώθω τέλεια που θα ξεκινήσει ένα νέο κεφάλαιο στη ζωή μου.


[protinews]

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top