22 Ιουν 2026
0 σχόλια

Ομαδική καταγγελία για βιασμό και ασέλγεια κατά πρώην αρχιμανδρίτη από 4 κορίτσια όταν ήταν ανήλικα

 

Τέσσερα ανήλικα κορίτσια τότε, καταγγέλλουν ότι βίωσαν το φόβο και την απελπισία δίπλα σε ιερέα, που εμπιστεύονταν με κλειστά μάτια.


Από το 2018 ως το 2025, τέσσερα νέα κορίτσια βίωσαν την απόλυτη κόλαση στα χέρια ενός ιερέα.


Οι οικογένειες των 4 κοριτσιών πίστεψαν την αγαθοσύνη και το ιερό έργο ενός πνευματικού ιερέα, σύμφωνα με την εκπομπή "Εξελίξεις Τώρα".


"Αυτοί οι άγιοι άνθρωποι μας λέγανε ότι θα πρέπει να κάνουμε υπακοή γιατί η υπακοή σώζει, ότι ο πνευματικός είναι, εε, στη θέση του Θεού. Οι οικογένειες δεν ήταν ιδιαίτερα δεμένες μεταξύ τους, γιατί υπήρχανε πάντα πάρα, πάρα πολλές υποχρεώσεις. 


Η πρώτη εντύπωση που σου δίνουν εκεί όταν πρωτομπαίνεις, είναι ότι είμαστε μια μεγάλη οικογένεια, υπάρχει απόλυτη ενότητα, εε, όλοι οι άνθρωποι στηρίζουνε ο ένας τον άλλον", σημειώνουν.


Ο ιερέας ήταν αυτός που καθόριζε τα πάντα. Από τα οικονομικά ως τους γάμους. 


Η ενορία ήταν δική του, η υπακοή ήταν δεύτερη φύση όλων, και αυτός ο απόλυτος κυρίαρχος. Αγόρια χωρισμένα από τα κορίτσια.


Δείτε περισσότερα στο thetoc.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top