Μια βραδιά γεμάτη παράδοση, χορό και τραγούδι!
Ενα μεγάλο ευχαριστώ:
1. Σε κάθε έναν απο εσάς που γεμίσατε τον χώρο της πλατείας
2. Στους μικρούς και μεγάλους των χορευτικών μας τμημάτων που κράτησαν ζωντανό το εθιμο
3.Σε όλες τις επιχειρήσεις και ιδιώτες για τα δωρα που προσέφεραν για την λαχειοφορο μας
4. Στους εθελοντές μας
5. Στην δημοτικη αρχή που ηταν δίπλα μας σε αυτή την αναβίωση του εθίμου Αγ.Ιωαννη του Ριγανα

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου