24 Ιουν 2012
0 σχόλια

Αναλαμβάνει αύριο ο "Ρομπέν" της ΑΕΚ!

Στην πιο δύσκολη στιγμή της Ένωσης αναλαμβάνει τα ηνία ο παλαίμαχος άσος, Θωμάς Μαύρος, προκειμένου να την βγάλει από τον κυκεώνα.Τη Δευτέρα αναλαμβάνει ενεργό ρόλο για την σωτηρία της ομάδας που αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε αδιέξοδο. Ο Θωμάς Μαύρος συναντήθηκε με τον Ανδρέα Δημητρέλο και απο κοινού αποφάσισαν να πάρει εν λευκώ ο παλαίμαχος άσος τη διοίκηση της ΠΑΕ. Η πρώτη του κίνηση είναι η μείωση στην τιμή των διαρκείας, στα 150 ευρώ. Θα τυπωθούν συνολικά 150 ευρώ και δεν αποκλείεται από την ερχόμενη κιόλας εβδομάδα να τεθούν σε κυκλοφορία. Η βοήθεια του κόσμου, άλλωστε, είναι η βάση του σχεδίου του Μαύρου. Η παλιά δόξα της ΑΕΚ θα κάνει εκ νέου κάλεσμα στους φιλάθλους της ομάδας να βοηθήσουν μέσω δηλώσεων συμμετοχής και όχι λογαριασμού. Αυτό θα συμβεί διότι, σε περίπτωση που η Ένωση ανοίξει λογαριασμό είναι ορατός ο κίνδυνος να δεσμευτούν τα χρήματα από τους πιστωτές της ΠΑΕ. Στο αγωνιστικό μέρος, ο Μαύρος αναμένεται μαζί με τον Χρήστο Κωστή να τρέξουν το τμήμα, έχοντας στο μυαλό τους την "ιδανική" περίπτωση του Σάκη Τσιώλη για τον πάγκο της ομάδας και τον Βαγγέλη Βλάχο. Ο Ανδρέας Δημητρέλος παραμένει στη θέση του προέδρου όμως όλες οι αποφάσεις πλέον θα λαμβάνονται από τον Θωμά Μαύρο που ελπίζει να συγκεντρώσει ένα ποσό γύρω στα 5-6 εκ. ευρώ και να σώσει την ΑΕΚ.ΠΗΓΗ spirospero.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top