Δικαιολόγησε πλήρως τον τίτλο του ως το πιό σκληρό ράλι του WRC, αφού με το ξεκίνημά του ο Ogier έμεινε εκτός αγώνα ενώ ο Hirvonen έχασε κάθε ελπίδα για τη νίκη. Εκτός μάχης και ο Ostberg.
Ενώ τα πληρώματα που συμεχίζουν στο Ράλι Ακρόπολις έχουν αποδυθεί σε έναν σκληρό αγώνα στις ορεινές διαδρομές της Πελοποννήσου, εκείνο που αναρωτιέται αυτές τις στιγμές κάποιος είναι αν η αναφορά του θα πρέπει να είναι σε αυτούς που συνεχίζουν, ή σε αυτούς για τους οποίους ο 6ος αγώνας του WRC είναι ήδη παρελθόν.
Ο επικεφαλής στην βαθμολογία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος των Οδηγών, ο Γάλλος Sebastien Ogier της Volkswagen Motorsport, αποχαιρέτησε ήδη τον Εθνικό μας αγώνα. Αρχικά ένα κλατάρισμα του στοίχισε σε πολύτιμο χρόνο, ενώ στη συνέχεια ένα πρόβλημα στην πίεση καυσίμου του VW Polo R WRC τον οδήγησε σε εγκατάλειψη για την πρώτη ημέρα. Όμως, δεν ήταν μόνο αυτός που έχασε πολύτιμο έδαφος από την 1η κιόλας ειδική.
Ο επικεφαλής στην βαθμολογία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος των Οδηγών, ο Γάλλος Sebastien Ogier της Volkswagen Motorsport, αποχαιρέτησε ήδη τον Εθνικό μας αγώνα. Αρχικά ένα κλατάρισμα του στοίχισε σε πολύτιμο χρόνο, ενώ στη συνέχεια ένα πρόβλημα στην πίεση καυσίμου του VW Polo R WRC τον οδήγησε σε εγκατάλειψη για την πρώτη ημέρα. Όμως, δεν ήταν μόνο αυτός που έχασε πολύτιμο έδαφος από την 1η κιόλας ειδική.
Ο έτερος διεκδικητής του τίτλου, Mikko Hirvonen, αντιμετώπισε πρόβλημα με το σύστημα διεύθυνσης του Citroen DS3 WRC, με αποτέλεσμα να χάσει 6 λεπτά, και μαζί κάθε ελπίδα για τη νίκη. Σαν να μην έφταναν μόνο αυτοί, ακόμα ένας οδηγός που τέθηκε εκτός μάχης ήταν ο Mads Ostberg με το Ford Fiesta WRC, ο οποίος είδε τον τροχό του αυτοκινήτου του να χάνεται, χωρίς -περιέργως- περαιτέρω ζημιές, αλλά χάνοντας χρόνο της τάξης των 2 λεπτών.
Κάτω από αυτές τις συνθήκες, ο Evgeny Novikov με το Ford Fiesta WRC της Qatar M-Sport βρέθηκε επικεφαλής μετά την ολοκλήρωση του πρώτου σκέλους του αγώνα, χτες το βράδυ. Ο νεαρός Ρώσος έκανε έναν εκπληκτικό χρόνο στην ειδική διαδρομή των 47 χλμ., ενώ, σε συνδυασμό με ακόμα έναν ταχύτερο χρόνο στη 2η, νυχτερινή ειδική διαδρομή, έχτισε μία σημαντική διαφορά από τον 2ο στην κατάταξη, Dani Sordo. Ο Ισπανός οδηγός της Citroen προσπάθησε να αποφύγει τα προβλήματα και να ολοκληρώσει την πρώτη, δύσκολη ημέρα, κάτι που κατάφερε περίφημα. Την πρώτη τριάδα συμπληρώνει ο Φινλανδός οδηγός της VW Motorsport, Jari-Matti Latvala, ο οποίος στη νυχτερινή ειδική ξεπέρασε τα όποια προβλήματα αντιμετώπισε με το χειρόφρενο στην 1η ε.δ. της ημέρας, και σταθεροποιήθηκε στην 3η θέση της γενικής κατάταξης.
Ανάμεσα στις σημαντικότερες εγκαταλείψεις της ημέρας συγκαταλέγεται αυτή του Έλληνα οδηγού Λάμπρου Αθανασούλα με το Mitsubishi Lancer EVO X της Ralliart Italy και του συνοδηγού του Νίκου Ζακχαίου, έπειτα από σπασμένο ψαλίδι στην 1η ειδική διαδρομή της ημέρας.
Κάτω από αυτές τις συνθήκες, ο Evgeny Novikov με το Ford Fiesta WRC της Qatar M-Sport βρέθηκε επικεφαλής μετά την ολοκλήρωση του πρώτου σκέλους του αγώνα, χτες το βράδυ. Ο νεαρός Ρώσος έκανε έναν εκπληκτικό χρόνο στην ειδική διαδρομή των 47 χλμ., ενώ, σε συνδυασμό με ακόμα έναν ταχύτερο χρόνο στη 2η, νυχτερινή ειδική διαδρομή, έχτισε μία σημαντική διαφορά από τον 2ο στην κατάταξη, Dani Sordo. Ο Ισπανός οδηγός της Citroen προσπάθησε να αποφύγει τα προβλήματα και να ολοκληρώσει την πρώτη, δύσκολη ημέρα, κάτι που κατάφερε περίφημα. Την πρώτη τριάδα συμπληρώνει ο Φινλανδός οδηγός της VW Motorsport, Jari-Matti Latvala, ο οποίος στη νυχτερινή ειδική ξεπέρασε τα όποια προβλήματα αντιμετώπισε με το χειρόφρενο στην 1η ε.δ. της ημέρας, και σταθεροποιήθηκε στην 3η θέση της γενικής κατάταξης.
Ανάμεσα στις σημαντικότερες εγκαταλείψεις της ημέρας συγκαταλέγεται αυτή του Έλληνα οδηγού Λάμπρου Αθανασούλα με το Mitsubishi Lancer EVO X της Ralliart Italy και του συνοδηγού του Νίκου Ζακχαίου, έπειτα από σπασμένο ψαλίδι στην 1η ειδική διαδρομή της ημέρας.
πηγή news247.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου