9 Δεκ 2013
0 σχόλια

Από τα Λεχαινά της Ηλείας στα… Harrods και σε top εστιατόρια του κόσμου!

Η περίπτωση του πολυβραβευμένου «Eleia» μας δείχνει ότι οι ξένες αγορές «διψούν» για το καλό Ηλειακό ελαιόλαδο.
Το απίστευτο «success story» ενός νεαρού Ηλείου που άφησε τις επιστήμες και επένδυσε στη γη του

«Γεννήθηκε εκεί που άρχισαν όλα». Αυτό είναι το βασικό σλόγκαν ενός ελαιόλαδου από την Ηλεία, που έχει βαλθεί να κατακτήσει ολόκληρο τον κόσμο και να δείξει σε όσους ασχολούνται με τη γη ότι η παλιά νοοτροπία παραγωγής και διάθεσης των αγροτικών προϊόντων δεν έχει πια θέση στη σύγχρονη εποχή.

Το “Eleia”, ένα εξαιρετικό ελαιόλαδο που παράγει ο 34χρονος Αλέξανδρος Σπηλιάδης από τα Λεχαινά, λανσάρεται στις διεθνείς αγορές όχι μόνο ως ένα προϊόν υψηλής διατροφικής αξίας αλλά και ως ένα αντικείμενο ιδιαίτερης αισθητικής.


Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι το ελαιόλαδο αυτό μπορεί να το βρει κανείς στα καλύτερα εστιατόρια της Νέας Υόρκης, του Τόκιο, του Λονδίνου αλλά και στα ράφια ξακουστών πολυκαταστημάτων όπως τα Harrods στο Λονδίνο, τα ξενοδοχεία Marriot στη Γερμανία και το Hilton στην Αθήνα. «Διαβατήριο» για να κερδίσει τόσο απαιτητικούς πελάτες, είναι η ποιότητά του, καθώς το “Eleia” έχει βραβευθεί με το χρυσό αστέρι  στον διαγωνισμό GreatTasteAwards 2013και με το ασημένιο μετάλλιο στον διαγωνισμό λαδιού στο Λος Άντζελες.

Και να ’τανε μόνο αυτά; Το “Eleia”, έχοντας αποσπάσει σημαντικά διεθνή βραβεία γευσιγνωσίας αλλά και σχεδιασμού, αποτέλεσε πηγή εικαστικής έμπνευσης ακόμη και για τον διάσημο street artist Bast που ζει και δημιουργεί στη Νέα Υόρκη! Για το εξαιρετικό αυτό λάδι έχουν γράψει μέχρι και οι «New York Times», όπως και ο «Economist», αλλά και μεγάλα διεθνή περιοδικά όπως τα «Four», «Easy Living», «Monocle», η Αγγλική «Vogue» κ.α.

Επέλεξε… λιοστάσι αντί καριέρας

Ποιος να το φανταζόταν ότι μέσα σε πέντε – έξι μόλις χρόνια θα μπορούσαν να γίνουν όλα αυτά; Η «Πρωϊνή» μίλησε με τον κ. Σπηλιάδη, έναν άνθρωπο με ανοιχτό μυαλό, καινοτόμα αντίληψη και επινοητικότητα, ο οποίος σπούδασε πολιτικός μηχανικός και διοίκηση επιχειρήσεων, όμως αποδείχθηκε «μαέστρος» του μάρκετινγκ και της διαχείρισης αγροτικών προϊόντων:

 «Έχοντας ζήσει περίπου δέκα χρόνια στο εξωτερικό σε Αγγλία και Γερμανία, διαπίστωσα πως η Ελλάδα χρειαζόταν επενδύσεις στα βασικα της όπλα, τα οποία δεν χρησιμοποιούνται όσο θα έπρεπε, όπως η ελληνική παραγωγή και οι εξαγωγές. Με αυτή τη σκέψη, αποφάσισα να επιστρέψω στον τόπο καταγωγής μου, τα Λεχαινά, για να ασχοληθώ με την παραγωγή ελαιολάδου.

Σε μια μεγάλης έκτασης γη, την οποία κληρονόμησα απο τον παππού μου Αλέξανδρο, επένδυσα στην παραγωγή ελαιολάδου αλλά και στον εκσυγχρονισμό του τρόπου παραγωγής και παρουσίασης του τελικού προϊόντος στον καταναλωτή. Φύτεψα στην πατρογονική μου γη 40.000 ρίζες ελαιόδεντρου και δημιούργησα έναν από του μεγαλύτερους ελαιώνες στην Ελλάδα. Το αποτέλεσμα ήταν το “Eleia”, ένα εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο , ιδιαίτερα χαμηλής οξύτητας, με εξαιρετική γεύση και σπάνια εμφάνιση».

Του Χρήστου Βορλόκα
Διάβασε την συνέχεια στην eproini.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top