24 Ιαν 2015
0 σχόλια

Έχασε 1,6 εκατομμύρια ευρώ στο NormanAtlantic! Η βαλίτσα με τα χαρτονομίσματα κάηκε μέσα στο πορτμπαγκάζ του αυτοκινήτου του

βαλίτσα με χαρτονομίσματα
Το ποσό που χάθηκε είναι τεράστιο, πληροφορίες όμως αναφέρουν... πως δεν είναι και το μοναδικό!

 Επιβάτης στο NormanAtlanticέχασε 1.600.000 ευρώ τα οποία μετέφερε στο εξωτερικό!


Παραμένει άγνωστο το αν ο συγκεκριμένος θα κατέθετε τα λεφτά σε τράπεζα (η Ελβετία δεν δέχεται μετρητά) ή αν θα τα τοποθετούσε σε κάποια θυρίδα. Το πιθανότερο θα ήταν αυτό.

Πληροφορίες αναφέρουν πως την συγκεκριμένη μεγάλη ποσότητα χαρτονομισμάτων την είχε... στο σπίτι του (προφανώς από τις οικονομίες του ή από κατά καιρούς αναλήψεις από τις τράπεζες) και είχε σχεδιάσει εδώ και καιρό την μεταφορά τους στο εξωτερικό.

Οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως η βαλίτσα με τα χαρτονομίσματα... κάηκε στο πορτμπαγκάζ του αυτοκινήτου του. Και δεν ήταν και ο μόνος.

 Τόσο στην Πάτρα όσο και σε άλλες περιοχές της χώρας στις οποίες επέστρεψαν διασωθέντες από την τραγωδία έγινε λόγος για κάποιους που μετέφεραν μεγάλα ή και μικρότερα ποσά προκειμένου να τα «ασφαλίσουν» στο εξωτερικό. Και τα οποία έγιναν... στάχτη!

Περί αποζημιώσεων

Πάνω από 100 εκατ. δολ. ασφαλιστικών αποζημιώσεων αναμένεται να καταβληθούν μετά την τραγωδία του «NormanAtlantic» χωρίς να υπολογίζονται αυτές που αφορούν την καταστροφή του ίδιου του πλοίου.

 Αυτές που αφορούν αστική ευθύνη αναμένεται να κυμανθούν από 361.000- 578.000 δολάρια ανά επιβάτη, καθώς αυτό προβλέπεται από τη διεθνή σύμβαση PassengerLiabilityRegulation που υιοθετήθηκε από την Ε.Ε. προ διετίας.

Στην κάλυψη του πλοίου εμπλέκονται, πάντως, πάνω από 10 ασφαλιστικές και αντασφαλιστικές, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη διαδικασία αποζημίωσης αλλά και τον επιμερισμό του βάρους.

 Η τελική αστική ευθύνη, πάντως, έναντι τρίτων, δηλαδή επιβατών και πληρώματος για την πλοιοκτήτρια και τη διαχειρίστρια είναι εγγυημένη από τον αλληλασφαλιστικό οργανισμό (σ.σ.: Protection&IndemnityClub), Gard.

 Θεωρείται ένα από τα μεγαλύτερα και καλύτερα διεθνώς και είναι αυτό σύμφωνα με νομικούς κύκλους που έχει την τελική ευθύνη.

Ειδικότερα οι αξιώσεις των επιβαινόντων για αποζημιώσεις αναμένεται αρχικά να κατευθυνθούν προς την ΑΝΕΚ που είναι η ναυλώτρια του «NormanAtlantic» ως η εταιρεία που εξέδωσε τα εισιτήρια. Η ελληνική ακτοπλοϊκή φέρεται να έχει ασφαλίσει τη χρονοναύλωση του πλοίου με το WestofEnglandClub το οποίο με τη σειρά του είναι αντασφαλισμένο.

 Όμως το κόστος των αποζημιώσεων είναι πιθανό να διαχυθεί και στις ασφαλιστικές της πλοιοκτήτριας Visemar di Navigazione. Σημειώνεται πως τη λεγόμενη «μπλε κάρτα» για τους κινδύνους των επιβαινόντων επί του «NormanAtlantic» έχει εκδώσει η Gard.

Σύμφωνα με δικηγόρους που ήδη έχουν ασχοληθεί με την υπόθεση των αποζημιώσεων, μόνο «οι διασωθέντες επιβάτες μπορούν να απαιτήσουν δυσθεώρητα ποσά, εάν και εφόσον διαπιστωθεί αιτιώδης συνάφεια ανάμεσα στις ελλείψεις που έχουν εντοπισθεί κατά τον έλεγχο του πλοίου στην Πάτρα και στην εκδήλωση της πυρκαγιάς»!

 Επισημαίνουν δε πως «το αξιόπλουν ή μη κρίνει καθοριστικά τις αποζημιώσεις ως προς τους επιβάτες, οι οποίες δεν είναι βεβαίως και οι μοναδικές».

dete.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top