25 Ιουν 2015
0 σχόλια

Πανελλαδικές 2015: Μαρία Χρυσάνθη Τασούλη - Η πρωτιά της Ηλείας

Μαρία Χρυσάνθη Τασούλη - Η πρωτιά της Ηλείας
Η πρώτη των πρώτων στην Ηλεία είναι η μαθήτρια του ΓΕΛ Ζαχάρως Μαρία Χρυσάνθη Τασούλη.

 Κατάφερε να συγκεντρώσει μια πολύ υψηλή βαθμολογία πανελλαδικά με 19.408 μόρια. Δείτε τι δήλωσε αμέσως μετά την ανακοίνωση των βαθμολογιών…


«Αισθάνομαι πολύ χαρούμενη γατί οι προσπάθειες που έκανα όλα αυτά τα χρόνια απέδωσαν.

Το αποτέλεσμα προήλθε μετά από αρκετό και συστηματικό διάβασμα. Είχα αγωνία για τα αποτελέσματα κυρίως λόγω της δυσκολίας των θεμάτων αλλά το τελικό αποτέλεσμα με δικαίωσε.

 Θέλω να ευχαριστήσω τους γονείς μου, που ήταν παράλληλα και φροντιστές μου στα Μαθηματικά και τη Φυσική, την αδερφή μου που με στήριζε ψυχολογικά, τους υπόλοιπους καθηγητές που μου έκαναν μάθημα και τους καθηγητές του σχολείου μου.

 Προσανατολίζομαι να δηλώσω οικονομικές σχολές καθώς είναι ένα αντικείμενο που με ενδιαφέρει πολύ και θεωρώ ότι μπορώ να αποδώσω».

Πηγή: ilialive.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top