27 Οκτ 2015
0 σχόλια

Συντήρηση και ανακαίνιση σε ράγες και σταθμούς του ΟΣΕ σε Πύργο και Πάτρα

Συντήρηση και ανακαίνιση σε ράγες και σταθμούς του ΟΣΕ
Kάτι αρχίζει να κινείται δειλά δειλά στον σιδηρόδρομο της Δυτικής Πελοποννήσου παρότι το ενδεχόμενο να ξαναδούμε το τρένο να σφυρίζει τακτικά, είναι πολύ μακρινό.


Μέχρι όμως να δούμε τι μέλλει γενέσθαι με την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο ΟΣΕ αποφάσισε να προχωρήσει στη συντήρηση της γραμμής Κατάκολο-Ολυμπία και την αποκατάσταση πιθανών ζημιών, η οποία και είναι από τις λίγες ενεργές πια, αφού μεταφέρει εκατοντάδες τουρίστες, προκηρύσσοντας διαγωνισμό.

Παράλληλα, θα ανακαινιστεί και το κτίριο του σιδηροδρομικού σταθμού στον Πύργο, το οποίο από το 2010, όταν και σταμάτησαν τα τακτικά δρομολόγια, αφέθηκε στην τύχη του.

Το έργο είναι συνολικού προϋπολογισμού 699.870 ευρώ, στο οποίο περιλαμβάνονται και ανάλογες εργασίες συντήρησης στη σιδηροδρομική γραμμή Αγίου Ανδρέα-Αγίου Βασιλείου στον Προαστιακό της Πάτρας, καθώς και ανακαίνιση στις αποβάθρες των σταθμών της Πάτρας και στα κτίρια.

Παράλληλη σημαντική εξέλιξη είναι και η έγκριση της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για την κανονικοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής Καλό Νερό – Καλαμάτα μαζί με τη συντήρηση των γραμμών Ζευγολατιό-Καλό Νερό, Λεύκτρο-Μεγαλόπολη και Ανδρίτσα-Καλαμάτα.

Στόχος είναι η μετατροπή της μετρικής γραμμής σε γραμμή 1,5 μέτρου με προδιαγραφές ηλεκτροκίνησης ώστε να βελτιωθεί η υφιστάμενη γραμμή με προοπτική να δούμε ξανά γεμάτα βαγόνια, ενώ έχει προβλεφθεί και η κατασκευή νέων ανισοπεδοποιήσεων στα τμήματα Καλό Νερό-Κοπανάκι και Μελιγαλάς-Βαλύρα, όπου θα υπάρχει νέα χάραξη και σύγχρονο σύστημα σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης.

Πηγή: patrisnews.com

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top