28 Μαρ 2018
0 σχόλια

88χρονος ναύαρχος ε.α. αμύνθηκε της ζωής του πυροβολώντας Αλβανούς ληστές και τον πάνε για κακούργημα!

88χρονος ναύαρχος ε.α. αμύνθηκε της ζωής του πυροβολώντας Αλβανούς ληστές και τον πάνε για
Απίστευτες καταστάσεις στην ελληνική κοινωνία και κατ΄ επέκταση στη Δικαιοσύνη ως καθρέπτης αυτής.


Οι παρακμιακοί χρόνοι που ζούμε, το αυτονόητο που έχει γίνει ζητούμενο και υποθέσεις  που σε άλλες εποχές όχι πολύ μακρινές θα ήταν αδιανόητες έχουν γίνει δυστυχώς μια θλιβερή  πραγματικότητα.

Το πόρισμα είναι ότι ο Έλληνας πολίτης δεν μπορεί να υπερασπιστεί την περιουσία του από ανθρώπους που εισβάλουν στο σπίτι του.

Αυτό συνέβη σε ένα απόστρατο 88χρονο ναύαρχο του Λιμενικού Σώματος όταν ληστές εισέβαλαν στο σπίτι του στη Βούλα και ο οποίος μη έχοντας άλλη επιλογή πυροβόλησε εναντίον δύο Αλβανών και τώρα κάποιος εισαγγελέας τον σύρει στα δικαστήρια ως ένοχο!

Ο συγκεκριμένος εισαγγελέας άσκησε εις βάρος του 88χρονου ποινική δίωξη για βαριά σκοπούμενη σωματική βλάβη, παράνομη οπλοκατοχή, παράνομη οπλοχρησία και ψευδορκία.

«Φοβήθηκα για τη ζωή μου, δεν είχα πρόθεση να τον σκοτώσω», είπε ο 88χρονος, ο οποίος μετά την άσκηση της δίωξης οδηγήθηκε ενώπιον του ανακριτή

Ο ηλικιωμένος που πυροβόλησε τον έναν από τους δύο Αλβανούς  κινήθηκε εναντίον του αυτεπάγγελτα η ποινική δίωξη από τον εισαγγελέα.

«Διαμένω μόνος μου στη μονοκατοικία. Στις 06:30 χτύπησε ο συναγερμός της οικίας μου και με ξύπνησε. Στις 07:45 χτύπησε το κουδούνι της κεντρικής πόρτας του σπιτιού μου.

Χωρίς να ανοίξω την πόρτα ρώτησα ποιος είναι και μου απάντησε με καλά ελληνικά ένας έφηβος ότι είναι από το διπλανό σχολείο και ότι τους έπεσε η μπάλα στην αυλή μου.

Πάλι δεν άνοιξα την πόρτα και άκουγα τον σκύλο μου που βρισκόταν στην αυλή να γαβγίζει συνεχώς. Μετά από περίπου πέντε λεπτά ρώτησα τι συμβαίνει και ο νεαρός μου είπε τη φράση:

“Δεν βρίσκω τη μπάλα και κρατείστε το σκύλο για να μπορέσω να βγω από την αυλόπορτα.

Τότε άνοιξα την πόρτα και αντίκρισα έναν νεαρό άνδρα περίπου 18 χρόνων, παχουλό, μετρίου αναστήματος και προτού προλάβω να ανοίξω εντελώς την πόρτα, ένας άλλος άνδρας έσπρωξε την πόρτα με δύναμη και με άρπαξε από τον λαιμό και με κάθισε με βία σε μια καρέκλα που υπάρχει στο χολ.

Τότε τράβηξε μια χρυσή αλυσίδα που φορούσα στο λαιμό, με δύο χρυσούς σταυρούς και τη βέρα της θανούσας συζύγου μου και μου είπε τη φράση:

“Είμαστε φτωχοί, δεν θα σου κάνουμε τίποτα. Δώσε μας ο,τι λεφτά έχεις και εμείς θα σε παρατήσουμε και θα φύγουμε”».

Διάβασε όλο το άρθρο στοpronews.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top